הפיק של גרבנאו

בזמן שישנתם, בלילה שבין שלישי לרביעי, הכוכבים הגדולים של עולם הבידור הבינלאומי התכנסו בטקס פרסי גלובוס הזהב. בין הכוכבים שהגיעו לטקס הבמאי המוערך קוונטין טרנטינו עם רעייתו דניאלה פיק, שלבשה שמלה של המעצבת לי גרבנאו. השמלה המדוברת בגזרה נשפכת על הגוף בהשראת "אולד הוליווד", עם מחשוף קדמי עמוק ומחשוף גב עשויה פייטים קטנטנים מוזהבים.

לי גרבנאו (צילום: חן מזרחי)
לי גרבנאו (צילום: חן מזרחי)

> בראשון האחרון התקיים באולם ע"ש סמולארש שבאוניברסיטת תל אביב, אירוע ההתרמה השנתי של עלם – העמותה לנוער בסיכון. השנה יוקדשו הכספים שנאספו באירוע לפרויקט "כתובת רחוב" – שבמסגרתו פועלות ניידות הלילה של העמותה ב-24 יישובים בישראל. אירוע ההתרמה התקיים במעמד יו"ר העמותה שלמה ינאי, נשיאת עלם נאוה ברק, ומנכ"לית העמותה טלי ארז. מייסדת עלם, אן ביאלקין, הגיעה במיוחד לאירוע ממקום מושבה בארצות הברית. את הערב הנחה עמוס תמם והבאים נהנו מההופעה "שרים החלונות הגבוהים" בהשתתפות אסף אמדורסקי, שלומי שבן ויעל קראוס. הגיעו לתמוך: סאמר חאג' -יחיא, ביני זומר, טרי וצבי נטע, עידו הר-טוב ורבים נוספים. 

סאמר חאג'-יחיא,  נאוה ברק ושלמה ינאי  (צילום: איציק בירן)
סאמר חאג'-יחיא,  נאוה ברק ושלמה ינאי  (צילום: איציק בירן)

טרי וצבי נטע (צילום: איציק בירן)
טרי וצבי נטע (צילום: איציק בירן)

> שגריר צרפת בישראל אריק דנון ורעייתו מארי קריסטין, אירחו יחד עם אנשי חברת RENBY, יבואנית מותג היוקרה HERMES לישראל, ערב ייחודי על טהרת תרבות האירוח הצרפתית. באירוע שהתקיים בשני האחרון במעונו הרשמי של השגריר ביפו, אשר עוצב בהשראת קולקציות הכלים האייקוניות של מותג היוקרה  HERMES, נכחו אנשי עסקים ואדריכלים.

האירוח כלל קוקטיל שרקח השף מושיק רוט יחד עם מנה ייחודית שכללה פטריות כמהין מחוות הכמהין הישראלית "אילסר". הרימו כוסית: בני מורן, סולנג' הנדלר, ודליה טופל - מבעלי RENBY; רות ומאיר שטרית, אירמה ואבי מיכאלי, לימור ונתי אלאלוף, רוני גמזו, עופר נמרודי, רוני פורר, והאדריכלים: משה  צור, אילן פיבקו, עודד חלף, אירמה אורנשטיין, אירנה קרוננברג, אלון ברנוביץ', יואב מסר ועוד. 

נתי ולימור אלאלוף (צילום: קוקו)
נתי ולימור אלאלוף (צילום: קוקו)

אבי ואירמה מיכאלי  (צילום: קוקו)
אבי ואירמה מיכאלי  (צילום: קוקו)

 מארי קריסטין אריק דנון ובני מורן   (צילום: קוקו)
 מארי קריסטין אריק דנון ובני מורן  (צילום: קוקו)

חוגגות עם אגם

עתליה שמלצר, בעלת השליטה ב'קבוצת שלמה', אירחה בשלישי בערב את מסיבת יום הולדתה של בתה, עופרה רייף -שמלצר. אל ביתה של שמלצר בסביון הוזמנו חברות של כלת השמחה שנהנו ממטעמים מעשה ידיו של השף ברק לביא, וממסיבת ריקודים שמחה עליה ניצחה ביד רמה וריקודי בטן בל אגם. בין החוגגות: שירלי עורקבי, עינב ברר ובתה עדי, לימור ויזל,  מימי לוזון, צילי נווה, הילה רהב, מיכל גייטו-אלבז, גליה חן תורן, מגי הלפרין, טלי יטיב, ועוד ועוד. 

עינב ברר, עופרה רייף-שמלצר, עדי ברר ועתליה שמלצר (צילום: סאלי פרג')
עינב ברר, עופרה רייף-שמלצר, עדי ברר ועתליה שמלצר (צילום: סאלי פרג')

הדוקו של דוד המלך

דרי שי וחיים סלוצקי, בעלי "סלוצקי אפיקי תקשורת", אירחו בשלישי, יחד עם רינת קליין, מנכ"לית החברה, פרמיירה חגיגית להקרנת הדוקו "דוד מלך ישראל השנייה", שישודר ב-8HOT, על חייו של הפוליטיקאי דוד לוי. לאירוע, שהתקיים בסינמטק ת"א, הגיעו מאות מוזמנים ביניהם פוליטיקאים ובני משפחתו של לוי. את הסרט יצרו אמיר בן דוד ורובי אלמליח והפיק יואב לשם.

דרי שי, חיים סלוצקי ורינת קליין  (צילום: אור גפן)
דרי שי, חיים סלוצקי ורינת קליין  (צילום: אור גפן)

> כחלק משיתוף הפעולה המתמשך והמוצלח בין בית האופנה BOSS לבין מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, התכנסו בשלישי בבוקר אנשי צוות האימון החדש של המועדון, ושחקני הקבוצה, בחנות הדגל של Boss בקניון רמת אביב, וזאת לרגל אירוע חשיפת חליפות הייצוג לעונת 22/23. באירוע נכחו יוסי אירני מבעלי 'פקטורי 54', שרון תמם מנכ"לית מועדון מכבי תל-אביב, מאמן הקבוצה אייטור קראנקה ושחקני הקבוצה. 

יוסי אירני ואייטור קראנקה  (צילום: רפי דלויה)
יוסי אירני ואייטור קראנקה  (צילום: רפי דלויה)

> פרנק לואי - יו"ר הוועד המנהל של המכון למחקרי בטחון לאומי ה INSS-, פגש את ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, במסגרת מפגש מיוחד שהתקיים במכון ועסק באתגרי הביטחון הלאומי. פגישתם הראשונה של השניים נערכה עוד בחודש מאי 1994 שעה שברק כרמטכ"ל העניק ללואי את אות מלחמת הקוממיות, על התנדבותו וגבורתו, בעת שהשתתף במבצע מיוחד לכיבוש כפר לוביא בשנת 1948. 
הענקת האות ללואי נעשתה באיחור ניכר, לאחר ששמו הופיע ברשימת הלוחמים המתנדבים לקרב שבחרו לצאת אליו למרות הסיכון הגדול - רשימה אשר נחשפה רק שנים לאחר הקרב.

אהוד ברק ופרנק לואי (צילום: באדיבות המכון למחקרי ביטחון לאומי)
אהוד ברק ופרנק לואי (צילום: באדיבות המכון למחקרי ביטחון לאומי)

> הזמרת ליאל ישעיה, בתו של איש העסקים משה ישעיהו, השיקה במוצאי השבת האחרונה, בבר GOAT TLV שבשדרות רוטשילד בתל-אביב, את הקליפ לסינגל הראשון שלה – 'טעויות'.  ישעיה - בוגרת בית הספר למוזיקה 'רימון', הזניקה את הקריירה המוזיקלית שלה לאחר שיצירתה הפכה לוויראלית עם כמעט מיליון צפיות ב'טיק טוק', ואחרי עבודה ארוכה וממוקדת. היא יצרה אלבום EP פופי המייחד אותה, יחד עם טובי המפיקים והכותבים של הפופ הישראלי. סינגל הבכורה ״טעויות״ נוצר על ידי טל פורר, צליל קליפי, וליאל ישעיה עצמה. 

משה ישעיהו וליאל ישעיה (צילום: אלעד נבון)
משה ישעיהו וליאל ישעיה (צילום: אלעד נבון)

> הזמרים, הראל סקעת, מוקי, מירי מסיקה, נרקיס, עברי לידר, עדן מאירי, עילי בוטנר וילדי החוץ, רן דנקר  ו-DJ דלית רצ'סטר, לקחו  חלק באירוע ההתרמה השנתי של עמותת "סיירת השיפוצים לקשישים וניצולי שואה". השרה לשעבר איילת שקד הגיעה עם בתה לאירוע שנערך בשישי האחרון במתחם 'רידינג 3' בתל-אביב, בהנחייתה של  השחקנית מיה דגן. כל האומנים שהופיעו באירוע לקחו  חלק בהתנדבות מלאה וכל ההכנסות מן האירוע ייתרמו לעמותה.

איילת שקד  (צילום: ירון בנשימול)
איילת שקד (צילום: ירון בנשימול)

> השף מסעדן הישראלי–בריטי יותם אוטולנגי, הגיע להתארח ב'אסיף' - המרכז לתרבות האוכל בישראל. אוטולנגי שנולד וגדל בירושלים, מתגורר בשני העשורים האחרונים בבריטניה ופתח עם שותפו העסקי סמי תמימי, מסעדות מדוברות, פרסם מתכונים בניו יורק טיימס, וגם הוציא ספרי בישול שהפכו לרבי מכר ברחבי העולם, שעליהם גם חתם בספרייה של אסיף. את הביקור ליוותה מקרוב ובשמחה מנכ"לית 'אסיף' נעמה שפי. 

נעמה שפי ויותם אוטולנגי  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נעמה שפי ויותם אוטולנגי  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

> בימים אלו רואה אור הספר 'לשנות את כללי המשחק'  שכתב הרצל עוזר מהמנכ"לים הבולטים בישראל. ספרו של עוזר מיועד, לדבריו, למנהלים בכל דרגי הניהול, לחולמים להיות מנכ"לים, ולמי שכבר הגשימו את החלום, ומשלב בתוכו סיפורים מהחיים העסקיים, המציגים תובנות אמיתיות, וחושפים דילמות, התמודדויות וניצחונות.

את דרכו הייחודית החל עוזר  כקצין בצנחנים שפיקד, בין היתר, על לכידתו של רב-המחבלים סמיר קונטאר. בהמשך כיהן בתפקידי ניהול בכירים, והוביל חברות בולטות.

הרצל עוזר (צילום: רענן כהן)
הרצל עוזר (צילום: רענן כהן)