נמשכת מגמת פתיחת מלונות בוטיק חדשים בתל-אביב. על יסודותיו של מלון 'אלקונין' שהוקם בשנת 1913 בשכונת נווה צדק, על ידי מלכה ומנחם אלקונין, ופתח את שעריו לפני 110 שנים עד שנסגר בשנות ה- 40 של המאה הקודמת, ייפתח בימים הקרובים מלון חדש. המלון החדש נבנה על ידי איש העסקים והיזם דומיניק רומנו ורשת MGallery, ובקרוב יופעלו בו מסעדת ל׳אפוק (L’Époque) של קבוצת הקולינריה הבינלאומית רובושון, וספא של המותג היוקרתי קלרינס  (Clarins).

 המלון זוכה להיות הראשון בישראל שמארח מסעדה של קבוצת רובושון. שף המסעדה יהיה יוג׳ין קובאל  ש"ינצח" על תפריט המלון, ויגשים את שאיפתו של השף האגדי ז'ואל רובשון, אותה לא הספיק לממש בימי חייו - להקים מסעדה בישראל ובפרט בעיר תל-אביב. לקראת הפתיחה הציג רומנו את המלון באופן רשמי, סיפר על אהבתו הגדולה לישראל, ולעיר הלבנה  תל אביב; תיאר את החוויה שבהפחת החיים בבניין ההיסטורי שבו ממוקם המלון, ופירט בדבר אהבתו לאמנות האירוח. יחד עם רומנו הציגו בגאווה את המלון: מעצבת הפנים והקריאייטיב דירקטור, אדריאנה שור, שעמלה רבות להעניק למלון את השיק הפריזאי המהודר תוך שמירה על הערכים ההיסטוריים של הבניין, האדריכל גידי בר אוריין, ומנכ"ל המלון מורגן מונדולוני.

גידי בר אוריין ומורגן מונדולוני (צילום: אור גפן)
גידי בר אוריין ומורגן מונדולוני (צילום: אור גפן)

זינגבוים, האור והחומצה שחודרת

תאגיד הקוסמטיקה חוה זינגבוים נתן חסות ראשית למסיבת החנוכה  T-DANCE
עם הדי.ג'יי המוביל עופר ניסים, שנערכה במוצאי שבת במתחם 'אקספו' בתל אביב. לרגל האירוע השיקה בעלת המותג חווה זינגבוים, מארז טיפוח תחת השם '  BE THE LIGHT' המבוסס על פורמולה המצליחה להחדיר חומצה היאלרונית לעומק העור. חמישה אחוזים מהמכירות של מארז הטיפוח החדש שהושק במסיבה, ייתרמו לעמותת "אל-סם". רקדו: חוה ומוטי זינגבוים, בנותיהם הודיה ואמונה זינגבוים, אייל גולן, תמיר גרינברג, אוולין הגואל, אייל גרינברג ועוד.

חוה זינגבוים (צילום: רפי דלויה)
חוה זינגבוים (צילום: רפי דלויה)

הודיה וזינגבוים ואמונה זינגבוים (צילום: רפי דלויה)
הודיה וזינגבוים ואמונה זינגבוים (צילום: רפי דלויה)

אוולין הגואל (צילום: רפי דלויה)
אוולין הגואל (צילום: רפי דלויה)

אולה-לה עולה עולה 

לשכת המסחר צרפת-ישראל (CCFI) ערכה את ערב הגאלה השנתי שלה בפריז. במסגרת האירוע הוענקה לשותפות FIRON-UGGC , של משרדי עורכי הדין מ.פירון ושות' מישראל  ו- UGGC מפריז, אות הוקרה על תרומתה לפיתוח המסחר וקידום העסקים בין ישראל, צרפת ומרוקו.
חברות נוספות שקיבלו אותות הוקרה באירוע הן יצרנית הרכבות 'אלסטום' המספקת קרונות לרכבת הקלה בתל אביב, וענקית הקוסמטיקה הצרפתית לוריאל.

הגיעו לחזק את הקשר: אוליבר בכט - השר לסחר חוץ בממשלת צרפת; יעל גרמן, שגרירת ישראל בצרפת; אריק דנון שגריר צרפת בישראל; עו"ד מישל פונסרד שותף ב-FIRON-UGGC; הנרי קוקירמן נשיא לשכת המסחר צרפת-ישראל, ועוד.

מישל פונסרד, אוליבר בכט והנרי קוקירמן  (צילום: ארז ליכטפלד)
מישל פונסרד, אוליבר בכט והנרי קוקירמן  (צילום: ארז ליכטפלד)

הקמפיינים שבדרך

חברת המזגנים 'טורנדו', משיקה קמפיין הכולל מגוון סרטים, בעלות מוערכת של כשלושה מיליון שקלים. את הקמפיין מובילה הפרזנטורית החדשה של טורנדו - שחקנית הקולנוע, הטלוויזיה והתיאטרון, זוכת פרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה, נעמי לבוב. מנכ"ל טורנדו, רונן בזזי, סיפר כי הבחירה בלבוב היא המתאימה לספר את סיפור המותג והוא מצפה להצלחה משותפת.

רונן בזזי ונעמי לבוב (צילום: רועי ראובני)
רונן בזזי ונעמי לבוב (צילום: רועי ראובני)

> קרן פלס, פרזנטורית רשת אופטיקנה, הצטלמה לקמפיין נוסף למשקפי פורטיפוקל - משקפיים המיועדים לבני ארבעים פלוס. הקמפיין שמוביל משרד הפרסום ראובני-פרידן, יעלה בחודש הבא בטלוויזיה, בדיגיטל ובשילוט חוצות בכיכובה של פלס. אל סט הצילומים שהתקיים בוילה בנס ציונה, הגיע אלרועי תורג'מן - מנכ"ל אופטיקנה. 

> ואילו עדן פינס התיצבה במלון 'דברה בראון' בתל אביב לצורך צילומי הקמפיין של מותג האיפור והטיפוח הבינלאומי IL MAKIAGE למייק אפ חדש. יונתן ארן, מנכ"ל IL MAKIAGE ישראל קפץ לבקר את פינס על סט הצילומים. 

עדן פינס ויונתן ארן (צילום: רפי דלויה)
עדן פינס ויונתן ארן (צילום: רפי דלויה)