לבייב בקונגרס

איש העסקים לב לבייב אירח את המושב השנתי של קונגרס יהודי בוכרה ה-23, שאותו ייסד. באירוע ההמוני נכחו בני משפחת לבייב בהרכב מלא. הקונגרס נערך בירושלים וכלל שלל הופעות של זמרים מלווים בתזמורת גדולה, ובכלל זה הופעה של הזמר חנן בן ארי שסיפר לקהל כי לאחרונה למד שיש לו שורשים בוכרים.

נשים מובילות נפגשות לקפה

לרגל "יום האישה הבינלאומי", קיימו מותג "קפה עלית" ועמותת "יסמין", אירוע בוקר מיוחד במפעל הקפה של עלית בלוד. במהלך האירוע, שנערך בחמישי האחרון, הושקו קפסולות הקפה "קונגו" – כחלק ממהדורה מיוחדת במסגרת מיזם  .”More Than A Cup” 

קבוצת שטראוס, בעלי "קפה עלית", פועלת לשוויון מגדרי בתוך הקבוצה ובקרב קהילות בארץ ובעולם. שטראוס ועמותת יסמין משתפות פעולה מזה 15 שנים, במטרה לסייע לנשים מכל המגזרים, לפתח יזמות ועסקים. באירוע בחמישי נכחו: אבי לאופר - מנכ"ל שטראוס קפה ישראל, וכיראם בלעום - מנכ"לית עמותת יסמין. האירוע כלל סיור במפעל הקפה והרצאה של איילת אופק, מנהלת תחום סנסוריקה בקפה עלית, שהרחיבה על העשייה במסגרת הפרויקט, וכן הרצאה של סוזן מזאווי, מנכ"לית "מוזאווי פרסומאים". הוזמנו לאירוע נשים מובילות ומשפיעות ביניהן: עו"ד נאוה סברסקי-סופר – דירקטוריות בחברות ציבוריות ומנהלת פורום דירקטוריות מובילות שינוי; רו"ח רונית בודו – חברת דירקטוריון בחברת מגדל; רוג'ט חינאווי – יו"ר קבוצת חינאווי; מירית תשובה, סמנכ"לית ומבקרת פנימית ראשית של IBI בית השקעות ומוניקה לב כהן מנכ"לית קרן-שמש מקבוצת עוגן.

אבי לאופר וכיראם בלעום (צילום: באדיבות אילנית רוטהולץ)
אבי לאופר וכיראם בלעום (צילום: באדיבות אילנית רוטהולץ)

כומתה אדומה בירושה

יו"ר קבוצת הבניה אלדר, עמיר שאלתיאל, ורעייתו סיגל, ליוו בהתרגשות את בנם רוי,  בקילומטר האחרון של מסע הכומתה שלו בחטיבת הצנחנים. שאלתיאל האב, היה, בעברו, לוחם בגדוד 890 של הצנחנים תחת פיקודו של האלוף אבי גיל - כיום המזכיר הצבאי של רוה"מ, ומג"ד הגדוד היה מי שימים הפך לסגן הרמטכ"ל - יאיר גולן. שאלתיאל הבן החליט להמשיך בדרכו של האב ועם סיום מסע הכומתה העניק עמיר לרוי, את הכומתה שלו, ששמר במשך כ-30 שנים.

סיגל, רוי ועמיר שאלתיאל (צילום: פרטי)
סיגל, רוי ועמיר שאלתיאל (צילום: פרטי)

מורג והידידים

משה מורג, יו"ר עמותת הידידים של המרכז הרפואי ע"ש הלל יפה, וד"ר מיקי דודקביץ - מנהל המרכז הרפואי, אירחו בשבוע שעבר את ערב ההתרמה שנתי, הפעם לטובת הקמת מרכז אונקולוגי-המטולוגי חדש בבית החולים. את האירוע הנחתה מירי בוהדנה. באמנותי: שלישית 'מה קשור'. בין הנוכחים נצפו סאמר חאג 'יחיא - יו"ר בנק לאומי, ורעייתו עדן. 

מיקי דודקביץ, סאמר ועדן חאג' יחיא, ומשה מורג (צילום: טל זיגדון)
מיקי דודקביץ, סאמר ועדן חאג' יחיא, ומשה מורג (צילום: טל זיגדון)

בוחרים פומה ברמת אביב

קבוצת אירני וענקית אופנת הספורט PUMA השיקו חנות קונספט ייחודית בקניון רמת אביב, בשיתוף פעולה עם שגרירת המותג הגלובלית נועה קירל. חנות הקונספט החדשה הנקראת PUMA SELECT – מציגה קולקציות מיוחדות במהדורות מוגבלות. בהשקת החנות החדשה  נכחו: יפעת ורוני אירני, יוסי אירני, איתמר ריין מנכ"ל PUMA בישראל, אסף עשור מנהל השיווק של PUMA בישראל, מקס סטייגר מבכירי PUMA העולמית ומנכ"ל PUMA HOOPS ארה"ב, אייל ברקוביץ, רותם ישראל, אבי נמני ועוד.

אייל ברקוביץ, נועה קירל, יוסי אירני ומקס סטייגר (צילום: רפי דלויה)
אייל ברקוביץ, נועה קירל, יוסי אירני ומקס סטייגר (צילום: רפי דלויה)

צרחות במישור אדומים

בפארק השעשועים המקורה Magic Kass, הושקה לאחרונה סדרת הרשת החדשה "צרחות". אל ההשקה הגיעו שתי כוכבות הסדרה, אנה זק ויעל שלביה, שהן גם הפרזנטוריות של הפארק, ותומר ומור-יוסף מנכ"ל קבוצת קאס.  סדרת הרשת "צרחות" מבית היוצר של  Magic Kass, היא אחת היקרות שנוצרה בישראל, והושקעו בה כחמישה מיליון שקלים. "צרחות" כוללת 8 פרקים והיא סוקרת את פארקי השעשועים המטריפים והמפחידים בגאורגיה, בדובאי, בלונדון, באמסטרדם וכמובן ב 'Magic Kass' שממוקם במישור אדומים בישראל. פרקי הסדרה ישודרו בערוץ היוטיוב של הפארק.

אנה זק, תומר מור יוסף ויעל שלביה (צילום: שוקה כהן)
אנה זק, תומר מור יוסף ויעל שלביה (צילום: שוקה כהן)

נפלאות סופהשבוע

> רשת המסעדות העולמית KFC פתחה את שערי המסעדה ה-15 שלה בישראל, ב"עופר בילו סנטר אאוטלט" שבקריית עקרון. לאירוע הפתיחה וגזירת הסרט הגיעו מנכ״ל הרשת עומר זיידנר, סמנכ״ל השיווק אלון וינשטוק, ליז פרץ - מנהלת שיווק עופר בילו סנטר אאוטלט, ועוד. 

עומר זיידנר (צילום: פרטי)
עומר זיידנר (צילום: פרטי)


> המעצבת אוריה עזרן השיקה את ההרצאה החדשה שלה "כבשה שחורה". אירוע ההשקה נחתם בתצוגת אופנה בהשראת הטיול האחרון של המעצבת  למרוקו.

אוריה עזרן (צילום: עמרי לוי)
אוריה עזרן (צילום: עמרי לוי)