חברי לשכת המסחר ישראל-שוויץ-ליכטנשטיין, בראשותו של היושב ראש גדעון המבורגר, נשיא קבוצת הביטוח והפיננסים הראל, נפגשו לאירוע המסורתי טרום חג הפסח. אורח הכבוד באירוע היה היועץ המשפטי לשעבר, אביחי מנדלבליט, לצידו של שגריר שוויץ בישראל אורס בוכר. מנדלבליט, ששימש בעבר כמזכיר הממשלה תחת ראש הממשלה בנימין נתניהו, ולאחר מכן שימש כיועץ המשפטי לממשלה, ביקר את המהלכים האחרונים שמובילה הממשלה וסיכם כי לדעתו, כמו שמשה הוביל את עם ישראל ממצרים אחרי שנים של עבדות, הוא בטוח כי נגיע לארץ המובטחת בקרוב כשיחזרו מהניסיונות לפגוע במערכת המשפט. באירוע השתתפו: יעקב פרנקל, יוסי צ'חנובר, בן המבורגר, דוד פתאל, סאמר חאג יחיא, יהודה רווה, מישל סיבוני, גיא רוטקוף, יואב מנור ועוד. 

חגואל ונומה לזכר הנופלים

אירוע הפתיחה למיזם הלאומי "בשביל הנופלים", התקיים השבוע בהר הרצל במעמד יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית - יעקב חגואל ואלוף (מיל') רוני נומה – המשמש כיו"ר המיזם. באירוע נכחו משפחות שכולות, חיילי צה"ל, ומובילי המיזם שיכלול שלל פעילויות בשבוע הגבורה, שבין יום השואה ליום הזיכרון לחללי צה"ל. במהלך היום סיירו המשתתפים בהיכל הזיכרון בהר הרצל, ונפגשו לשיח עם בני משפחות שכולות על החיים שהותירו אחריהם הנופלים. במסגרת המיזם "בשביל הנופלים" יתקיימו עשרות סיורים ברחבי הארץ בהובלת משפחות שכולות ואלופי צה"ל בעבר ובהווה, במטרה לחבר את סיפור הנופלים לסיפור הארץ שנפלו למענה. בנוסף יתקיימו מפגשים וסיורים באתרי זיכרון בהשתתפות הקהל הרחב, שיוזמן להשתתף באמצעות אתר המיזם.

יעקב חגואל ורוני נומה (צילום: אלעד ברמי)
יעקב חגואל ורוני נומה (צילום: אלעד ברמי)

מדפיסים וחוגגים

נועם זילברשטיין מנכ"ל HP אינדיגו בישראל, אירח בכירים מחברת האם HP אינדיגו בביקורם בישראל, לרגל השקתה של מכונת הדפוס הדיגיטלית החדשה של החברה, פרי שנים של פיתוח. האורחים ביקרו, בין היתר, במרכז המחקר והפיתוח של החברה בנס ציונה ובמפעל החברה בקריית גת, וכן שמעו הרצאה מפיו של כפיר דמרי, ממייסדי SpaceIL  . כמו כן התקיימה לכבוד הביקור מסיבה חגיגית, במלון הילטון שבתל-אביב, אחעה הוזמנו שותפים עסקיים של החברה.

נועם זילברשטיין (צילום: תמי בר שי)
נועם זילברשטיין (צילום: תמי בר שי)

הג'נטלמן של ג'יבנשי

נציגי הנהלת מותג היוקרה "ג'יבנשי ביוטי" מפריז, חברי הנהלת אלפא קוסמטיקה, ומנהלים מרשתות הקוסמטיקה המובילות בישראל, השיקו יחד השבוע את " Gentleman Society " , הבושם החדש לגבר מסדרת הבשמים של ג'יבנשי. רונן שמיר, מנכ"ל קבוצת אלפא אירח את האירוע שבו נכחו: סילבי פיליפו - מנהלת שווקים בינלאומיים בענקית Lvmh, מישי קמר מנהל חטיבת הקוסמטיקה של קבוצת אלפא, סער שביט מנהל מחלקת קוסמטיקה של רשת המשביר לצרכן, דני לוזון משנה למנכ"ל סופר פארם, דני דרימר משנה למנכ"לית רשת be, דורון ג'מצ'י, רון שחר, דנה זרמון ועוד. 

דורון ג'מצי ורונן שמיר  (צילום: לנס הפקות)
דורון ג'מצי ורונן שמיר  (צילום: לנס הפקות)

סילבי פיליפו ורון שחר (צילום: לנס הפקות)
סילבי פיליפו ורון שחר (צילום: לנס הפקות)

פרובנס בעכותיקה

תמר דוידסון - בעלת מלון הבוטיק "עכותיקה" בעיר העתיקה של עכו, ושירלי זאבי מנהלת רשת מותג הטיפוח הבינלאומי לאוקסיטן בישראל, ציינו יחד באירוע שנערך במלון, אל מול הים התיכון, את כניסתם של מוצרי מותג היופי הטבעי שמקורם בפרובנס שבדרום צרפת, לשימוש במלון. המהלך נעשה עם ראשית האביב, כאשר גם בחדרים וגם בספא המחודש של המלון, ייהנו האורחים משימוש במוצרי טיפוח טבעיים, ומקוסמטיקה אורגנית, בהשראת סגנון החיים של דרום צרפת.

שרית זאבי ותמר דוידסון (צילום: שלומינץ)
שרית זאבי ותמר דוידסון (צילום: שלומינץ)

ניידס לקראת הפורום

לקראת יום השואה, שגריר ארה"ב בישראל טום ניידס, נפגש עם מרק ויצמן מנהל התפעול הראשי בארגון היהודי העולמי להשבת רכוש (איל"ר), שביקר בארץ כדי לדון בדרכים נוספות להשבת  הרכוש שנגזל בשואה, ולהביא צדק לניצולים שעוד נותרו. השבוע מתכנס בלונדון לראשונה, פורום מיוחד של שליחים מיוחדים לנושא השואה מארה"ב, ישראל, אנגליה ומדינות נוספות במטרה להביא לפריצת דרך בנושא.

טום ניידס ומרק ויצמן (צילום: יח''צ)
טום ניידס ומרק ויצמן (צילום: יח''צ)

אלחמיסטר ובני פותחות קיץ בירקון 

 נטע אלחמיסטר ונועה בני, מבעלות מותג בגדי הים BANANHOT פתחו חנות דגל חדשה בכניסה לנמל תל אביב. החנות משתרעת על פני 300 מ"ר, ונהנית מעיצוב מושקע. לצד השקת החנות החדשה בתל-אביב, והחנות הקבועה בקניון מלכת שבא שבאילת, תפתח בשבוע הבא חנות פופ אפ נוספת של המותג, בקניון "מול הים" שתופעל במהלך חודשי הקיץ.

נועה בני ונטע אלחמיסטר (צילום: מיכאל שוודרון)
נועה בני ונטע אלחמיסטר (צילום: מיכאל שוודרון)

השביעית הדרומית

JD SPORTS  - רשת אופנת הספורט הבינלאומית, ממשיכה להרחיב את פעילותה בישראל, עם פתיחתה של חנות נוספת של הרשת, שביעית במספר, הפעם בקניון "אייס מול" שבעיר הדרומית אילת. ביום שני חגגו את פתיחתו של הסניף החדש, אשר בהקמתו השקיעה הרשת כארבעה מיליון וחצי שקלים. מנור ששון מנכ"ל JD ספורטס ישראל, ושירן וינטר-סיבוני, הדרימו לאילת ונהנו לפגוש במקום את יהודה מורדי סגן ומשנה לראש עיריית אילת, וקהל מקומי שהגיע להתרשם מקרוב מהחנות החדשה. 

מנור ששון ושירן וינטר סיבוני  (צילום: אר טי סטודיו רועי טפר)
מנור ששון ושירן וינטר סיבוני (צילום: אר טי סטודיו רועי טפר)