שם חברה: שלמה ביטוח

שנת הקמה: 2006

מספר משתתפים: כ-200 

לוקיישן החופשה: מדריד

טובי שמלצר, מבעלי שלמה ביטוח: כבכל שנה, "שלמה ביטוח" מארגנת טיול למועדון 100 סוכני הביטוח המובילים שעובדים עם החברה, והפעם לבירת ספרד - מדריד.

לטיול, שעמד בסימן הסדרה הספרדית המצליחה "בית הנייר", יצאו מאה סוכנים יחד עם בני ובנות הזוג, והצטרפה אלינו עתליה שמלצר - בעלת "קבוצת שלמה". במסגרת הטיול המיוחד נהנו המשתתפים מסיורים בעיר, ארוחות מפנקות, פעילות "המירוץ למיליון" ברחובות מדריד, וכמובן קינחו באירוע השיא של החופשה - ערב המועדון שכלל חלוקת פרסים למצטיינים והופעה של פבלו רוזנברג.

טובי שמלצר  (צילום: עזרא לוי)
טובי שמלצר  (צילום: עזרא לוי)

שם החברה: סיבוס סודקסו

שנת הקמה: 1998

מספר  עובדים : 172

לוקיישן החופשה: מלון סטאי בכנרת 

איתן זינגר, מנכ"ל חברת סיבוס סודקסו: לאחר שנה מאומצת של יציאה מקורונה, צמיחה חדה בלקוחות סיבוס, וריכוז מאמץ לשדרוג המוצר – יצאו עובדי סיבוס בקיץ 2022 לנופש השנתי, על חופי הכנרת במלון סטאי היפהפייה.

אנחנו מאמינים בפורמט Work Hard – Play Hard, וככזה גם הנופש השנתי ושאר הרגעים בשנה בהם אנו מרכזים חופשות – הם רגעי חירות וניתוק.

חשוב שנכיר את הנפש של כל אלו העובדים איתנו, את האנרגיה, את הפנים המחייכות בבריכה, את הרגעים הקומיים שלנו יחד מול השקיעה, ויותר חשוב – לאפשר לכל אחד מאיתנו לעשות ריסטארט. ניתוק אמיתי מכל מה שמטריד, מכביד, מעמיס, לוקח אנרגיה – ברגעי היומיום המאתגרים.

הנופש שילב פעילויות גיבוש, שיחות עומק, רגעי שלווה, סטנד אפ, מסיבות, אבל יותר מכל – שיחות פרי-סטייל בין אנשים לאנשים, כי ככה זה כשאוהבים.

חלק ניכר מהעובדים העדיפו להאריך את הנופש בעוד יממה, ולהמשיך את תחושת ניקוי הרעלים, עם האנשים הטובים שסביבם. וזה יפה לראות איך חברות נוצרת דווקא כשלא מתאמצים.

איתן זינגר (צילום: אלעזר נבו)
איתן זינגר (צילום: אלעזר נבו)

שם החברה: פירמת וקסלר-ברגמן

שנת הקמה: 1936

מס' עובדים: 85

לוקיישן החופשה: רומא, איטליה

עו"ד דורון דן, שותף בכיר וראש מחלקת ליטיגציה במשרד: "יש רגעים שהופכים קבוצת אנשים למשפחה. הטיול שלנו ברומא בקיץ האחרון הוכיח שבוקסלר-ברגמן יש לא מעט רגעים כאלה. יצאנו לחופשה שבועות ספורים לאחר תהליך מיזוג שכלל עשרה עורכי דין חדשים שהצטרפו למשרד. ההרמוניה בין עורכי הדין החדשים, לאלו הוותיקים הייתה נהדרת מהרגע הראשון. האווירה הטובה והחברות הכנה בין העובדים מורגשת באופן יום-יומי במסדרונות המשרד, והגיעה לשיאה במהלך הנופש, כאשר העובדים מנותקים מהעבודה ועסוקים במשימה אחת וחשובה – פשוט ליהנות אחד מהשני ומהנופים הקסומים של אחת הערים הרומנטיות בעולם. בהזדמנות זו הודנו לכלל הצוות שלנו – שהם לא רק אנשי מקצוע גדולים, אלא הלב שלנו, המנוע שמניע את העשייה ומי שגורמים לנו להגיע כל בוקר למשרד באושר גדול. אין ספק שכולנו כבר מחכים לחופשה הבאה".

קרדיט לתמונה המצורפת: משה כהן

דורון דן (צילום: יונתן בלום)
דורון דן (צילום: יונתן בלום)
 

שם החברה: רויאל קנין ישראל (Royal Canin- היצרנית הצרפתית של מותג הסופר פרמיום לתזונה ובריאות, לכלבים וחתולים). 

שנת הקמת הנציגות בישראל: 2019

מספר עובדים: 25, בישראל 

לוקיישן החופשה:  מלון כרמים בהרי ירושלים 

קריסטיאן טאשב, מנכ"ל רויאל קנין בישראל: "אני מאמין בחשיבות היציאה מהמשרדים ובשינוי אווירה בלוקיישן אחר, בכל הזדמנות או אירוע בחברה. יש לכך השפעה ישירה על הדינמיקה בצוות - הן בשיפור היחסים והן בשיתוף הפעולה בין העמיתים. מעבר לכך, ישנה גם השפעה עקיפה. כאשר העובדים חוזרים שבעי רצון ומלאי אנרגיה חיובית ומוטיבציה מהמלון או הטיול, זה משפיע לטובה על חייהם האישיים, כמו גם על החברה סביבם - משפחה, חברים וכל מי שבא עמם במגע.

בכל יציאה כזאת אנו מתחברים למעורבות ומחויבות. חשוב לנו להביע הוקרה והערכה אל העמיתים מה שתורם לחוסן הנפשי שלהם. כל זאת כחלק מתפישה כוללת של איזון בין עבודה ובית, תכנית רווחה ובריאות נפש וגוף. לדוגמא, לרגל ציון שלוש שנים לפעילות הישירה של רויאל קנין בישראל, לקחנו את העמיתים למלון כרמים בהרי ירושלים, כשבתוכנית היו ספא ועיסוי לכל עובד, סיור בשכונת תלפיות ובשוק מחנה יהודה עם כתב חידה ותחרות בין הקבוצות, ארוחה במסעדה מפנקת ועוד. העובדים המצטיינים, קיבלו שוברי הוקרה ובחלק העסקי של האירוע סיכמנו שלוש שנות הישגים של החברה, כמובן הרבה בזכותם".

קריסטיאן טאשב (צילום: רן ברגמן)
קריסטיאן טאשב (צילום: רן ברגמן)

שם חברה: ניו ראן בע"מ – היבואנית הרשמית של HOKA

שנת הקמה: 2014

מספר עובדים: 14

לוקיישן החופשה: מרתון רומא

מאיר קנר מנכ"ל חברת ניו ראן, היבואנית הרשמית של נעלי HOKA בישראל: החברה מציבה בראש ערכיה את נושא הספורט ואורח חיים בריא.

כחלק מעבודתנו עם מותג HOKA, עובדי החברה עוסקים בפעילות ספורטיבית ושומרים על אורח חיים בריא – החל ממני, כמנכ"ל, דרך המנהלים, סוכני המכירות ועובדי החנויות שלנו.

השנה החלטנו להביע את הערכתנו לעובדים היקרים, ולצאת לנופש חברה לרומא, איטליה. נשמע טוב? אז נדייק – טסנו לרוץ את מרתון רומא. מדוע מרתון ולא בטן-גב? כי יש בהם בריצה ובספורט את אותם הערכים שישנם בעבודה: קושי, התמודדות, הצבת מטרות, ו...תחושת סיפוק אדירה בסיום. וזה מה רצינו, שלנופש הזה יהיו ערך ומשמעות. שלושה סוכני מכירות רצו במקצה השליחים וכל השאר רצו מרתון מלא 42.2 ק"מ. התגוררנו כולנו יחד בדירה ששכרנו ברומא, וכך יכולנו להתרגש ולהנות מהגיבוש והחברותא באווירה של חו"ל.

מאיר קנר 

צילום ערן ירדני

שם הארגון: הקרן לידידות
 שנת הקמה: 1983 בשיקגו (2000 המשרדים בישראל)
מספר עובדים : 90
לוקיישן החופשה: כפר בלום

מנכ״לית הקרן לידידות, איילת שילה-תמיר: כארגון הסיוע החברתי הגדול במדינה הפועל לחיזוק חוסנה החברתי של ישראל, העובדות והעובדים המסורים שלנו תומכים מידי יום באוכלוסיות שונות בחברה הישראלית החיות בעוני ובמצוקה. עבודתם אינטנסיבית ואינה פשוטה מבחינה רגשית והנופש הצנוע היווה הזדמנות עבורנו קודם כל לומר להם ולבני משפחותיהם - תודה. לכן, לצד החשיבות שבניתוק מהעבודה היומיומית, שמנו את המוקד בנופש על בני המשפחה והמחשבה היא איך לשמח, להודות ולהביע הערכה. הנופש הוא גם הזדמנות שנתית עבור כל העובדים להכיר אחד את השני לעומק ולבלות באופן משותף עם מי שהם למעשה מרכז החיים של הקולגות שלהם - בני המשפחה. התכנים והפעילויות כללו פעילויות למבוגרים אך בעיקר לילדים. ערכנו הפנינג חגיגי ששיאו בארוחת ערב עם הופעה חיה של הרכב מוזיקלי ואחריה סיור עששיות קסום לילדים ויום אחרי יום שכלל פעילויות אקסטרים כולל רפטינג בקייקים.

איילת שילה-תמיר

צילום באדיבות הקרן לידידות

שם חברה - ״ווייטסנט הום״ מקבוצת ״וויטסנט״ המתמחה במיתוג עסקים בריח ייחודי

שנת הקמה - 2005

מספר עובדים - 40 

לוקיישן החופשה - מלון רמות בכנרת

לירון טאו – מנכ"לית ״וויטסנט הום״ ובעלים של החברה האם ״וויטסנט״:

יצאנו לנופש בן יומיים 40 חבר׳ה עליזים, ומצב הרוח הטוב ניכר בכל רגע בחופשה.

בחרתי את הבקתות האקסקלוסיביות במלון רמות כמקום הלינה - מקום אמיתי בטבע כדי להתנתק משגרת היום הרגילה. הבקתות היוקרתיות והמפנקות ממוקמות על שפת הכנרת. יצאנו לפעילויות רבות כולל ביקור ביקב אדיר שם השתתפנו בסדנת אפייה מגבשת וחוויתית ולמדנו אודות היקב וקינחנו בארוחת בקר מפנקת בנוף היקב, שייט רפטינג בנהר הירדן, עיסויים על שפת הבריכה, סדנת אלכוהול נושאת פרסים ומלאה בהומור, הדרכת כושר, הרצאה של ערן שחר המכונה דר׳ התלהבות שהכניס בנו המון מוטיבציה, גיבוש ואמונה עצמית, וערכנו גם טיול רייזרים וטרקטורונים. גם לי כבעלי החברה היה חשוב להרגיש את האנשים, את ההפוגה מן השיגרה, הגיבוש, את הכיף ואת הצחוק, זה נתן המון דלק וכוח להמשיך לעבוד ולדחוף בכל הכוח את החברה קדימה". 

לירון טאו (צילום: טל שובל)
לירון טאו (צילום: טל שובל)