תערוכה של המעצב והאדריכל הישראלי רון ארד, מעמודי התווך של האמנות הישראלית בעולם, נפתחה בגלריית גורדון שבתל-אביב. בתערוכה, תחת השם  "Dubito Ergo Cogito" מוצגות עבודות של ארד מסדרת "המכוניות המעוכות" שלו, ומהשנתיים האחרונות בהם שני כיסאות חדשים שעוצבו בהשראת 'האדם החושב' של רודן. 

מתגייסים לאלבום שקוף
טרום החג נערך במשרדי חברת מיקרוסופט שבהרצליה ערב ההשקה למיזם האלבום השקוף. באירוע נכחו  חבר הכנסת בני גנץ, מנכ"ל בנק לאומי חנן פרידמן, נשיא Wix ניר זוהר, איל וולדמן, אייל טרייבר ,רווי רז ורונית סופר, לצד לוחמים הקרובים לנושא ואנשי תרבות מובילים המשתתפים במיזם, ביניהם: גורי אלפי, שמואל וילוז'ני, נוי פדלון, אביב פנקס ועוד.
האלבום השקוף הינו מיזם שנרקם בשנתיים האחרונות לטובת פיתוח תשתית לאומית חדשנית להפניית לוחמים המתמודדים עם פוסט טראומה לתהליכי שיקום בלחיצת כפתור. 

מאחורי הקמתו של המיזם עומדים שני קצינים מחיל הים יוצאי יחידה מובחרת - חובל אוהב גבעתי  והחובלת שני סופר, שנרתמו להקמתו לאחר שירותם הצבאי. הקמפיין עתיד להוביל אלפי לוחמים לאתר מבוסס על אלבום מוזיקלי המספר את הקושי הקיים בהתמודדויות עם פציעה נפשית, שמשתתפים בו לוחמים ואמנים מובילים. 

בסוף כל קליפ, מופיע לינק לאתר, אשר מרכז את כל האופציות המובילות לתהליכי שיקום, כולן מסובסדות או ניתנות בחינם. האתר מנגיש את כל האופציות בתשתית דיגיטלית נוחה, דרכה גם ניתן להירשם לעמותה, אשר מחכה וערוכה לקבל פניות חדשות. 

איל וולדמן ושני סופר (צילום: יובל אטיאס)
איל וולדמן ושני סופר (צילום: יובל אטיאס)

רווי רז, בני גנץ, ניר זוהר וחנן פרידמן (צילום: יובל אטיאס)
רווי רז, בני גנץ, ניר זוהר וחנן פרידמן (צילום: יובל אטיאס)

דקטלון בבירה
ענקית הספורט הצרפתית "דקטלון" ממשיכה להרחיב את פעילותה בישראל ופתחה בשבוע שעבר את הסניף העשירי שלה בארץ, הפעם בעיר  ירושלים. הסניף ממוקם באזור שכונת תלפיות, בפרויקט Ashtrom Comm -U מבית אשטרום  נכסים, ומתפרש על שטח של 3,544 מ"ר. החנות מונגשת לכל הקהלים עם מסדרונות רחבים, דרגנועים ומעליות. אירחו את פתיחת הסניף החדש שיעמוד לרשות הקהל גם במהלך חול המועד פסח: ז'אן פול קונג'ילו - מנהל המחלקה המסחרית של DECATHLON ישראל, אן שלטר מנהלת תחום הקמעונאות ושרגאי בורגניכט, מנהל הסניף בירושלים.

אן שלטר וז'אן פול קונג'ילו  (צילום: אנטון ציקשב)
אן שלטר וז'אן פול קונג'ילו  (צילום: אנטון ציקשב)

האחים מריו בחולון
פסטיבל הקולנוע הבינלאומי השני לסרטי ילדים וילדות שייערך בסינמטק הילדים שבחולון וברחבי העיר במהלך חוה״מ פסח, פתח את שעריו בשישי האחרון עם הקרנה של הסרט "האחים סופר מריו" ומפגש עם "מריו הישראלי" - עידו מוסרי, ובמאי הדיבוב שרון כהן. 

את אירוע הפתיחה של הפסטיבל, העומד השנה בסימן "ילדים מכל העולם", פתח מנכ״ל המדיטק, דני וייס, ונכח בו ראש העיר חולון, מוטי ששון.

מוטי ששון, עידו מוסרי ודני וייס (צילום: באדיבות המדיטק)
מוטי ששון, עידו מוסרי ודני וייס (צילום: באדיבות המדיטק)

החשב הכללי בספוטיפיי
פודקאסט העסקים ״הקול מכל״, המוקלט בלשכת רואי החשבון, בהגשת נשיא הלשכה חן שרייבר ודפנה שחר, אירח את החשב הכללי רו״ח יהלי רוטנברג המתארח לראשונה ומתראיין בפודקסאט כלשהו. הפרק זמין להאזנה בספוטיפיי. 

חן שרייבר ויהלי רוטנברג (צילום: לשכת רואי החשבון)
חן שרייבר ויהלי רוטנברג (צילום: לשכת רואי החשבון)

עניין של זמן עם זורר
איילת זורר, פרזנטורית מותג BMW בישראל זו השנה השלישית, נחתה בישראל במיוחד לצילומי פרסומת חדשה למותג הרכב היוקרתי.

במסגרת צילומי הפרסומת, בוצע עיבוד מחודש, בגרסה נשית, לחלק מהשיר "עניין של זמן" של אהוד מנור ז"ל ורמי קליינשטיין. בפרסומת זורר לוקחת טרמפיסטית, במכונית המותג כמובן, בחורה צעירה, סוג של "איילת הצעירה", המשוחקת על-ידי דנה ירקוני, שמזכירה במראה את זורר, ומעבירה לה שיעור לחיים ושיעור קצר גם על מכוניות, לפי השיר המיתולוגי.

איילת זורר (צילום: אוהד רומנו)
איילת זורר (צילום: אוהד רומנו)