חברת דיסני באירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA), ומובילת התשלומים הדיגיטליים Visa חברו יחדיו לקמפיין ארוך טווח, ולשותפות במגוון רחב של פעילויות וחוויות, לציון 100 שנים לחברת דיסני. הפעילויות והחוויות ייערכו גם בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה, ישראלים המחזיקים כרטיס Visa יוכלו להנות ממגוון הטבות ייחודיות בארץ ובחו"ל, במהלך הקיץ הקרוב, להשתתף באירועים בלעדיים מסביב לעולם, ולחוות יחד עם דיסני, 100 שנות פלא. את הקמפיין בישראל נבחרה להוביל הזמרת עדן בן זקן, ולצידה מנחת הטלוויזיה והמשפיענית שלמור שטרוזמן, ויוצר התוכן אלכס שולץ. בירכו על המוגמר: מנכ"ל Visa בישראל גרי לסקי וגיא קרני - מנכ"ל חטיבת המדיה של דיסני ישראל.
פרג' מאירים את הבירה
שבעה רחובות במרכז העיר ירושלים, עוצבו בכ- 700 מיצגי תאורה שונים, על-ידי אומני האור והצילום ענת וסיון פרג' - נציגי חברת MK ILLUMINATION בישראל.
חברת MK ILLUMINATION הינה חברה אוסטרית מהמובילות בתחום מייצגי התאורה בעולם, ופעילותה מתפרשת על פני 120 מדינות ברחבי הגלובוס. הפרוייקט בישראל נערך בשיתוף עם עיריית ירושלים, האגף לפתוח עסקים, וחברת אריאל. המיצגים עצמם יוצרו מחומרים ממוחזרים, והם ניתנים למחזור נוסף ב 100%. העיר ירושלים היא שנבחרה להוביל את הצגת קולקציית ה SUMMER 2023 של החברה בישראל. במקביל יוצבו פרטי הקולקציה ברחובות של עוד מספר ערים מרכזיות באירופה.
אצות במיליונים
חברת הסטארטאפ Brevel, המפיקה חלבון אלטרנטיבי לתעשיית המזון ממיקרו-אצות, השלימה סבב גיוס Seed של 18.5 מיליון דולר. הסבב הובל על ידי NevaTeam Partners, קרן הון סיכון בתחומי האגרי-פוד טק המנוהלת ע"י שי לוי ונדב פרס, וקרן EIC של האיחוד האירופי. בסבב השתתפו מגוון קרנות נוספות מתחומי המזון והאקלים ושותפים אסטרטגיים מתוך תעשיית המזון העולמית.
ברוול הוקמה בשנת 2017 על ידי שלושת האחים למשפחת גולן - יונתן גולן, המשמש מנכ"ל החברה, עידו גולן (CTO) ומתן גולן (COO). מתוך הבנה ששינויי האקלים הקיצוניים הצפויים בעשורים הקרובים מחייבים מציאת מקורות מזון ברי קיימא חדשניים, ושיטות ייצור מהפכניות שיוכלו לתת מענה להזנת כלל האנושות.
ברוול מפיקה חלבון לתעשיית המזון שמקורו במיקרו-אצות שהינן אצות חד תאיות, הידועות ביכולתן לספק חלבון בר-קיימא בתפוקה מסחרית ובמשאבים מינימליים. החלבון של ברוול ייחודי בכך שטעמו ניטרלי והינו חסר צבע וריח, כך ניתן לשלבו בכל מוצר מזון בקלות רבה ולספק ערך תזונתי גבוה.
ניחוחות מאיטליה
רשת ביונד סקין (BEYONDSKIN) מבית לילית קוסמטיקה, אירחה אירוע השקה רשמי למותג הבישום האיטלקי ד"ר וורנג'ס. המותג שהשנה מציינים 40 שנים להקמתו, מגיע לראשונה לישראל.
לאירוע ההשקה הגיעה במיוחד, הישר מאיטליה, הדוברת הבינלאומית של המותג, כריסטינה רבוליני.
DR VRANJES מתהדר באמנות עיבוד תמציות ובשמים בעבודת יד, וידוע בייצור ניחוחות המתבססים על מדע מולקולרי לגיבוש ריחות אלגנטיים שנועדו לשפר ולהעשיר את חיי היומיום. המותג מייצר גם קולקציית מפיצי ריח לחלל הבית בעבודת יד, אשר ארוזים במנורות זכוכית אקסקלוסיביות וצבעוניות, וכן משווק קולקציית נרות ריחניים הכוללות תמציות טהורות באגרטלי זכוכית צבעוניים.
משתלבים למרות הכל
בעוד השיח סביב סוגית גיוס החרדים והשתלבותם בשוק העבודה הופך רלוונטי מתמיד, יש מי שממשיך במאמצי השילוב בשטח. לאחרונה התקיים "יום חשיפה" מטעמה של תוכנית "חץ לעתיד", מבית עמותת "אח גדול למען חיילים בודדים". במסגרת יום החשיפה הוזמנה קבוצה של עשרים חיילים מהמגזר החרדי לסיור מיוחד במהלכו הוצגו בפניהם אפשרויות לרכוש השכלה גבוהה באוניברסיטת בר אילן, ואפשריות תעסוקה בחברת ההייטק המובילה Nvidia . הסיור התקיים כחלק מתהליך הכנתם של החיילים החרדים לאזרחות ולשילובם באקדמיה ובשוק התעסוקה. את הסיור הוביל שי אדלר, חייל בודד לשעבר, בוגר יחידת 'חץ' ומנהל התוכנית, שהודה לאור דרוקר מנהל פיתוח שבבים ב- Nvidia שנפגש עם החיילים.
מחזקים את הגיבורים
לקראת החזרה לבתי הספר בעוד כחודש, הציגה רשת קרביץ, בקניון עזריאלי שבגבעתיים, את מיזם "הגיבורים של קרביץ". המיזם שיוצג במתחמי חזרה לבית ספר של הרשת, הוא השלב האחרון בקמפיין החברתי של הרשת להעצמת ילדים וילדות, שפועלים למיגור תופעת החרם בסביבתם הקרובה. אותם ילדים אף הצטלמו לקמפיין. הציגו את המיזם בגאווה: שחר טביב - מנכ"ל קניון עזריאלי גבעתיים, ומאור ארצי - סמנכ"ל קמעונאות בקבוצת קרביץ.