אירוע תחת הכותרת: "ההשפעה הכלכלית של המהפכה המשפטית" התקיים ביום חמישי האחרון באוניברסיטת תל אביב, בהשתתפות: נגיד בנק ישראל לשעבר וחתן פרס ישראל פרופ' יעקב פרנקל, נגידת בנק ישראל לשעבר פרופ' קרנית פלוג, והמשנה לנגיד בנק ישראל לשעבר, פרופ' צבי אקשטיין. כמו כן, השתתפו באירוע נגידי הבנק המרכזי לשעבר בהונגריה ופולין, חתן פרס נובל לכלכלה ז'אן טירול, הכלכלן הראשי לשעבר של קרן המטבע הבינלאומי, וכן בכירים מעולמות הכלכלה והמשפט בישראל. האירוע התקיים במסגרת שיתוף פעולה של המועדון העסקי-אקדמי ואגודת ידידי אוניברסיטת תל אביב בראשות אמנון דיק ועדי אולמרט; מכון פרנקל-צוקרמן לכלכלה גלובלית; המכון הישראלי לדמוקרטיה; ומכון אהרן למדיניות כלכלית. לאירוע הגיעו, בין היתר, גבי אשכנזי, עפרה שטראוס, אסי ודפנה שמלצר, שלמה דברת ואחרים.

גבי אשכנזי ועדי אולמרט (צילום: איציק בירן)
גבי אשכנזי ועדי אולמרט (צילום: איציק בירן)

רוק עם פתאל בארמונות הרודס

דוד פתאל, מייסד ובעל השליטה ברשת מלונות פתאל, הפרושה בישראל ובמדינות נוספות בעולם,  ואביה מגן - מנכ"לית הרשת בישראל, אירחו כאלפיים אורחים במסגרת אירועי "פתאל רוק פסטיבל", שנערך במלון 'ארמונות הרודס' שבעיר אילת. במהלך הפסטיבל התקיימו הופעות שכללו כמה חיבורים מסקרנים ובכלל זה: אביב גפן והתעויוט שאירחו את ריקי גל; להקת "מוניקה סקס" שאירחו את "איפה הילד" ו"הג'ירפות", "החברים של נטאשה", המופע המשותף של ריטה ורמי, להקת טיפקס שאירחו את מרגול, וגם המופע "דני, גידי וחברים". בין האורחים שהדרימו והתחברו לקצב היו גם אנשי עסקים רבים ובהם: צביקה גיור, חן למדן, יאיר המבורגר, דגנית קרמר, יעקב סיסו, רוני יצחקי, גדי אבירם, אריאל בן דיין, יובל גביש, דן ברנע, אילן ו-ורד גרינבוים, עופר בורנשטיין, אלון גל, בועז ואיילה מולדבסקי, ניר אושרוביץ, שרון קדם, אילן אמיר, צחי סולטן, שרון שולמן, צביקה וייליגר, לוי הלוי ועוד. 

אביה מגן, אביב גפן ודוד פתאל (צילום: עזרא לוי)
אביה מגן, אביב גפן ודוד פתאל (צילום: עזרא לוי)

חן למדן (צילום: עזרא לוי)
חן למדן (צילום: עזרא לוי)

איילה ובועז מולדבסקי (צילום: עזרא לוי)
איילה ובועז מולדבסקי (צילום: עזרא לוי)

המטמורפוזה של כרמון ואברבנאל

ברביעי בערב נערכה פתיחת התערוכה "מטמורפוזה"- של אריק כרמון ואיקה אברבנאל, במרכז עמיעד, שביפו. המוזמנים הגיעו לקראת סופו של "יום השיבוש הלאומי" להתרשם מתערוכה של  ד"ר כרמון - איש חינוך, יזם ומייסד המכון הישראלי לדמוקרטיה המצלם נופים, וחברו תת אלוף (מיל') אברבנאל - מנהל עסקי ומומחה בתחום ניהול שינויים, שצייר בהשראת צילומיו של כרמון. התרשמו מקרוב: אהוד ועליזה אולמרט, שאול קוברינסקי - יו"ר בנק דיסקונט, פרופ' עדי שטרן נשיא בצלאל, דיויד אסיא - יזם הייטק, דני גילרמן, רפי פלד, דורון אלמוג, דני יתום, גדעון שפר, אילן בירן ועוד.

עליזה אולמרט, אריק כרמון, אהוד אולמרט ואיקה אברבנאל (צילום: ניר פקין)
עליזה אולמרט, אריק כרמון, אהוד אולמרט ואיקה אברבנאל (צילום: ניר פקין)

רוזנבלום בדרך חדשה

עידו רוזנבלום, המגיש, המנחה והשחקן, שהפך באחרונה גם לפרזנטור של הבנק הבינלאומי, נפגש עם מנכ"לית הבנק סמדר ברבר-צדיק, להרמת כוסית, לקראת המשך שיתוף הפעולה. בפגישה השתתפו גם סמנכ"ל הבנק רון גריסרו, מנהלת השיווק והפרסום של קבוצת הבינלאומי  עידית פוגל, ואנשי משרד הפרסום החדש של הבנק – ברוקנר-לוי- יער – טל ברוקנר, יורם לוי, דני יעקובוביץ וגלי שטרקמן .

סמדר ברבר-צדיק ועידו רוזנבלום (צילום: אייל טואג)
סמדר ברבר-צדיק ועידו רוזנבלום (צילום: אייל טואג)

אלף לילה ולוקנדה

איש העסקים ומנכ״ל מלון "רמדה אוליביה נצרת", עלא עומרי, אירח בסוף השבוע האחרון  אירוע קולינרי באווירת "אלף לילה ולילה" לרגל השקת מסעדת השף החדשה של המלון – "לוקנדה" שאותה  מוביל השף רמי אבו-ליל. המסעדה שופצה בהשקעה של שני מיליון שקלים ועוצבה מחדש באופן מרשים על ידי האדריכל סוהייל נסיר - בוגר לימודי אדריכלות באיטליה. אחד האלמנטים הבולטים בעיצוב החדש היה הכנסת הטבע פנימה, והמסעדה כולה טובלת בצמחיה, בצבעי ירוק עזים. התפריט עבר גם הוא תהליך של התחדשות ומורכב כעת ממנות שף ממטעמי המטבח הנצרתי-הגלילי. בקרוב תושלם גם בנייתו של חדר גידול ירקות הידרופוני, שיספק למסעדה ירקות אורגניים באיכות גבוהה. מוזמני "לוקנדה" נהנו ממבחר המנות שבתפריט החדש, מהופעה של רקדנית בטן בבר ה"סולטנה" שבגג המלון, מסדנת כנאפה, מקעקועי חינה, ומסיור בשוק העתיק בנצרת. 

רמי אבו ליל ועלא עומרי (צילום: יח''צ)
רמי אבו ליל ועלא עומרי (צילום: יח''צ)

הנחשקים של לוקסאוטיקה

רגע לפני חופשת האביב ערכה חברת "לוקסאוטיקה ישראל", המפיצה בארץ של משקפי השמש ומשקפי הראייה של מותגי המשקפיים הגדולים והמובילים בעולם, אירוע להשקתן של קולקציות אביב-קיץ 2023. ג’וזפה קפאסו, מנכ״ל לוקסאוטיקה ישראל, ואלינור בור בן-צבי סמנכ״לית השיווק של החברה, קיבלו את פני הבאים ב"שואו רום" של החברה, והציגו את הקולקציה של המותגים הנחשקים - רייבאן, אוקלי, ווג, אוליבר פיפלס, פראדה, דולצ׳ה גאבנה, ורסאצ׳ה, ברברי, טיפני, אימפוריו ארמאני, מיו מיו ועוד.

ג’וזפה קפאסו ואלינור בור בן-צבי (צילום: דנה כספי לוי)
ג’וזפה קפאסו ואלינור בור בן-צבי (צילום: דנה כספי לוי)

הדרופ של אלגבי

לאחר למעלה משלוש שנים של פיתוח, המאפר גילי אלגבי וקבוצת רייס, השיקו לראשונה מותג ביוטי חדש בישראל: KANDY , אשר יציע מוצרי ביוטי שונים לשימוש מקצועי וביתי כאחד. בכל מספר חודשים מתכוונים היזמים להשיק דרופ של מגוון חדש של מוצרי ביטוי, שונה מקודמו. הדרופ הראשון  כולל 15 מוצרים, מתוכם שמונה מברשות איפור ושבעה אביזרי איפור. לאירוע השקת הדרופ הראשון שנערך במתחם ה"סוהו האוס" ביפו התייצבו האורחים בהתאם ל'דרס קוד' שנקבע - בשחור או אפור. התייצבו: שגיא ורועי בומגרטן - מנכ"לים משותפים בחברת רייס, טל דגני - מנהלת תחום מותגים בחברה, בר בומגרטן  מנהלת המותג KANDY , דני ומימי לוזון, ועוד.

שגיא בומגרטן, גילי אלגבי ורועי בומגרטן  (צילום: לנס הפקות)
שגיא בומגרטן, גילי אלגבי ורועי בומגרטן  (צילום: לנס הפקות)

נפלאות סופהשבוע

> נשיאת בית המשפט העליון בדימוס דורית בייניש התארחה במפגש המועדון המסחרי התעשייתי. 

> דליה ממרוד, רעייתו של משה ממרוד בעלי "תדיראן", בילתה על סט הצילומים בלוס אנג'לס עם פרזנטור החברה - השחקן המוערך מורגן פרימן.