בכירי בית האופנה "קסטרו" ערכו בשני בערב מסיבה לרגל הצטרפותה של הזמרת והיוצרת העולה אודיה, כפרזנטורית של המותג. אודיה מצטרפת בזאת לרשימה מכובדת של כוכבים שהיו פרזנטורים של "קסטרו" בעבר בהם: יעל אבוקסיס וליאור מילר, גל גדות, סנדי בר ודודי בלסר. 

באירוע שנערך במתחם "וילה דלאל" שבשכונת נווה-צדק בתל-אביב, סיפר רון רוטר - מנכ"ל משותף בקסטרו, על הבחירה בזמרת ישראלית צעירה ומבטיחה, שהיא גם יוצרת, מלחינה וכותבת, הפורצת את דרכה המוסיקלית וכובשת באהבה את הקהל הישראלי. אודיה תוביל  בקרוב את הקמפיינים החדשים של קסטרו, כולל השקת קולקציית האופנה החדשה לעונות אביב-קיץ 2023. הרימו כוסית: אתי וגבי רוטר – יו"ר קבוצת קסטרו, רון רוטר המנכ"ל ואשתו האדריכלית עדי רוטר, מריאנו קרפ - מנכ"ל אורבניקה,  ניצן ישראלי - מנכ"ל הודיס, סופיה - אמה של אודיה, ואורחים נוספים.

אתי רוטר (צילום: רפי דלויה)
אתי רוטר (צילום: רפי דלויה)

מריאנו קרפ וניצן ישראלי (צילום: רפי דלויה)
מריאנו קרפ וניצן ישראלי (צילום: רפי דלויה)

גוגל למענכם

השבוע התקיימה במשרדי חברת 'גוגל ישראל' פגישה בין המנכ"ל ברק רגב וראש המטה והמנהל התפעולי של החברה ירון מרקוביץ, לראשי מערך הייעוץ הרפואי 'למענכם'. יו"ר 'למענכם' - יוסי ערבליך, שהוא גם חתן אות הנשיא להתנדבות, הציג את פעילות הארגון ואת העלייה במספר הפניות שהגיע השנה לכעשרים אלף. רגב עדכן מצידו על הפיתוחים השונים של גוגל ועל ההשקעות שמבצעת החברה מעבר לעולמות החיפוש. בין היתר מסייעת גוגל לחברות שעוסקות ברפואה ובכללן חברה שעוסקת בשיפור ניתוחי קולונוסקופיה, חברה שעוסקת בשיפור פיענוח צילומי ריאות, חברות המפתחות בינה מלאכותית בעולם הרפואה ועוד. בפגישה נטלו חלק גם פרופ׳ יוסף פרס - נשיא "למענכם", ד"ר גדי נוימן סגן הנשיא, רחל מיכוביץ האחות הראשית, אביגיל ברוורמן מנהלת הארגון, ועמית גבע-כרמלי מנהלת  קשרי החוץ. סוכם כי גוגל והארגון ימשיכו בשיתוף פעולה בינהם לטובת כלל הציבור במדינת ישראל.

ברק רגב, יוסי ערבליך, יוסף פרס וגדי נוימן (צילום: באדיבות למענכם)
ברק רגב, יוסי ערבליך, יוסף פרס וגדי נוימן (צילום: באדיבות למענכם)

נטפים במרוקו

 נטפים – מהחברות הגדולות והמובילות בעולם בפתרונות השקייה חכמים ומדויקים, וזרוע החקלאות המדייקת של Orbia, חנכו מפעל ייצור מתקדם באזור קניטרה שבמרוקו, בהשקעה של כחמישה מיליון דולר. מדובר בחברה הישראלית הראשונה שחונכת מפעל במרוקו מאז חתימת הסכמי אברהם בשנת 2020. המפעל במרוקו מתווסף לעוד 18 מפעלי ייצור ו-2 מפעלי מיחזור של חברת נטפים ברחבי העולם. בטקס חנוכת המפעל השתתפו בכירים מחברת נטפים, בכירי ממשל ממרוקו ואנשי שגרירות ישראל במרוקו. בגזירת הסרט התכבדו:  גבי מיודובניק - נשיא ומנכ"ל נטפים; פואד מחמדי - מושל קניטרה; מאבל דל פילר גומז אוליבר - שגרירת מקסיקו במרוקו, ואלי בן סימון - דירקטור בנטפים מטעם קיבוץ חצרים.

גבי מיודובניק, פואד מחמדי, מאבל דל פילר גומז אוליבר, ואלי בן סימון  (צילום: נטפים מרוקו)
גבי מיודובניק, פואד מחמדי, מאבל דל פילר גומז אוליבר, ואלי בן סימון (צילום: נטפים מרוקו)

אבודים עם טונה

גיא אדירן, מנכ"ל מלונות דן באזור אילת ומנכ"ל מלון "דן אילת", אירח בשני את הזמר טונה שהופיע במלון במסגרת פסטיבל מוסיקה לאורחי מלונות דן, לכבוד חג הפורים. טונה עלה לבמה והתייחס בדרכו למצב, ממש לפני ששר את שירו "כולנו אבודים בחלל". לדבריו, כנראה שכולם אבודים במדינה הזאת מימין ומשמאל. טונה איחל לקהל חג שמח ייחל לימים טובים ושקטים יותר, והזכיר את המצווה לשמוח בפורים. בהמשך השבוע תחשוף הזמרת נועה קירל את שירה "יוניקורן" שייצג אותנו באירוויזיון מעל במת הפסטיבל. 

גיא אדירן וטונה (צילום: נסיה מינקין)
גיא אדירן וטונה (צילום: נסיה מינקין)

מתכון הגדה

השפים רז רהב, רותי ברודו, יוסי שטרית, מאיר אדוני, שאול בן אדרת, תמר כהן-צדק, תומר טל, תום לוי, עדי פרץ, קרן קדוש ושיראל ברגר התגייסו לטובת  עמותת ילדים בסיכוי. כל אחד ואחת מהשפים העניקו מתכון אחד מנצח לפסח וביחד נרקמה לה "ואכלת טוב ביום ההוא" : ההגדה הגסטרונומית ומעוררת החושים של עמותת ילדים בסיכוי. ההגדה מוצעת למכירה כמתנה לחג כאשר כל ההכנסות מיועדות לשיפור חייהם של ילדים בסיכון החיים בפנימיות, כך שיזכו לסיכוי לחיים טובים יותר. 

רותי ברודו (צילום: רפי דלויה, יח''צ)
רותי ברודו (צילום: רפי דלויה, יח''צ)

מאיר אדוני (צילום: אור גפן)
מאיר אדוני (צילום: אור גפן)

פיינגולד חוגגים עם סקעת

למעלה מ-650 עובדי חברת הייטק Commit חגגו את פורים ונהנו מהופעה של הזמר הראל סקעת וממסיבת ענק שנמשכה אל תוך הלילה. במסיבה שנערכה במתחם "לוקא" שבמשמר השרון, הציג  עידן פיינגולד - מנכ"ל החברה את הישגיה בשנה האחרונה. אריק פיינגולד, יו"ר ונשיא קומיט גולל את סיפורה של החברה שהתחילה את דרכה ב-2005 כבוטסטארפט שהקימו חברים ואחים, ובשנים האחרונות הפכה להיות אחת החברות הוותיקות והיציבות בענף המגלגלת כמה מאות מיליוני שקלים בשנה. 

אריק פיינגולד, הראל סקעת ועידן פיינגולד (צילום: לנה מזמר)
אריק פיינגולד, הראל סקעת ועידן פיינגולד (צילום: לנה מזמר)