האירוע, אשר עסק בחדשנות ותעשייה, ונערך בחסות Credit Suisse , נפתח בהופעה של הפסנתרן הבינלאומי גיא מינטוס. לאחריה שיתף נשיא המכון פרופ' אלון חן, שהתייחס גם ליום האישה הבינלאומי, כי המכון שואף להכשיר יותר ויותר מדעניות וחוקרות. פרופ' אירית שגיא, סגנית הנשיא לחדשנות וליישומים טכנולוגיים, דיברה על תחום החדשנות במכון, ועדכנה בדבר מחקרים ופיתוחים חדשים פרי עבודת חוקרי המכון.

במהלך האירוע נערכה גם הרצאה של נשיא ומנכ"ל צים אלי גליקמן, אשר שיתף אודות חברת הספנות ופעילותה ואמר כי היכולת לדעת לשנות החלטות מהר היא זו שסייעה לחברה להתרומם, וזו גם הייתה עצתו לאנשי העסקים ולקהל השומעים באולם.

בין הנוכחים באירוע: נעמי ודוד אסיא, סמי וטובה סגול, עו״ד אורי דרוקר, דוד צור, יונתן לייטרסדורף ואחותו דושי לייטרסדורף, פרופ' גבי ברבש, דוד פתאל, אילנה ואברהם ביגר, ורבים נוספים.

דושי לייטרסדורף ויונתן לייטרסדורף (צילום: אוהד הרכס ואיתי בלסון, מכון ויצמן למדע)
דושי לייטרסדורף ויונתן לייטרסדורף (צילום: אוהד הרכס ואיתי בלסון, מכון ויצמן למדע)

אירית שגיא, אורי דרוקר ויעל גורן-וגמן (צילום: אוהד הרכס ואיתי בלסון, מכון ויצמן למדע)
אירית שגיא, אורי דרוקר ויעל גורן-וגמן (צילום: אוהד הרכס ואיתי בלסון, מכון ויצמן למדע)

אוכלים ושרים עם ישרוטל
רשת מלונות ישרוטל אירחה בסוף השבוע האחרון חובבי קולינריה ומוסיקה מכל רחבי הארץ, בפסטיבל "יאם-ישרוטל, אוכל ומוסיקה", שנערך בעיר אילת. הפסטיבל התקיים בו-זמנית בארבעה בתי מלון של הרשת – "רויאל ביץ' אילת", "אגמים", "ספורט קלאב" ו"המלך שלמה", ובמסגרתו הוזמנו שפים מהמובילים בעולם הקולינריה הישראלי, ובכללם: רז רהב, יוסי שטרית, ד"ר נוף עתאמנה ואבי ביטון, לבשל מנות דגל שלהם לאורחי הפסטיבל. לצד השפים המקומיים התארח בפסטיבל גם השף פטיסרי הבינלאומי דיויד גיל, שהציג פופ-אפ קינוחים מתוק ופוטוגני במיוחד. עמית בהט - סמנכ"ל התפעול של רשת ישרוטל, לצד מנכ"לי המלונות המארחים: איתי גדעוני - מנכ"ל אגמים, דוד אמור - מנכ"ל המלך שלמה, אבי רוס - מנכ"ל רויאל ביץ אילת, ורועי פלר - מנכ"ל מלון ספורט, קיבלו את פני האורחים והשפים. בקבלת שבת לאורחי הפסטיבל שנערכה במלון ספורט, ניתן ייצוג גם לדור הצעיר של עולם הקולינריה הישראלי כאשר במקום נפרשו 'פוד טראקס' עם מנות רחוב מעשה ידי השפים נדב ודניאל, הלל גרדי ושף אוהד לוי. קבלת השבת הסתיימה בהופעה שמחה במיוחד של להקת "מועדון הקצב של אביהו פנחסוב". מלבד אוכל טוב זכו אורחי הפסטיבל ליהנות גם ממוסיקה טובה עם הופעות של אומנים מובילים בהם: עידן חביב, מיכה שטרית, פבלו רוזנברג, ו-DJ דלית רצ'שטר שאירחה את רן דנקר

דיויד גיל (צילום: יניב כהן)
דיויד גיל (צילום: יניב כהן)

אבי ביטון, יוסי שטרית, נוף עתאמנה ועמית בהט (צילום: יניב כהן)
אבי ביטון, יוסי שטרית, נוף עתאמנה ועמית בהט (צילום: יניב כהן)

רז רהב ואבי רוס (צילום: יניב כהן)
רז רהב ואבי רוס (צילום: יניב כהן)

מקבץ חגיגות פורים לעסקים
במקביל למציאות המורכבת שבין הפגנות המונים לפיגועי טרור, נערכו בשבוע שעבר גם מסיבות פורים, במטרה לקיים את מצוות החג ולהיות בשמחה. להלן מקבץ מסיבות לסיכום החג:

קבוצת התקשורת פרטנר בראשות המנכ״ל אבי גבאי לצד הפרזנטור סטטיק ויו״ר הועד קרן אופק, אירחו מסיבה במתחם "אקספו" שבתל אביב. החגיגה הייתה כפולה עם ציון 25 שנים להקמת פרטנר. הופיעו: הזמרים שרית חדד וטונה. כמיטב המסורת את הערב ליווה מתורגמן לשפת הסימנים - רפאל בוסידון.

אבי גבאי, שרית חדד וקרן אופק (צילום: אור גפן)
אבי גבאי, שרית חדד וקרן אופק (צילום: אור גפן)

רשת חללי העבודה  השיתופיים ROOMS מבית פתאל ערכה את נשף פורים השנתי לעובדים ולשותפים העסקיים. על האירוח הופקד נדב פתאל - מנכ"ל הרשת. מאות המוזמנים נהנו מאוכל דרינקים והופעה של.

נדב פתאל ומרגי (צילום: באדיבות רשת ROOMS)
נדב פתאל ומרגי (צילום: באדיבות רשת ROOMS)

יורם ברורמן, המנכ"ל החדש של תיאטרון החאן הירושלמי, אירח את המסיבה המסורתית. בחצר התיאטרון התייצבו כ- 500 מוזמנים מחופשים שנהנו מאווירה פורימית וממופע. את פני החוגגים, חברי "קהילת החאן", קיבל יו״ר הועד המנהל של התיאטרון מושיק ביבי.

מושיק ביבי ויורם ברורמן (צילום: יעל אילן)
מושיק ביבי ויורם ברורמן (צילום: יעל אילן)

מישל רוגוף ואורן יפרח, בעלי קבוצת האופנה ״מאניה גרופ״, אירחו במתחם הטראסק שבנמל תל אביב, אירוע פורים משולב בחגיגות 20 שנים להקמת הרשת. האירוע כלל הופעות של תגלית השנה והזמרת המובילה אודיה, מועדון הקצב של אביהו פנחסוב, ודיג׳ייז מובילים.

אורן יפרח ומישל רוגוף (צילום: אור גפן)
אורן יפרח ומישל רוגוף (צילום: אור גפן)

מבושמים בבית השגריר
לרגל יום האישה הבינלאומי מותג הבישום CHLOE בשיתוף רשת סופר- פארם קיימו אירוע חגיגי ונשי במיוחד בהנחיית בר רפאלי. האירוע התקיים בבית השגריר הצרפתי אל מול הים ביפו, וכלל הופעה של הזמרת הישראלית והבינלאומית יעל דקלבאום, ארוחה של השפית אריאלה עזרן, ואיורי פורטרט של הנוכחים על ידי המאיירת טליה צורף. השגריר אריק דנון ואשתו מארי קריסטין אירחו את המוזמנים שהגיעו בקוד לבוש בגווני הנטורל ובז' המזוהים עם בית האופנה קלואה, בהם: דני לוזון - משנה למנכ"ל סופר פארם ואשתו מימי לוזון, איציק לוי - מנכ"ל חטיבת הקוסמטיקה שסטוביץ', מיכל מגן - סמנכ"לית שיווק חטיבת הקוסמטיקה שסטוביץ ואיתי לוריה מנהל מסחרי בחברת COTY המשווקת את בשמי היוקרה קלואה, אלינור קופלר - בתו של לאון קופלר בעלי רשת סופר פארם ועוד.

איתי לוריה, בר רפאלי, איציק לוי ודני לוזון  (צילום: רפי דלויה)
איתי לוריה, בר רפאלי, איציק לוי ודני לוזון (צילום: רפי דלויה)

אלינור קופלר (צילום: רפי דלויה)
אלינור קופלר (צילום: רפי דלויה)

נפלאות סופהשבוע
אור ואורנה אלוביץ נהנו מחופשת סקי משפחתית.
מולי ליטבק הפגין ברומא נגד ההפיכה המשטרית בישראל.