פרנק לואי - יו"ר הוועד המנהל של המכון למחקרי בטחון לאומי ה INSS-, פגש את ראש המששלה לשעבר אהוד ברק, במסגרת מפגש מיוחד שהתקיים במכון ועסק באתגרי הביטחון הלאומי. פגישתם הראשונה של השניים נערכה עוד בחודש מאי 1994 שעה שברק כרמטכ"ל העניק ללואי את אות מלחמת הקוממיות, על התנדבותו וגבורתו, בעת שהשתתף במבצע מיוחד לכיבוש כפר לוביא בשנת 1948. 
הענקת האות ללואי נעשתה באיחור ניכר, לאחר ששמו הופיע ברשימת הלוחמים המתנדבים לקרב שבחרו לצאת אליו למרות הסיכון הגדול - רשימה אשר נחשפה רק שנים לאחר הקרב.  

פרשקובסקי חוגגים בלימוזין
חברת הבנייה פרשקובסקי ערכה אירוע לציון סיום בנייתו ואכלוסו של פרויקט התחדשות עירונית בשכונת נווה שאנן שבחיפה. 

באירוע שהתקיים במסעדת 'לימוזין' ברמת ישי, השתתפו ספקים שהיו שותפים בבניית הפרויקט, קבלנים, צוות השטח וכמובן עובדי החברה. האירוע כלל ארוחת ערב, הקרנת סרטון מסכם של הפרויקט המרשים, ודברי ברכה של שרון פרשקובסקי, מנכ"ל חברת 'פרשקובסקי השקעות' ומנכ"ל משותף ב'פרשקובסקי בנייה'. כמו כן בירך המהנדס תמיר בלייכמן - מנכ"ל משותף ב'פרשקובסקי בנייה'. באו להרים: ארנון פרשקובסקי - נשיא החברה, עדנה פרשקובסקי - מעצבת ראשית, ויוסי פרשקובסקי - יו"ר החברה.

תמיר בלייכמן, והפרשקובסקים: עדנה, ארנון ושרון  (צילום: רמי חכם)
תמיר בלייכמן, והפרשקובסקים: עדנה, ארנון ושרון  (צילום: רמי חכם)
    

הכתובה מחיפה בתל-אביב
בשבוע שעבר נערכה בבניין 'בית החיל' שבתל אביב, בכורה של הקומדיה המיתולוגית של אפרים קישון – ״הכתובה״, בהפקת תיאטרון חיפה בניהולה של ניצה בן צבי. את ההצגה בכיכובו של שלמה בראבא ביים משה נאור, מנהלו האמנותי של תיאטרון חיפה. 

כיבדו בנוכחותם ח"כ יפעת שאשא-ביטון, ציפי לבני, רות וסרמן-לנדאו, אבי אדרי מנכ"ל סינמה סיטי, יעקב חגואל יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית, איתן יוחננוף - מנכ"ל רשת יוחננוף ועוד.

משה נאור ויפעת שאשא-ביטון  (צילום: רפי דלויה)
משה נאור ויפעת שאשא-ביטון  (צילום: רפי דלויה)

אבי אדרי וניצה בן-צבי (צילום: רפי דלויה)
אבי אדרי וניצה בן-צבי (צילום: רפי דלויה)

אביטל מביימת ומצטלמת
בחמישי האחרון נערכה בתיאטרון 'הבימה' הצגת בכורה בישראל של  NEXT STOP בבימוייה של מילי אביטל, לאחר ארבע שנים שבה רצה ההצגה בארצות הברית.  אביטל כתבה את ההצגה יחד עם נגה מילשטיין ובן פרי

ההצגה כוללת תוכן קומי אולטימטיבי על עולם ההייטק, כיכבה באירועים לחברות הייטק בארץ, כפי שקרה בניו יורק, בפאולו-אלטו ובלוס אנגלס. באתר האינטרנט של ההצגה ניתן למצוא המלצות נלהבות מדייויד שווימר, ומאנשי הייטק דוגמת אבישי אברהמי ותומר בר זאב. הגיעו לפרגן: יונית לוי, נועם סמל, קרן מור סוכנת השחקנים זוהר יעקבסון ועוד. מי שעוד נכח בהצגה היה הבמאי האיטלקי גווידו צ'יסה שנמצא בימים אלו בארץ לרגל צילומי הסרט "For the Love of a Woman". סרטו החדש של צ'יסה מבוסס על הספר "כימים אחדים" מאת מאיר שלו, ומככבת בו מילי אביטל בתפקיד ראשי. הסרט צולם במשך שישה שבועות בסיציליה, והשבוע יצולם בישראל. 

מילי אביטל וגווידו צ'יסה   (צילום: רפי דלויה)
מילי אביטל וגווידו צ'יסה   (צילום: רפי דלויה)

יונית לוי  (צילום: רפי דלויה)
יונית לוי  (צילום: רפי דלויה)

על הסט עם רפאלי
אל סט הצילומים לקמפיין החדש והשלישי במספר של מותג החזיות וההלבשה התחתונה FEMINA, בהובלתה של הפרזנטורית הצמודה - הדוגמנית ואשת העסקים בר רפאלי, הגיעו דרור בלומנשטוק ואורי גור - מנכ"לים משותפים ובעלי המותג .

למותג FEMINA רשת חנויות המונה כיום 33 סניפים בפריסה ארצית, ואתר מכירות און-ליין. בחודש הקרוב תחנוך הרשת שלושה סניפים חדשים, ועד סוף שנת 2024 היא תמנה כ-50 סניפים.

דרור בלומנשטוק, בר רפאלי ואורי גור  (צילום: לנס הפקות)
דרור בלומנשטוק, בר רפאלי ואורי גור  (צילום: לנס הפקות)

יוקרה מכרמל
נדב ארנס-ארד
מנכ"ל יקבי כרמל, היינן הראשי של היקב - יפתח פרץ, ורן אסא - מנהל אגף השיווק, השיקו בחמישי האחרון במסעדת 'דריה' של השף הלל תווקולי, יינות חדשים תחת המותג 'כרמל Vineyards'. הסדרה מצטרפת למגוון הסדרות והיינות של Carmel Signature – מותג יינות היוקרה של יקבי כרמל. VINEYARDS, היא סדרת יינות המופקים מכרמים נבחרים וייחודיים, הנטועים בתתי אזורי גידול היין האיכותיים והמיוחדים ביותר בישראל: צפון רמת הגולן והרי ירושלים.

נדב ארנס -ארד ויפתח פרץ   (צילום: רפי דלויה)
נדב ארנס -ארד ויפתח פרץ   (צילום: רפי דלויה)

נפלאות סופהשבוע
מלון 'דן תל אביב' אירח בסוף השבוע האחרון מספר פרפורמרים ולהקות מצליחות משנות התשעים של המאה הקודמת, שהגיעו להופיע בישראל. אילן בן-חקון, מנכ"ל המלון, קיבל בזה אחר זה את פניהם של  ד"ר אלבן, חברי להקת סוניק, להקת פייב, להקת אקווה ו-2 אנלימיטד שהגיעו למלון לרגל מופע איחוד מיוחד של שנות התשעים, שהתקיים במתחם ה'אקספו' בתל אביב. 

ד''ר אלבן עם אילן בן חקון (צילום: באדיבות מלון דן תל אביב)
ד''ר אלבן עם אילן בן חקון (צילום: באדיבות מלון דן תל אביב)

הזמרים, הראל סקעת, מוקי, מירי מסיקה, נרקיס, עברי לידר, עדן מאירי, עילי בוטנר וילדי החוץ, רן דנקר  ו-DJ דלית רצ'סטר, לקחו  חלק באירוע ההתרמה השנתי של עמותת "סיירת השיפוצים לקשישים וניצולי שואה". האירוע נערך במתחם 'רידינג 3' בתל-אביב, בהנחייתה של  השחקנית מיה דגן. כל האומנים שהופיעו באירוע לקחו  חלק בהתנדבות מלאה וכל ההכנסות מן האירוע ייתרמו לעמותה.