נציגי הפועל "בנק יהב" ירושלים, מחזיקת גביע המדינה לשנת 2023 בכדורסל הגיעו לסיבוב ניצחון עם גביע המדינה בכדורסל לבניין הנהלת בנק יהב, נותנת החסות לקבוצה מאז 2014. במשרדי ההנהלה הראשית של הבנק בבירה וחגגו עם הגביע שאול גלברד מנכ"ל בנק יהב, אסף גיל, משנה למנכ"ל בנק יהב, חברי הנהלה והעובדים. 

יצירה ופסיכולוג עם רז

יו"ר משותף בקבוצת מאיר, אור שחר, אירח בשני בערב לקוחות נבחרים לערב ייחודי ב"בית השמחות" בתל אביב. במהלך הערב נערך שיח של שני היוצרים והשחקנים המוערכים ליאור רז ומאור זגורי, תחת הכותרת " היצירה היא הפסיכולוג שלי". המוזמנים האזינו לשיח בין השניים ונהנו על הדרך גם מארוחת ערב מפנקת. 

ליאור רז (צילום: עודד קרני)
ליאור רז (צילום: עודד קרני)

פליישמן בצרות בסוהו האוס

בשלישי האחרון התקיימה במתחם ה'סוהו האוס' שביפו, הקרנת בכורה חגיגית, לסדרה החדשה מבית דיסני - "פליישמן בצרות", המבוססת על רב המכר הבינלאומי מאת טאפי ברודסר-אקנר.

 ווסיליס איליופולוס, סגן נשיא ומנכ"ל חברת וולט דיסני ישראל ויוון, וגיא קרני מנכ"ל חטיבת המדיה בדיסני ישראל, צפו עם המוזמנים בפרקים מן הסדרה המדוברת העוסקת באיזון העדין שבין חיי ההורות, קריירה וזוגיות, בכיכובם של ג'סי אייזנברג (הרשת החברתית) וקלייר דיינס.

ווסיליס איליופולוס וגיא קרני (צילום: יולי תמיר)
ווסיליס איליופולוס וגיא קרני (צילום: יולי תמיר)

ריקודים לניחוחות קריד

קבוצת הקוסמטיקה המובילה "לילית קוסמטיקה", המשמשת כנציגה הרשמית והבלעדית של מותג הבישום היוקרתי קריד (Creed) בישראל, ערכה בשלישי בבוקר אירוע חגיגי לרגל השקתו בישראל של הניחוח החדש WIND FLOWERS , שיצא לשוק לאחר חמש שנות פיתוח של המאסטר אוליביה קריד. האירוע נערך במסעדת קלארו שבתל אביב, ולקחו בו חלק הרקדנית מנצחת מגמר 'רוקדים עם כוכבים', נינה סולוביוב, ובעלה סרגיי, אשר קיימו הופעת ריקוד בהשראת שם הבושם Wind flowers. אירחו את הבאים: ניצה בילט - יו"רית קבוצת לילית קוסמטיקה; אורי בילט - מנכ"ל לילית קוסמטיקה, ויעל בילט-צין - מנכ״ל לילית קמעונאות.

נינה סולוביוב ויעל בילט-צין (צילום: דורון ברסקי)
נינה סולוביוב ויעל בילט-צין (צילום: דורון ברסקי)

יויו לפריסקול

בשני אחר הצהריים השיקה קבוצת RGE ערוץ טלוויזיה חדש לגיל הרך בשם 'ערוץ יויו', מבית ההפקה של "נגה תקשורת". קבוצת RGE, אשר מחזיקה בערוצים המצליחים – "ערוץ הילדים" ו"לוגי", מתרחבת עם השקת הערוץ גם לגילאי טרום בית הספר ובכך מחזיקה בערוצי טלוויזיה שנועדו ללוות את הילדים מגיל הגן ועד סיום בית הספר היסודי. בין הנוכחים באירוע השקת ערוץ "יויו", שהתקיים במועדון ה"זאפה" שבהרצליה: אור רם וירון שגב - מנכ"לים משותפים בקבוצת RGE , הילי חורב-קסוטו סמנכ"לית התוכן של FREE TV, רון הרמלין - מנהל אגף ערוצים חטיבת תוכן וחדשנות בחברת HOT והמנחה והשחקן טל מוסרי.

אור רם וירון שגב (צילום: מקס פבזנר)
אור רם וירון שגב (צילום: מקס פבזנר)

מלגות מהשותפים

שותפות חיפה-בוסטון CJP ביחד עם 'קרן חיפה', העניקו מלגות בשווי של רבע מיליון שקלים לעשרים מלגאים ומלגאיות של תכנית 'קוראט' המקדמת פעילויות אימפקט חברתיות בחיפה ובצפון הארץ.

שותפות חיפה-בוסטון קיימת מזה  35 שנים ונועדה לחבר בין הקהילות בערים חיפה ובוסטון בשלל תחומים ובכלל זה: פיתוח מנהיגות, חברה משותפת, ועמיות יהודית. בטקס נכחו: ד"ר דוד חליטו וליאור מולכו חברי השותפות ויו"ר השותפות, רני בנדר, אשר ציין כי למקבלי המלגה נועד תפקיד חשוב בבנייתה של קהילת מתנדבים, והשפעה על בני הנוער בחיפה.

רני בנדר, דוד חליטו וליאור מולכו (צילום: אוראל ואקנין)
רני בנדר, דוד חליטו וליאור מולכו (צילום: אוראל ואקנין)