בכירי חברת yes אירחו בראשון בערב אירוע השקה לעונה השנייה של המלודרמה המצליחה "מלכת היופי של ירושלים", ששברה שיאי צפייה, והביאה גם גאווה לאומית אחרי שזכתה להצלחה בינלאומית כשענקית התוכן נטפליקס רכשה אותה מ- yes .

הסדרה, שמבוססת על רב המכר של שרית ישי-לוי, היא הפקה תקופתית רחבת יריעה, המביאה אל המסך את סיפורם של שלושה דורות במשפחת ארמוזה, משפחה ספרדית–ירושלמית שורשית, וחייהם בירושלים לאורך המאה הקודמת. העונה השנייה תמשיך ללוות את קורותיה של המשפחה, טרם הקמת המדינה. מנכ"ל yes אילן סיגל, קיבל את פניהם של המוזמנים שהגיעו לאירוע ובראשם שר התרבות והספורט הטרי, מיקי זוהר, שחשף בראיונות שהסדרה הישראלית האהובה עליו ביותר היא "מלכת היופי של ירושלים".סיגל וזוהר הצטלמו עם כוכבי הסדרה: מיכאל אלוני - שמשחק את אב המשפחה, יובל שרף, אקי אבני בתפקיד של קצין בריטי, ישראל אוגלבו, הילה סעדה, מייקל לואיס, סוול אריאל אור, איציק כהן, דב נבון, תום חגי, אלי סטין, גיא אריאלי, דן מור, מיכאל גבעתי, קים אור-אזולאי ועוד.

ג'וני ווקר מחדש בבלונד

במתחם "רידינג 3", שבנמל תל אביב, נערך בראשון בערב השקה חגיגי לוויסקי החדש מבית ג'וני ווקר – "ג'וני ווקר בלונד". מבין 180 המדינות שבהן נמכר מותג ג'וני ווקר, ישראל היא הרביעית בעולם שבה מושק הוויסקי החדש. 
את הערב  פתחה הסטנדאפיסטית וכוכבת "ארץ נהדרת" תום יער, ולאחריה, התקיימה  הופעה של מרינה מקסימליאן מלווה ב-- DJ דלית רצ'סטר. נהנו מקייטרינג פלפל של טל חובש וניצחו על השקת בלונד:
ניר לוינגר- מנכ"ל החברה המרכזית למשקאות, איילת ליפשיץ- מנכ"לית מערך שיווק של CBC, עמי אביטל- סמנכ"ל מכירות של CBC, יזהר אפרתי- מנהל חטיבת האלכוהול של CBC, יוגב אקרמן- מנהל שיווק בחטיבת האלכוהול של CBC.

עמי אביטל, יזהר אפרתי, ניר לוינגר, יוגב אקרמן ואיילת ליפשיץ (צילום: נאו מדיה)
עמי אביטל, יזהר אפרתי, ניר לוינגר, יוגב אקרמן ואיילת ליפשיץ (צילום: נאו מדיה)

תורמים עם לידר

עמותת ידידי בית החולים לוינשטיין, בראשותם של ארז מלצר - יו"ר העמותה, ושולה מליק - מנכ"לית העמותה, קיימה אירוע התרמה אשר כל הכנסותיו מיועדות להקמת מחלקה ראשונה לשיקום אונקולוגי בארץ. אל האירוע הגיעו כ –1400 ידידים ותומכים של המרכז הרפואי. הבאים התקבלו בבית האופרה – המשכן לאומנויות הבמה בתל-אביב, וצפו יחד במופע של הזמר והיוצר עברי לידר.

במהלך הערב, שהנחה ברוך מזור, נאספו תרומות בסך כמיליון שקלים. התייצבו: יו"ר דירקטוריון קופת חולים כללית - יוחנן לוקר; סמנכ"לית וראש חטיבת בתי חולים בכללית - ד"ר אורלי ויינשטיין; מנהל המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין - ד"ר חגי אמיר; חברי הנהלת המרכז הרפואי; ד"ר שיילה גולדברג, מ"מ מנהלת המחלקה לשיקום אונקולוגי; ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא; ועוד.

עברי לידר (צילום: יוסי אלוני)
עברי לידר (צילום: יוסי אלוני)

ארז מלצר, חגי אמיר ויוחנן לוקר (צילום: יוסי אלוני)
ארז מלצר, חגי אמיר ויוחנן לוקר (צילום: יוסי אלוני)

מייעצים במשכנתאות

קבוצת הנדל"ן הרב תחומית "אלדר", נכנסת לראשונה לתחום ייעוץ המשכנתאות, ותחל במתן ייעוץ לנוטלי משכנתאות ובעלי משכנתאות.

לצורך הפעילות החדשה הקימה אלדר פורום מומחים שיהווה ועדה מקצועית-אקדמית המורכבת מבכירים בכלכלה ומן האקדמיה בישראל, לצד מוחות מובילים בתחום המשכנתאות. פורום המומחים יתכנס לאחר כל החלטת ריבית של בנק ישראל ויגבש המלצות עדכניות בזמן אמת. 

אל אירוע השקת הפעילות החדשה הגיעו: יו"ר קבוצת "אלדר" עמיר שאלתיאל, יו"ר אלדר משכנתאות משה כהן, יו"ר פורום המומחים של אלדר משכנתאות פרופ' ערן ישיב, וחברות הפורום: ד"ר מרים שוורץ, וד"ר עידית רז-קלישר.

ערן ישיב, עמיר שאלתיאל ומשה כהן (צילום: רפי דלויה)
ערן ישיב, עמיר שאלתיאל ומשה כהן (צילום: רפי דלויה)

מציגים קומיקס של חורף
בראשון האחרון נפתחו תערוכות חורף חדשות במוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס בחולון. בין התערוכות המוצגות: 'השנה שהיתה 2022', היא והוא HE AND WHO של הקריקטוריסט יובל רוביצ'ק; וכל טוב הארץ – יעקב "זאב" פרקש ויונתן וקסמן נפגשים דרך קריקטורות.

לפתיחת התערוכות הגיעו: מנכ"ל מדיטק - דני וייס; אוצרת ראשית במוזיאון הקומיקס -מיה דבש; ממלא מקום ראש עיריית חולון, זוהר נוימרק; והקריקטוריסטים: יונתן וקסמן, אורי פינק, יובל רוביצ'ק, איתמר דאובה, זאב אנגלמאיר, חנוך פיבן, מושיק לין, מישל קישקה, ניר מולד ועמוס אלנבוגן, עמוס בידרמן, צחי פרבר, רעות בורץ, שי צ'רקה ועוד.

מיה דבש ויובל רוביצ'ק (צילום: לנס הפקות)
מיה דבש ויובל רוביצ'ק (צילום: לנס הפקות)

נפרדים מפרנקל

מנהלת ליגת Winner בכדורסל נפרדה ביום שישי האחרון משמואל פרנקל - יו״ר המנהלת בעשר השנים האחרונות - בטקס פרידה שהתקיים באצטדיון בלומפילד, בהשתתפות השר מיקי זוהר, מנכ״ל הטוטו, מאיר ברדוגו, ובכירי עולם הספורט.

שמואל פרנקל ומאיר ברדוגו  (צילום: עודד קרני)
שמואל פרנקל ומאיר ברדוגו (צילום: עודד קרני)