ברק עילם, מנכ"ל חברת נייס, התייחס בחשבון הפייסבוק שלו להשלכות הקשות על המגזר העסקי שתביא עמה הרפורמה הצפויה במערכת המשפט: "למנכ"לים ולדירקטוריונים של חברות טכנולוגיה יש חובת נאמנות כלפי בעלי המניות להגן על הקניין הרוחני ונכסים משמעותיים. אלו מופקדים אך ורק במדינות עם מערכת משפט חזקה ועצמאית. לחקיקה שתביא לנטרול מערכת המשפט בישראל יהיו השלכות מרחיקות לכת ובלתי הפיכות על מעמדה של ישראל כמרכז עסקים בינלאומי".

המחנה הממלכתי בגעתון

יו״ר המחנה הממלכתי, שר הביטחון לשעבר בני גנץ, שר התרבות לשעבר חילי טרופר, ובכירי המפלגה, הגיעו השבוע לביקור בכפר המחול בגעתון - ביתה ומושבה של להקת המחול הקיבוצית. הביקור נערך כחלק מאירוע סיכום תקופת שירות למזכ״לית המפלגה הפורשת יעל רון בן-משה, שהיא בת וחברת קיבוץ געתון. במסגרת הביקור נערך סיור בכפר, התקיימה פגישה עם רמי באר - מנהלה האמנותי של הלהקה ועם אמירה תאומי - מנכ"לית הלהקה, והרקדנים, והמבקרים גם צפו בסרט המספר את סיפורה של מקימת הלהקה יהודית ארנון ז"ל.  המבקרים גם זכו לצפות בחזרה על עבודתו החדשה של רמי באר - "גרסת הבמאי", שתועלה בבכורה עולמית בחודש הבא במסגרת  ערב הגאלה החגיגי לרגל חגיגות 50 שנים ללהקה. עוד השתתפו: ראש מועצת מטה אשר משה דוידוביץ',  ח״כ מיכאל ביטון, ח״כ אלון שוסטר ונוספים. 

חילי טרופר, אמירה תאומי ויעל רון בן משה (צילום: דורית ריטבו)
חילי טרופר, אמירה תאומי ויעל רון בן משה (צילום: דורית ריטבו)

בוגנר משקיעה בספורט

ענת בוגנר, מנכ"לית 'דלתא ישראל מותגים', אירחה בשני בבוקר אירוע לכבוד ההשקה של מותג בגדי הספורט Panta  Rei . חנות חדשה של בגדי המותג נפתחה בקניון 'עזריאלי ראשונים' בהשקעה של כמיליון שקלים. הקולקציה של המותג בחנות החדשה הורחבה וכוללת מעתה גם בגדי ספורט לגברים.  בוגנר סיפרה כי עד סוף שנת  2023 ייפתחו עוד שבע חנויות של המותג שיכללו מגוון רחב המיועד לנשים ולגברים. התייצבו באווירה ספורטיבית: עדי קרום - מנכ״לית קניון עזריאלי ראשונים, לאה שנירר, אירית רחמים, אור לוזון, מאמנת הכושר ליקי רוזנברג ועוד. 

ענת בוגנר ולאה שנירר  (צילום: רפי דלויה)
ענת בוגנר ולאה שנירר  (צילום: רפי דלויה)

ליקי רוזנברג (צילום: רפי דלויה)
ליקי רוזנברג (צילום: רפי דלויה)

אור לוזון (צילום: רפי דלויה)
אור לוזון (צילום: רפי דלויה)

חדשנות וכריש

שלמה אייזנברג, יו"ר קבוצת מלם תים ואילן טוקר, מנכ"ל משותף מלם תים אירחו בשני את כנס הלקוחות השנתי של חברות מלם שכר וסינריון באולם האירועים לאגו שבראשון לציון. לכנס הגיעו למעלה מ-800 בכירי חברות וסמנכ"לי משאבי אנוש וחשבי שכר. במרכז הכנס הוצגו הטכנולוגיות המתקדמות והחדשניות לניהול השכר והמשאב האנושי בארגון. אמיר איל, יו"ר קבוצת אינפיניטי, המוכר מהתוכנית "הכרישים", הוזמן להרצות תחת הכותרת 'חדשנות מעולמו של הכריש'.

שלמה אייזנברג ואילן טוקר  (צילום: בוריס טמניק)
שלמה אייזנברג ואילן טוקר (צילום: בוריס טמניק)

נאמן לחלל

לכבוד שבוע החלל הישראלי שיערך בסוף החודש ויכלול עשרות אירועים חינמיים, צולם תשדיר בכיכובם של השחקנית ריף נאמן ודמות החייזר 'ברקוני' שמטריף את הרשת. הצילומים נערכו במלון בובו-ת"א מרשת בראון, אליו הגיח לביקור-בזק אופיר אקוניס-  שר החדשנות, המדע והטכנולוגיה. אירחה: ענת אזולאי, מנכ"לית המלון.

ריף נאמן ואופיר אקוניס (צילום: הילה אלוני)
ריף נאמן ואופיר אקוניס (צילום: הילה אלוני)