חברי הנהלת חברת "אנלייט" פתחו את השבוע שלהם בבורסה לניירות ערך בתל-אביב, שם קיבלו את הכבוד לפתוח את המסחר, לרגל כניסתה של החברה למדד "ת"א 35" היוקרתי, שבמסגרתו נסחרות החברות המובילות בישראל. זאת, שבועות בודדים בלבד לאחר שהחברה נרשמה גם למסחר בנאסד"ק בניו-יורק.

חברת אנלייט הוקמה בשנת 2008 ושנתיים לאחר הקמתה, כבר הצטרפה לבורסה. מאז, הלכה והתפתחה כמובילה בסקטור האנרגיות המתחדשות באמצעות יכולות פיתוח, הקמה ותפעול של כמה מהפרויקטים הגדולים בתחום, במסגרת פעילות שמתפרשת ב-11 מדינות ועל פני שלוש יבשות שונות. שווי השוק של החברה עומד כיום על כשבעה מיליארד שקלים, זינוק של פי יותר מ-120 בשוויה מאז נרשמה למסחר.
בין החוגגים את ציון הדרך: מייסד-משותף ומנכ"ל החברה - גלעד יעבץ; המייסדים עמית פז וצפריר יואלי; יו"ר הדירקטוריון יאיר סרוסי; מנכ"ל הבורסה איתי בן זאב; חברי ההנהלה ופורום דירקטוריון החברה.

מעיזות לזרוח
אורן בר גיל
, שותף וסמנכ"ל בקבוצת "קרולינה למקה ברלין-הודיס"; אורין ליבר - מנהלת השיווק, והמאפר גילי אלגבי, הציגו בשני בבוקר את תערוכת הצילומים " DARE TO SHINE". מדובר בתערוכת צילומים שהופקה לרגל יום האישה הבינלאומי ובנוסף להצגתה תעביר חברת קרולינה למקה תרומה כספית של חמישים אלף שקלים לעמותת כ"ן – כוח נשים לקידום מנהיגות נשים בישראל, השמה לה למטרה לקדם נשים בתפקידי ניהול בכירים, לדירקטוריונים, ולשולחנות קבלת ההחלטות. שמחו על היוזמה: עו"ד ד"ר אורית רישפי-לביא - יו"רית עמותת כ"ן, והנשים שצולמו לתערוכה בהן: הילה קסטינר-דוד, מנכ"לית חברת "שחר און", ציפי רפאלי, לינט ועוד.

לינט ואורן בר גיל (צילום: רפי דלויה)
לינט ואורן בר גיל (צילום: רפי דלויה)

שוויון גיוון והכלה
חברת HP אינדיגו, המובילה בעולם בתחום הדפוס הדיגיטלי, יוצאת בקמפיין חדש לרגל יום האישה בשם: "Label packages. Not people", במטרה לעורר שיח סביב הנושא של גיוון והכלה. במסגרת הקמפיין הצטלמו חברי הנהלת החברה, ביניהם, מנכ"ל HP אינדיגו נועם זילברשטיין, וסמנכ"לית משאבי אנוש של החברה, יונית לנדוי, ועוד כ-50 עובדים ועובדות החברה מכל קשת התחומים והמקצועות, כאשר כל תמונה מתחברת לפאזל של תכונות אישיותיות שמייצגות את המצולם. זילברשטיין הסביר כי הקמפיין  מבקש להפסיק עם תיוג מגביל ולראות את הייחודיות, השוני והשלם בכל אחת ואחד, וכי הוא מייחל למרקם אנושי מגוון ושווה. 

לארי חונך בעזריאלי טאון 
במעמד מנכ"ל בנק מזרחי-טפחות משה לארי, מנהל מרחב מרכז בבנק - רפי אסייג; מנהלת הסניף - סווטלנה חודסביץ', ובכירים נוספים, נחנך סניף מסחרי ומשכנתאות חדש של הבנק, ברובע העסקים 'עזריאלי טאון' שבתל אביב. בנק מזרחי טפחות חרט על דגלו את נושא השירות האישי-אנושי, עם פריסת סניפים רחבה בכל הארץ. כיום מחזיקה קבוצת מזרחי-טפחות, כולל בנק יהב, בכ-205 סניפים ברחבי הארץ.

רפי אסייג, משה לארי וסווטלנה חודסביץ'  (צילום: יח''צ בנק מזרחי טפחות)
רפי אסייג, משה לארי וסווטלנה חודסביץ'  (צילום: יח''צ בנק מזרחי טפחות)

קבסו משיק בישראל
דני לוזון
המשנה למנכ"ל סופר-פארם, וג'ואי קבסו נשיא מותג הטיפוח האמריקני ''Mario Badescu השיקו בראשית השבוע במלון "נורמן" שבתל-אביב את תחילת הפצתו של מותג הטיפוח האמריקני, המגיע לראשונה לישראל, וישווק ברשת סופר-פארם. המותג המדובר כולל סדרת מוצרי טיפוח ורחצה לגוף ולפנים. סדרות המותג מכילות רכיבים פעילים המותאמים אישית לכל סוגי העור, והוא התפרסם בין היתר בזכות הצלחת מוצרי הטיפול בפצעונים, ותרסיסי הפנים שהוא מייצר. למותג ישנם כיום למעלה מ-200 מוצרים הנמכרים ברחבי העולם.

דני לוזון וג'ואי קבסו (צילום: לנס הפקות)
דני לוזון וג'ואי קבסו (צילום: לנס הפקות)

המצטיינים של ברקן 
ניר גל
- מנכ"ל "יקב ברקן"; עידו לוינסון - Master Of Wine והיינן הראשי של "יקב ברקן"; ולי בולדס, סמנכ"לית השיווק של היקב, השיקו השבוע את היין החדש של היקב - קברנה סוביניון, 'PLATINUM', בציר 2020. מדובר במהדורה מיוחדת של חביות קברנה סוביניון מצטיינות מכרמים שונים בגליל העליון. אירוע ההשקה נערך במסעדת DALLAL'' שבתל אביב.

עידו לוינסון, לי בולדס וניר גל  (צילום: ליאור גולסאד)
עידו לוינסון, לי בולדס וניר גל  (צילום: ליאור גולסאד)

הסאקה של חינאווי 
חברת אנוטקה, בבעלותה של משפחת חינאווי, השיקה חטיבה לייבוא משקאות מיפן, תחת השם: "אנוטקה ניהון שו", בנוכחות בכירים מתעשיית המשקאות. את אירוע ההשקה אירחו בעלי "אנוטקה" - אנדרה חינאווי  ומנכ"ל החברה - גיא בליס. נהנו מסדנת סאקה שהעביר נאור לוי, מייסד תרבות הסאקה בישראל: בכירים ממבשלת שיראטאקי היפנית שזוכה להצלחה בינלאומית, הנספח המסחרי בשגרירות יפן בישראל- יוסקה צוצומי, ואנשי תעשיית היין והקולינריה.

אנדרה חינאווי ויוסקה צוצומי (צילום: שי שליו)
אנדרה חינאווי ויוסקה צוצומי (צילום: שי שליו)

צילום: שי שליו