סמסו מזל טוב לסבתא אולגה ולסבא לב לבייב, שזכו לנחת השבוע עם היוולדו של נכד חדש. אמו של הרך הנולד היא חגית לבייב המכהנת כמנכ"לית לבייב בארצות הברית, ומתגוררת בניו יורק. האם הטרייה עדכנה את חבריה באינסטגרם על התוספת החדשה למשפחה וציינה כי בחרה ללדת בארץ הקודש ולחגוג את המאורע המשמח עם המשפחה, אך היא  לא עוברת חזרה לישראל. 

חגית לבייב ולב לבייב  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
חגית לבייב ולב לבייב  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בוגרי קולומביה בהרצליה
בוגריה הישראלים של אוניברסיטת קולומביה שבניו יורק התארחו השבוע למפגש מיוחד בקמפוס מיקרוסופט הרצליה. במסגרת האירוע נפגשו הבוגרים לשיחה עם מיכל ברוורמן-בלומנשטיק, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח וחברת הדירקטוריון של הפקולטה להנדסה של האוניברסיטה ועם דיקן הפקולטה, שי פו-צ'אנג. במסגרת המפגש השניים דנו בפריצות הדרך הטכנולוגיות של השנים האחרונות בעולמות הבינה המלאכותית ואבטחת הסייבר, והאופן בו הן יעצבו את עתידנו.

 שי פו-צ'אנג ומיכל ברוורמן-בלומנשטיק (צילום: אמיר ברקול)
 שי פו-צ'אנג ומיכל ברוורמן-בלומנשטיק (צילום: אמיר ברקול)

כהנמן במרכז 
במעמד חתן פרס נובל, פרופ' דניאל כהנמן, התכנסו בכירים מעולם המשפט, בהווה ובעבר, ובני משפחתו של נשיא בית המשפט העליון לשעבר מאיר שמגר, כדי לחנוך יחד את מרכז הנשיא מאיר שמגר למשפט דיגיטלי וחדשנות של אוניברסיטת תל אביב.

באירוע, שהתקיים במוזיאון הטבע ע"ש שטריינהרט, נשאו ברכות נשיא אוניברסיטת תל אביב, פרופ' אריאל פורת; ראשת מרכז שמגר פרופ' ניבה אלקין-קורן; ועו"ד דן שמגר. בתום הרצאה  שנשא פרופ' כהנמן בנושא בינה מלאכותית ושיפוט, התקיים רב שיח בהנחיית פרופ' מיכאל בירנהק. בפאנל השתתפו פרופ' כהנמן, פרופ' פורת, שופטת בית המשפט העליון, רות רונן ופרופ' מיכל פלדמן מבית הספר למדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב.

אריאל פורת, דניאל כהנמן ודן שמגר (צילום: יעל צור)
אריאל פורת, דניאל כהנמן ודן שמגר (צילום: יעל צור)

דיין ואלון מציגים
איציק דיין
הבעלים של חברת מלונות אפריקה ישראל, בעלת המותגים "וורט", "קראון פלזה", "אינדיגו", "גילגל" ו"ביי וויו" ומנכ״ל החברה שרון אלון אירחו בראשון בערב 250 מנהלים ומנכ״לים של מלונות הרשת במלון Vert Lagoon בנתניה. במהלך הערב חשף אלון את תוכניות הרשת למלונות חדשים העתידים להיפתח בקרוב. המנהלים נהנו מהופעה של הסטנדאפיסט שלומי קוריאט ומהרצאה של הפרשן הצבאי אלון בן דוד

שרון אלון ואיציק דיין  (צילום: נוגה שדמי ואן דה ריפ)
שרון אלון ואיציק דיין  (צילום: נוגה שדמי ואן דה ריפ)

יחידת דיפלומט
חברת "דיפלומט" בראשות הבעלים נעם ונגה וימן, ציינה לאחרונה את הקמתה של "יחידת דיפלומט" בבסיס מרכז הספקה  בתל השומר. מדובר ביחידה של 12 צעירים עם צרכים מיוחדים מבית הספר "רבין" בפתח תקוה, שהשתלבו בשירות התנדבותי בצה"ל, במסגרת תכנית "גדולים במדים" של עמותת "יד לילד המיוחד". אל טקס קבלתם של הצעירים ליחידה ולשירות הגיעו יו"ר עמותת ׳גדולים במדים׳ האלוף (במיל') גבי אופיר, המנכ"ל הרב מנדי בליניצקי, מפקד הבסיס סא"ל טליע סאלח, והצוות הבכיר של חברת דיפלומט.

נעם ונגה וימן  (צילום: יוני רייף,גדולים במדים)
נעם ונגה וימן  (צילום: יוני רייף,גדולים במדים)

ינאי חותם
בחמישי האחרון הגיע יו"ר ומייסד חברת 'נופר אנרגיה' עופר ינאי לדיזינגוף סנטר שבתל-אביב כדי לחתום שם על עותקים מספרו החדש: 'חדש תחת השמש' (הספרייה העסקית) בסניף של רשת 'צומת ספרים. מנכ"ל 'צומת ספרים' אבי שומר סיפר כי ינאי הגיע למקום הראשון של רבי המכר בקטגוריית ספרי העיון של הרשת בשבוע האחרון.

עופר ינאי  (צילום: אפי דור)
עופר ינאי  (צילום: אפי דור)

שת"פ עם ציפיות 
מעצבת הפנים איילת שאבו, נבחרה לעצב עבור רשת הולנדיה קולקציית מצעים  שתימכר בסניפי הרשת. מדובר בשיתוף פעולה בין שאבו ובין אבי ברססט מנכ״ל ובעלי חברת הולנדיה, שנולד לאחר ששאבו עיצבה את ביתה החדש של השחקנית עדי הימלבלוי בהרצליה. המעצבת הזמינה עבור הימלבלוי ובן זוגה מיטת חלומות שנעשתה בהזמנה מיוחדת במידות רחבות במיוחד לפי בקשתם, כיוון שהם נוהגים לישון בלינה משותפת לעיתים קרובות, עם שני ילדיהם הצעירים, ועיצבה להם את המצעים בהתאם. 

עדי הימלבלוי, אבי ברססט ואיילת שבו (צילום: אור גפן)
עדי הימלבלוי, אבי ברססט ואיילת שבו (צילום: אור גפן)