אשת העסקים והפילנטרופית עירית שטראוס אירחה בביתה, בערב יום השואה, למפגש "זיכרון בסלון", את מאיר לבבי שורד שואה בן 84 מיוגוסלביה. שטראוס מלווה את לבבי מזה מספר שנים. לערב "זכרון בסלון" הוא הגיע עם בנו  ושיתף את המוזמנים בסיפור ילדותו בקרואטיה, כחלק מהקהילה היהודית במקום שהושמדה כמעט לחלוטין בתקופת השואה. במפגש התארחו ילדי ונערי העמותה לקידום החינוך תל אביב יפו ששוחחו עם מאיר, שרו שירי זיכרון וניהלו שיחה פתוחה על זיכרון השואה. את הערב ליוותה בהתנדבות נהר אליעז צ'לנית צעירה כבת 16 זוכה בפרסים בינלאומיים מטעם קרן רונן. הגיעו לערב: חזקי פורטוביץ - מנכ"ל העמותה לקידום החינוך תל אביב-יפו, וחיים הורביץ - יו"ר הוועד המנהל של העמותה.

בדרך לאירוויזיון עוצרים במטוס

לקראת יציאתה של המשלחת הישראלית לאירוויזיון, שתמריא בטיסה מיוחדת של אל-על לליברפול שם תיערך התחרות, בעוד כשבועיים, הגיעה השבוע הזמרת לביקור במשרדי אל-על. קירל סיירה בקמפוס אל-על שבנתב״ג, ופגשה את מנכ״לית החברה - דינה בן-טל גננסיה, ואת המשנה למנכ״ל - עומרי כהן. גולת הכותרת של הביקור הייתה הפתעה גדולה שהכינו בחברה לנועה עת שסיירה ברחבת המטוסים - מדבקה מיוחדת של יוניקורן שהודבקה במיוחד על המטוס שיטיס את המשלחת לליברפול בסוף החודש.

על המטוס הודבקה מדבקה תעופתית מיוחדת עליה נכתב: ״GOOD LUCK Noa KirEL PhenomenAL”. הדבקת המדבקה על גבי המטוס כרוכה בהליך מורכב שאורך כארבעה שבועות, וכולל מעורבות של עשרות אנשים. על המדבקה להיות מותאמת לגוף המטוס, והיא צריכה לעמוד בתנאים פיזיים קשים ובכלל זה מהירות גבוהה, הפרשי טמפרטורה קיצוניים בין גובה השיוט לזו על הקרקע, ושלא תפריע כמובן לזרימה האווירודינמית של המטוס.

עמרי כהן, דינה בן-טל גננסיה ונועה קירל   (צילום: דוברות אל על)
עמרי כהן, דינה בן-טל גננסיה ונועה קירל (צילום: דוברות אל על)

מיזוג בניהול העושר

הרשויות בישראל ובאנדורה, אישרו רגולטורית את המיזוג בין בתי ההשקעות "סיגמא" ו"קלאריטי קפיטל". עם השלמת המהלך הופך בית ההשקעות המאוחד, לאחד היחידים בישראל שמציע שירותי ניהול עושר לרבות שירותים שבפיקוח הרגולטור בארצות הברית ובישראל.

אלברטו גרפונקל - יו"ר בית ההשקעות סיגמא-קלאריטי, עמיר ליבוביץ' - מנכ"ל קלאריטי קפיטל וסגן יו"ר סיגמא-קלאריטי, בירכו על המוגמר ומסרו כי ירחיבו את הפעילות ללקוחות בחו״ל תוך הישענות על הפריסה הבינלאומית של ANDBANK. את המיזוג ליוו משרדי עורכי הדין ERM ו-הרצוג פוקס נאמן.

אלברטו גרפונקל ועמיר ליבוביץ'   (צילום: סטודיו טל)
אלברטו גרפונקל ועמיר ליבוביץ' (צילום: סטודיו טל)

סייג מציג

אולם התצוגה הרביעי של רשת ellita living בשטח של כ- 1200 מ"ר, הושק השבוע בהרצליה פיתוח. יגאל סייג, מנכ"ל ובעלי הרשת, קבע מזוזה יחד עם אביו, והזמין לאירוע ההשקה אדריכלים, אנשי עסקים, וחברים. נצפו: משה (צ'יקו) אדרי - מנכ"ל הכנסת, איציק דיין, עמיר אהרון, אבי שומר, אבי ברססט, שרון משאלי, ניצן הורוביץ, סנדרה חליבה,  אתי ונדרמולן, איציק חנגל, דרור ואורלי בקשי,  מירי ושלומי לוין, אדריכל בני מורן  ואחותו סולנג׳ הנדלר, דידי הררי ועוד. 

משה (צ'יקו) אדרי, איציק חנגל ויגאל סייג (צילום: רפי דלויה)
משה (צ'יקו) אדרי, איציק חנגל ויגאל סייג (צילום: רפי דלויה)

מירי ושלומי לוין (צילום: רפי דלויה)
מירי ושלומי לוין (צילום: רפי דלויה)

ההזדמנות האירופית

השלוחה הישראלית של ענקית הנדל"ן הגלובלית JLL ערכה בשני בבוקר אירוע בשיתוף פירמת עורכי הדין הבינלאומית TAYLOR WESSING בנושא השקעות נדל"ן באירופה. באירוע, שאליו הגיעו נציגים בכירים מהמגזר העסקי, הפיננסי ומשקיעים פרטיים, התארחו מומחים מובילים מהארץ ומהעולם, ביניהם: תום מונדי, מנהל חטיבת האסטרטגיה והמחקר של מחלקת ההשקעות JLL באירופה והמזרח התיכון (EMEA), זיו שור, מנכ״ל JLL ישראל; מור זיו, מנהלת מחלקת ההשקעות ב-JLL ישראל; עו"ד קית' ברנט, שותף בכיר בטיילור ווסינג בריטניה; עו"ד נתן קרפיבנסקי המייצג את הפירמה בישראל; ובכירי טיילור ווסינג מלונדון, גרמניה וארה"ב. הנוכחים דנו בהזדמנויות להשקעות באירופה, במגמות ובטרנדים החדשים בשוק, ונתנו את הפרספקטיבה והתחזיות שלהם לשוק ההשקעות בנדל"ן לשנת 2023.

זיו שור, נתן קרפיבנסקי, מור זיו, קית׳ ברנט (צילום: מימי שטראהל-בן סימון)
זיו שור, נתן קרפיבנסקי, מור זיו, קית׳ ברנט (צילום: מימי שטראהל-בן סימון)

טבע נאות לכלות

השבוע התקיימו צילומים לקמפיין חדש של  מותג נעלי האופנה והנוחות טבע נאות. אל המותג חבר מעצב האופנה המוביל אלון ליבנה, המתמחה בעיצוב שמלות כלה, אשר יצר קולקציית קפסולה מיוחדת של נעלי כלות, השומרות על נוחות. הקולקציה וכוללת חמישה  דגמים שיושקו בחודש הבא. את הצילומים הובילה הדוגמנית עומר נודלמן שתהיה  כלה בעצמה בקיץ הקרוב. בסט הצילומים, בהובלת צלם האופנה המוביל דודי חסון, בחוות יער הפסטורלית שבעמוקה בגליל, נכחה גם אילנה אורנשטיין מנהלת השיווק של קבוצת טבע נאות. 

אלון ליבנה, עומר נודלמן ואילנה אורנשטיין  (צילום: נדב קין)
אלון ליבנה, עומר נודלמן ואילנה אורנשטיין  (צילום: נדב קין)