באירוע שנערך בשני בבוקר במתחם 'רידינג 3' שבתל אביב, חשפה חברת התעופה הישראלית אל-על את תוצרי תהליך מיתוגה מחדש של החברה, כחלק מתהליך צמיחתה והתחדשותה.

לאירוע הגיעו חברי הנהלת אל-על ובכלל זה יו״ר הדירקטוריון עמיקם בן צבי; דינה בן-טל גננסיה מנכ״לית אל-על; עומרי כהן המשנה למנכ״ל; ונדב חנין - סמנכ״ל השיווק והדיגיטל בחברה.

במסגרת תהליך המיתוג מחדש נבחר הזמר חנן בן-ארי לשמש כפרזנטור של אל-על, והשף אסף גרניט הוא שישמש כשף הראשי באל-על ויוביל את תחום הקולינריה בחברה. עוד חשפה אל-על את "נבחרת השגרירים המובילים" שלה, ובהם: נועה קירל, ליאור סושרד ועוד.

נדב חנין וחנן בן- ארי (צילום: איתמר אריאלי)
נדב חנין וחנן בן- ארי (צילום: איתמר אריאלי)

מורשת גוראון

רן גוראון, מנכ"ל חברת בזק, ומייסד קרן המלגות ע"ש אביו יאיר גוראון ז"ל, העניק בשבוע שעבר מלגות מטעמה של הקרן. הענקת המלגות התקיימה במסגרת טקס חגיגי שנערך במהלך תערוכה חקלאית גדולה שהוצגה בתחנת המחקר "יאיר" (ע"ש יאיר גוראון מקימה ומנהלה הראשון של תחנת המחקר בערבה) השייכת למרכז המחקר והפיתוח של הערבה התיכונה וצפונית-תמר. בטקס נכחו:  אילון גדיאל - מנהל קרן המלגות ומנהל מו"פ ערבה תיכונה וצפונית-תמר; מאיר צור - ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה; בני משפחת גוראון המורחבת, וחברי הנהלה בכירים של בזק. 

אילון גדיאל, מאיר צור ורן גוראון  (צילום: יוד צילומים)
אילון גדיאל, מאיר צור ורן גוראון (צילום: יוד צילומים)

סבון בקניון

בשני בבוקר התקיים אירוע השקה של סניף בוטיק הדגל החדש, של מותג הטיפוח הבינלאומי  SABON, בקניון רמת-אביב שבתל-אביב. מלבד גזירת הסרט הושקה באירוע קולקציית מוצרים חדשה תחת השם Mimosa Tea. באירוע נכחו: ג'ופרי שרטייה - מנכ"ל SABON העולמית, וירון לוי מנכ"ל SABON ישראל ומזרח אירופה. בסניף החדש הושקעו כמיליון שקלים והוא מתפרש על שטח של  35 מטרים מרובעים ומעוצב בהתאם לסטנדרטים של סניפי הבוטיק של הרשת ברחבי העולם. 

ג'ופרי שרטייה וירון לוי (צילום: רפי דלויה)
ג'ופרי שרטייה וירון לוי (צילום: רפי דלויה)

שת"פ חברתי

על אף המשבר בענף ההייטק, ישנן חברות בתחום שלא ויתרו על פעילות חברתית וממשיכות לסייע בפרויקטים התנדבותיים שונים. אחת מהן היא חברת "אינטל" בישראל. השבוע נערך אירוע לציון השקת שיתוף פעולה בין ענקית השבבים הבינלאומית וארגון הילמ"ה. מנכ"ל אינטל ירושלים נעם אבני, וראשי ארגון הילמ"ה - המנכ"לית מיכל אופיר, והיו"ר והמייסד יוסי צרויה, התכנסו כדי להוציא לדרך את הפעילות, במסגרתה תקצה אינטל,  ללא תמורה, משרדים ומנטורים מטעמה כדי לקדם צעירים ללא רקע טכנולוגי מהפריפריה, שלוקחים חלק בתוכניות ההכשרה של הילמ"ה. הילמ"ה שמה לה לדגל להכשיר את אותם צעירים להשתלב במקצועות ההייטק ברמה הגבוהה ביותר. 

מיכל אופיר, נעם אבני ויוסי צרויה    (צילום: באדיבות הילמ''ה)
מיכל אופיר, נעם אבני ויוסי צרויה   (צילום: באדיבות הילמ''ה)

השגרירות של שופארד

נטלי ויקיר יונסוף, מבעלי רשת תכשיטי ושעוני היוקרה JB JEWELERS, הנציגה הבלעדית בישראל של מותג היוקרה המוביל CHOPARD, השיקו בישראל את פעילותם עם המותג לקראת אירועי השטיח האדום בפסטיבל קאן שיערך בקרוב. 

הקולקציה החדשה, לקראת הפסטיבל היוקרתי, מיוצרת בימים אלה במפעלי המותג, ועליה שוקדים עשרות צורפים ומעצבים. 

מי שיזכו לראות מקרוב ובמו עיניהן את תהליך הכנת הקולקציה יהיו בנות נבחרת השגרירות של המותג בארץ, שיטוסו לשם כך למפעל בו היא מיוצרת. בין הטסות לחוויה הייחודית: שירן מניה, אתי קובו, שני בר, מאיה זאנה, אירה סימונוב, ירדן פולק ועינב כהן. המבקרות מישראל גם יוזמנו לארוחת ערב בביתה של בעלי שופארד והמעצבת הראשית - קרוליין שויפלה.

יקיר יונסוף ,אתי קובו ונטלי יונסוף (צילום: שרית כהן)
יקיר יונסוף ,אתי קובו ונטלי יונסוף (צילום: שרית כהן)

מעגלים לבבות

רשת "רולדין" ממשיכה זו השנה החמישית, לקחת חלק במיזם החברתי 'לבבות אסתר'. הרשת תייצר לכבוד פורים מאכל חג אשר מתמקד באסתר המלכה, הדמות הנשית והחזקה מהמגילה שהוכיחה שיש ביכולתה את הכוח והיכולת לחולל שינויים, לעמוד על שלה ולא לוותר על האמונות והערכים שלה. "רולדין", בראשות המנכ"לית נועה בכר-אהרוני, חברה לעמותת "עיגול לטובה", בראשות המנכ"ל שלומי צדקי, ותתרום עשרה שקלים מכל מכירה של מארז עוגיות מסוג "לבבות אסתר". הכסף שייאסף יועבר דרך עמותת עיגול לטובה לעמותות המסייעות לנשים במצוקה. 

נועה בכר-אהרוני ושלומי צדקי (צילום: דני דין)
נועה בכר-אהרוני ושלומי צדקי (צילום: דני דין)