שגריר צרפת בישראל אריק דנון ורעייתו מארי קריסטין , אירחו יחד עם אנשי חברת RENBY, יבואנית מותג היוקרה HERMES לישראל, ערב ייחודי על טהרת תרבות האירוח הצרפתית. באירוע שהתקיים בשני האחרון במעונו הרשמי של השגריר, אשר עוצב בהשראת קולקציות הכלים האייקוניות של מותג היוקרה  HERMES, נכחו אנשי עסקים ואדריכלים.

האירוח כלל קוקטיל שרקח השף מושיק רוט יחד עם מנה ייחודית שכללה פטריות כמהין מחוות הכמהין הישראלית "אילסר". הבאים נהנו גם מבר הקוקטיילים "מושו", מבית קבוצת 'קפה האנוי' בבעלות איש העסקים והיזם  עמנואל דיין, אשר הגיש קוקטיילים אסיאתיים בטאצ' צרפתי. בני מורן מבעלי RENBY הכריז באירוע כי באביב הקרוב ייפתח בהרצלייה פיתוח 'בית RENBY'. הוא הוסיף כי לראשונה מאז החלה לשווק את מותג היוקרה HERMES  לפני כעשרים שנים, תחל RENBY למכור בישראל גם את רהיטי היוקרה של המותג, באולם התצוגה החדש. הרימו כוסית: סולנג' הנדלר ודליה טופל מבעלי RENBY, רות ומאיר שטרית, לימור ונתי אלאלוף, רוני גמזו, עופר נמרודי, רוני פורר והאדריכלים משה  צור, אילן פיבקו, עודד חלף, אירמה אורנשטיין, אירנה קרוננברג, אלון ברנוביץ', יואב מסר ועוד. 

מושיק רוט (צילום: קוקו)
מושיק רוט (צילום: קוקו)

עסקים ושירים עם פועלים

בנק הפועלים ערך כנס תחת השם "עסקים על קצה המזלג", אליו הוזמנו יועצים עסקיים, מומחים ומנהלים מרחבי הארץ. במהלך הכנס סקרו אנשי הבנק את תועלותיה של קרן הלוואות ייעודית חדשה שפתחו עבור בעלי עסקים. הקרן החדשה מציעה הלוואה בערבות המדינה כפתרון מימוני לעסקים בינוניים וקטנים. היא מיועדת לבעלי עסקים קיימים, לעסקים בהקמה, לעסקים בהתפתחות ועוד. הכנס התקיים בנוכחות יו"ר בנק הפועלים ראובן קרופיק, מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר, יו"ר BDSK רו"ח עובד בן דוד, מנהלת החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים דלית רביב, מנהל האגף לבנקאות קמעונאית אופיר אוחנה ומנהלת אגף אשראי קמעונאי מיכל דן. בכנס הופיע הזמר בניה ברבי ועל התקרובת באירוע היה אחראי השף אבי ביטון.

בניה ברבי, דלית רביב וראובן קרופיק (צילום: אביב גוטליב)
בניה ברבי, דלית רביב וראובן קרופיק (צילום: אביב גוטליב)

ייצוגיים עם בוס

כחלק משיתוף הפעולה המתמשך והמוצלח בין בית האופנה BOSS לבין מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, התכנסו בשלישי בבוקר אנשי צוות האימון החדש של המועדון, ושחקני הקבוצה, בחנות הדגל של Boss בקניון רמת אביב, וזאת לרגל אירוע חשיפת חליפות הייצוג לעונת 22/23.
באירוע נכחו יוסי אירני מבעלי 'פקטורי 54', שרון תמם מנכ"לית המועדון מכבי תל-אביב, מאמן הקבוצה אייטור קראנקה ושחקני הקבוצה. 

אייטור קראנקה, יוסי אירני ושרון תמם (צילום: רפי דלויה)
אייטור קראנקה, יוסי אירני ושרון תמם (צילום: רפי דלויה)

הבחירה בשור

כ-40 מנכ"ליות ומדעניות חברות 'פורום המנהיגות הנשית של ישראל' התכנסו השבוע במוזיאון תל אביב לאמנות. באירוע השנתי של הפורום בחרו החברות את אשת השנה שלהן-  איריס שור, מייסדת 'אוריבי', שהקימה שלוש חברות הייטק ומכרה את האחרונה ב100 מיליון דולר ל'לינקדין' העולמית. בין חברות הפורום: תמר יסעור, חדווה בר, פרופ' רונית סאצ׳י פאיינרו, סמדר ברבר צדיק, יעל ויזל, רונית אטד, עינת נמש, ד"ר ענבל קרייס, הניצבה סיגל בר צבי,  טל אוחנה, ראש עיריית ירוחם, ענת אנגל, ומייסדות הפורום  ורד רמון-ריבלין וטל אלכסנדרוביץ'-שגב. 

גרנות מארח

‎בשני בערב נערכה במלון דניאל בהרצליה השקת קולקציית חורף 23 של מותגי ההלבשה התחתונה המובילים טריומף וסלוגי. במהלך האירוע שאותו אירח עודד גרנות - מנכ״ל טריומף, נחשפה הקולקציה החדשה ותמונות מהקמפיין החדש, נערכה תצוגת אופנה של הקולקציה החדשה, וכן התקיימה הופעה של אומן החושים נמרוד הראל. הגיעו להתרשם: רמי שביט מנכ״ל המשביר, מנכ"ל h&o יוסי מלכה, מנכ״ל מלון דניאל שאדי נסיר ועוד.

רמי שביט ועודד גרנות (צילום: שירן שוסטק )
רמי שביט ועודד גרנות (צילום: שירן שוסטק )

ספורטיבים בבירת הנגב

בשלישי בבוקר הדרים מנור ששון - מנכ"ל JD SPORTS ישראל, לעיר באר שבע, לרגל פתיחת החנות החדשה של JD SPORTS - רשת אופנת הספורט הבינלאומית שמגיעה לבירת הנגב. בפתיחת החנות החדשה הושקעו כ-4.5 מיליון שקלים. גזרו עם ששון את הסרט בפתיחת החנות השישית במספר של JD בארץ הקודש: חן ברבי מנכ"לית ביג באר שבע, ושירן וינטר-סיבוני, סמנכ"לית השיווק של הרשת בישראל.   

מנור ששון וחן ברבי (צילום: נדב גארב)
מנור ששון וחן ברבי (צילום: נדב גארב)

האנשים המשמחים חוגגים

מנכ"ל BUYME תומר כהן  אירח כ-100 אורחים במשרדי החברה לאירוע הוקרה חגיגי לאנשים המשמחים ביותר בישראל- אלו ששלחו הכי הרבה מתנות לאהובים שלהם בשנה האחרונה. גם בשנת 2022, הישראלים המשיכו להעניק מתנות כך שמהנתונים של BUYME ניתן לראות כי השווי הממוצע למתנה בשנה האחרונה עמד על 326 שקל לעומת השנה שעברה – 318 שקל, מדובר בעלייה שנתית של כ- 2.5%. על החלק האומנותי הופקדה הדוגמנית, אשת העסקים ואושיית הרשת לירן כוהנר שלראשונה מאז שסיימה את הכשרתה כקואצ'רית, העבירה הרצאה על קארמה, אושר ו-וולנס. 

תומר כהן (צילום: אפי יוספי)
תומר כהן (צילום: אפי יוספי)

אלמביק מציגה

בעוד חורף 2023 מנסה לצבור תאוצה, מעצבת האופנה הגר אלמביק הציגה בשלישי בבוקר את קולקציית החורף שלה לחורף הבא של שנת 2024. הקולקציה הוצגה בפני 30 קניינים מובילים מ -13 מדינות בעולם שאליהם מייצאת המעצבת את עבודותיה. תצוגת הקולקציה נערכה במלון 'רמדה רנסנס' בתל אביב . הקניינים המלווים את המותג  'אלמביקה' הגיעו לארץ לראשונה מאז מגפת הקורונה. לצדה של אלמביק היו ג'ודי וגדי פדלון מבעלי 'אלמביקה'.

הגר אלמביק, גדי וג'ודי פדלון (צילום: ירון רוקו)
הגר אלמביק, גדי וג'ודי פדלון (צילום: ירון רוקו)