רמי שביט, בעל השליטה ומנכ"ל קבוצת "המשביר", אירח במוצאי השבת האחרונה אירוע לציון 75 שנים להיווסדה של הרשת. רשת "המשביר", שהחלה את דרכה יחד עם מדינת ישראל הצעירה, הפכה עם השנים למותג כולבו ידוע. האירוע נערך במתחם LAGO שבראשון לציון, בנוכחות עובדי החברה ושותפיה העסקיים, שנהנו מהופעה של שלישיית 'מה קשור'- אסי ישראלוף, ציון ברוך ושלום מיכאלשוילי ומתצוגת אופנה של קולקציית קיץ 2023 של המותג הבינלאומי KENNETH COLE, הנמכר באופן בלעדי במשביר. הגיעו לחגוג עם שביט: גדעון מוליוב, יוסי אירני, חיים רייך, רודריגו גרסיה, בעלי המותג הבינלאומי PUNT ROMA ועוד.

ביקור השרה הבריטית

במסגרת ביקור בינלאומי רשמי ראשון שהיא מקיימת לאחר מינויה לתפקיד, הגיעה לישראל, קמי בדנוק - מזכירת המדינה הבריטית לעסקים ולמסחר, נשיאת המועצה למסחר, והשרה לענייני נשים ושוויון. הבכירה הבריטית התארחה במהלך ביקורה באתר חברת "טבע" בכפר סבא, שם אירחו אותה אלי שני - סמנכ"ל בכיר בטבע, מנהל חטיבת השיווק והפורטפוליו הגלובלית; ג'ודי פורסט - מנהל אתר כפר סבא של טבע, וד"ר יעל מרנץ - סגנית נשיא גלובאלית ומנהלת אתר המחקר והפיתוח האינובטיבי של טבע בנתניה. אל הביקור התלוו  שגריר בריטניה בישראל, ניל ויגן, שכבר ביקר בטבע עם צוות השגרירות לפני כשנה, ובכירים מהשגרירות הבריטית בישראל.

ג׳ודי פורסט, קמי בנדוק, אלי שני ויעל מרנץ (צילום: סיון פרג')
ג׳ודי פורסט, קמי בנדוק, אלי שני ויעל מרנץ (צילום: סיון פרג')

הרינג בארנה

מנכ"ל חברת "ארט האב" - רועי מילוא, ורועי שוורץ - יזם ובעלי "ארט האב", אירחו את אירוע הפתיחה של תערוכה מעבודותיו של האמן הבינלאומי הידוע קית' הרינג – במתחם "ארנה הרצליה". אורח הכבוד שהגיע לפתיחה היה - הצלם הבינלאומי עטור הפרסים אלן טננבאום, שהתייצב במקום יחד עם אוצרים וחובבי אומנות. עופר נוימן, מנכ"ל ארגון "איגי" יזם שיתוף פעולה של הארגון עם יזמי התערוכה. בצד התערוכה הוקם גם מתחם לזכרו ולכבודו של הצלם רונן אקרמן ז"ל.

רועי שוורץ ואלן טננבאום (צילום: שוקה כהן)
רועי שוורץ ואלן טננבאום (צילום: שוקה כהן)

בניחוח צרפתי

רשת ביונד סקין (BEYONDSKIN) מבית "לילית קוסמטיקה", הנציגה הבלעדית של מטייה פרימייר (MATIERE PREMIERE) בישראל, ערכה  במתחם הסוהו האוס שביפו, השקה חגיגית רשמית למותג הבישום הפריזאי, לרגל השקת הניחוח החדש CRYSTAL SAFFRON. להשקה, שאותה אירחה יעל בילט-צין, סמנכ"לית השיווק של לילית קוסמטיקה, הגיעו במיוחד הישר מצרפת המייסד, שותף ומנכ"ל המותג קאיוס וון-נורינג, והמייסד,הבעלים והבשם אורליאן גויצ'ארד, האחראי על יצירות הבישום של המותג. גויצ'ארד סיפר שזו הפעם הראשונה שהוא בישראל וזה מאוד מרגש אותו אחרי שנים בהם רצה להגיע. במהלך ההשקה הוא חשף את סודות הבישום וחומרי הגלם הייחודיים שבהם הוא משתמש המשאירים שובל ריח נעים לאורך זמן. 

 אורליאן גויצ'ארד, יעל בילט-צין וקאיוס וון נורינג (צילום: גלה טולצינסקי)
 אורליאן גויצ'ארד, יעל בילט-צין וקאיוס וון נורינג (צילום: גלה טולצינסקי)

האסמבלאז' של בנבנישתי

במלון הבוטיק בתל אביב אסמבלאז' המעוצב בסגנון אקלקטי התואם לזרם האמנותי שעל שמו נקרא המלון, מוצגת בימים אלו התערוכה הקבוצתית PCC – Political Correctness Culture פוליטיקלי קורקט בתרבות במאה ה-21. במלון, הנמצא בבעלות דורון בנבנישתי, הוקמה גם "גלריה אסמבלאז'" לאמנות עכשווית ולצילום. חדר המדרגות של מלון הבוטיק בניהולה של גלי שפילר, משמש כחלל הגלריה העיקרי, ובו מוצגות תערוכות מתחלפות. עבודת אוֹצְרוּת התערוכות נוצרת תוך זיקה ישירה לחלליו השונים של המלון, וליצירות האמנות הקבועות המוצגות בו. בין האמנים המציגים בתערוכה: ניר אריאלי, עידן בירן, יעל ברתנא, לארו גרביאר, נטע דותן, מיכל חקוקי, הילה כדי, אריק מירנדה, ליאנה נבון, יגאל פליקס וערן שקין.

דורון בנבנישתי (צילום: Natisha Shpaner)
דורון בנבנישתי (צילום: Natisha Shpaner)

בשר חדש אצל הקפטן

יקי כביר, מסעדן , מנכ"ל ובעלים רשת "קפטן בורגר" ורז שרון מנהל שותפויות אסטרטגיות ושיווק גלובלי בחברת הפוד טק "רידיפיין מיט" השיקו שיתוף פעולה. במסגרת השת"פ  הרשת תגיש מנת סמאש בורגר חדשה, שעשויה מ"בשר-חדש", בטעם בקר המספק חוויה בשרית, ללא רכיבים מן החי בטכנולוגיות מתקדמות, כך שמנת ההמבורגר החדשה של הרשת שתחליף את המנות הטבעוניות הקיימות.  

הרשת תגיש מנת סמאש בורגר חדשה, היחידה בישראל שעשויה מ"בשר-חדש", בטעם בקר המספק חוויה בשרית עשירה, ללא רכיבים מן החי. לאחר חודשים רבים של הכנות נמצא המתכון לסמאש בורגר היחיד בארץ מ"בשר-חדש", כעת זה קורה: רשת קפטן בורגר, בבעלותו של המסעדן יקי כביר, משיקה המבורגר רידיפיין מיט חדש שמצטרף לתפריט הרחב של סניפי הרשת בפריסה ארצית. שיתוף הפעולה עם חברת הפודטק "רידיפיין מיט" שמייצרת "בשר-חדש" ללא רכיבים מן החי בטכנולוגיות מתקדמות, 'הולידה' את מנת ההמבורגר החדשה של הרשת שתחליף את המנות הטבעוניות הקיימות.  

שרון רז ויקי כביר (צילום: נדב רוזנברג)
שרון רז ויקי כביר (צילום: נדב רוזנברג)