אמנון שעשוע, נשיא ומנכ"ל חברת מובילאיי, ובעלי הבנק הדיגיטלי "וואן זירו", לא נשאר אדיש למציאות הקיטוב בעם וצייץ בטוויטר קול של היגיון: "ישראל היא מדינה יוצאת דופן הזוכה להיות במוקד העניינים העולמי כמעט בכל תחום. למרות המורכבות הפוליטית המלווה את קיומנו מאז הקמת המדינה הצלחנו לבלוט בכלכלה, בהייטק, במדעים, באומנות, בבריאות ועוד. כשאתה מוביל, חשוב להיות זהיר, מחיר הטעות גדול מדי. אל תמהרו. עצרו. קחו את הזמן לחשוב, להתלבט, להתייעץ, לבחון את ההשלכות בלב פתוח ובנפש חפצה. אלה החיים של כולנו".

תיירות בינלאומית באקספו

תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית – IMTM 2023, נפתחה בשלישי בבוקר במתחם ה"אקספו" שבתל-אביב. טקס הפתיחה של התערוכה וגזירת הסרט האדום, התקיים במעמד שר התיירות חיים כץ. בתערוכה שאותה יזמו  אייל שמואלי וליאור גלפנד, לוקחים חלק בכירי ענף התיירות בישראל, ובכירים ממגוון מדינות בעולם ובכלל זה שרי התיירות של טורקיה, סלובקיה, קירגיזסטן וטאיוון; ומנכ"לי משרדי התיירות של מרוקו ואזרבייג'אן. 

חיים כץ, אייל שמואלי וליאור גלפנד (צילום: ניר שמולי)
חיים כץ, אייל שמואלי וליאור גלפנד (צילום: ניר שמולי)

חרל"פ אורבני

חברת כלמוביל, יבואנית מרצדס, יונדאי, מיצובישי וג'נסיס לישראל, חנכה לאחרונה את אולם התצוגה הראשון של מותג הרכב החשמלי ORA של ענקית הרכב הסינית Great Wall Motor. בטקס גזירת הסרט השתתפו: אסף חרל"פ מבעלי כלמוביל, יניב שיראזי - מנכ"ל כלומביל, הארי מנג - מנכ"ל Great Wall Motor אירופה, ארז סבג - סמנכ"ל יחידת הרכב הפרטי, יובל גור - סמנכ"ל שיווק כלמוביל ובכירים נוספים מקונצרן GWM.

אולם הקונספט החדש של ORA שבו מוצג הדגם הראשון שמושק בישראל ה- Funky Cat, ממוקם במרכז תל אביב ברחוב אבן גבירול במטרה להדגיש אורבניות צעירה ובועטת והוא כולל פינות ישיבה אינטימיות, בר סודה בטעמים ומיצג הקרנת וידיאו ארט על גבי הרכבים בשעות הלילה כשהאולם סגור. 

אסף חרל''פ, הארי מנג ויניב שיראזי  (צילום: גדי סיארה)
אסף חרל''פ, הארי מנג ויניב שיראזי  (צילום: גדי סיארה)

המבורגר חרגולים מישהו?

יונה ברטל, מייסדת ומנהלת חוג הידידים של מרכז פרס לשלום ולחדשנות, אירחה בשני בערב "הפנינג חדשנות בקולינריה". ידידי מרכז פרס הוזמנו לטעום וללגום יחד, ונחשפו במהלך הערב יחד עם מנחם הורוביץ והשף חיים כהן לסטייקים מודפסים, המבורגר מחלבון חרגולים, גלידות מפטריית כמהין כחול לבן, וליינות ומיצים מתקתקים עם סוכר חלבוני פלאי. נפגשו במרכז: משה והניה נור, אפרת דובדבני, עתליה שמלצר, גליה אלבין, בת שבע בובליל, רינת ומוטי כוזהינוף, שלום זיידלר, קובי ועדה אשרת ונוספים. 

משה והניה נור, חיים כהן ויונה ברטל (צילום: אלעד מלכא)
משה והניה נור, חיים כהן ויונה ברטל (צילום: אלעד מלכא)

בדרך לפרוטו עוצרים ברביבה 

שגרירות פורטוגל בישראל קיימה בשני בערב אירוע לרגל השקת הקו החדש של סאן דור מקבוצת אל על לפורטו. האירוע התקיים ברביבה וסיליה והאורחים נהנו מיין פורטו איכותי. נכחו: מיגל מוראייס, ראש לשכת התיירות של פורטוגל, ג׳ואנה אראז׳ו סגנית שגריר פורטוגל בישראל, גל גרשון מנכ״ל סאן דור ואנשי ענף התעופה.

ג׳ואנה אראז׳ו, גל גרשון ומיגל מוראייס (צילום: דוברות סאן דור)
ג׳ואנה אראז׳ו, גל גרשון ומיגל מוראייס (צילום: דוברות סאן דור)

הכנות לטיול שחרור

ביוזמת אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל התכנסו השבוע, במשרדי חברת HiBob בתל אביב,  נכי צה"ל במסגרת הכנה ל'טיול שחרור' עבורם.
במסגרת הטיול, המתקיים בתמיכת חברת 'כלל ביטוח', קבוצת חיילים שנפצעו במהלך השירות הצבאי וסובלים כתוצאה מכך מפציעות פיזיות או מפוסט טראומה באופן שמנע מהם   לעשות את הטיול הגדול שאחרי הצבא, יטוסו לטפס את הר הקילימנג'רו במטרה להתגבר על הקשיים שבשיקום ולצאת חזרה לחיים מחודשים. הגיעו לברך ולהכין את הפצועים לטיול: לירון באוכנר מנהלת אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל, רוני זהבי מנכ״ל HiBob, וגלי שבד, משנה למנכ״ל 'כלל ביטוח', מנהלת השיווק והאסטרטגיה. 

רונן זהבי, לירון באוכנר וגלי שבד (צילום: אגודת הידידים של ארגון נכי צה״ל)
רונן זהבי, לירון באוכנר וגלי שבד (צילום: אגודת הידידים של ארגון נכי צה״ל)

רצים עם שגיב

ASICS  - חברת נעלי הספורט וביגוד הספורט מקצועי, תעניק חסות ותהיה המלבישה הספורטיבית הרשמית של הטריאתלט האולימפי  שחר שגיב (מאגודת מכבי תל אביב), שילבש את בגדי הריצה וינעל את נעלי הריצה של המותג בתחרויות ובאימונים. לרגל שיתוף הפעולה התייצב שגיב בחנות הדגל החדשנית של אסיקס בנמל תל אביב, שם פגש את  טוביאס ליבנה, מנכ"ל משותף ברשת אוריג'ינלס, יבואנית אסיקס בישראל.  

טוביאס ליבנה ושחר שגיב (צילום: שני צוויג)
טוביאס ליבנה ושחר שגיב (צילום: שני צוויג)