במסגרת השקת הטכנולוגיה החדשה קיימו גיורא אקרשטיין - נשיא קבוצת אקרשטיין תעשיות; אהוד דנוך - המנכ"ל; וצביקה אקרשטיין - יו"ר הדירקטוריון, הרמת כוסית חגיגית במפעל אקרשטיין באשדוד, שם גם חשפו את מדפסת התלת-מימד החדשנית להדפסת בטון, הראשונה מסוגה במגזר התעשייתי בישראל. עם הטמעת היכולת החדשה תשיק אקרשטיין קווי מוצרים חדשים לפיתוח סביבתי, ריהוט רחוב, ושימושים נוספים, שבהם ייעשה שימוש במדפסת, באופן שיכניס שפה עיצובית חדשה למרחב בישראל.

חדשנות בפודטק
חממת הפודטק של שטראוס - The Kitchen Hub, השיקה בשני  מרכז חדשנות עבור חברות פודטק ישראליות, בתמיכת ויוזמה של רשות החדשנות. מדובר במרכז ייחודי וראשון מסוגו בישראל, הממוקם ברחובות, וכולל מעבדות שיתופיות מתקדמות, שנועד ללוות יזמים וסטרטאפים ישראליים בפיתוח טכנולוגיות חדשניות, ומוצרים שישמשו ליצירת מקורות מזון חדשניים וחלופיים, ולפיתוח פתרונות מקיימים. 

באירוע החגיגי נכחו: שי באב"ד - מנכ"ל קבוצת שטראוס, יהונתן ברגר - מנכ"ל The Kitchen Hub של שטראוס, אלעד קומיסר - סמנכ"ל בכיר פיתוח עסקי ואסטרטגיה בקבוצת שטראוס, וחנן ברנד - סמנכ"ל ומנהל חטיבת ההזנק ברשות החדשנות. כמו כן התארחו מנכ"ליות ומנכ"לים של חברות חממת הפודטק The Kitchen של שטראוס.

שי באב''ד, יהונתן ברגר ואלעד קומיסר (צילום: טל שחר)
שי באב''ד, יהונתן ברגר ואלעד קומיסר (צילום: טל שחר)

אושר אקספרס
בשני בערב נערך אירוע ללקוחות הפרימיום של חברת כרטיסי האשראי "אמריקן אקספרס" במלון הריץ קרלטון שבהרצליה. המוזמנים נהנו מהרצאה מעוררת השראה מפיו של ד״ר חיים שפירא שעסקה בנושא האושר, לקראת השנה העברית החדשה. הרימו כוסית לשנה מאושרת : מני כהן - מנכ״ל אמריקן אקספרס, רן עוז - מנכ״ל ישראכרט, ובועז אלעני - מנכ״ל המלון המארח. 

בועז לעני, חיים שפירא, מני כהן ורן עוז (צילום: ויקטור לוי)
בועז לעני, חיים שפירא, מני כהן ורן עוז (צילום: ויקטור לוי)

אדריכלי הבינה המלאכותית
בשני האחרון נערך כנס מקצועי מטעמה של חברת "קוסנטינו ישראל" בראשות המנכ"ל אדיר לוי. הכנס עסק בתחום ה- AI ונועד לחשוף עד כמה שילוב בינה מלאכותית בתחום העיצוב והאדריכלות, מהווה יותר מרק התקדמות טכנולוגית. בפאנל מקצועי שאותו הנחה העיתונאי דרור גלוברמן התארחו בכירים מעולם האדריכלות והיצירה בהם: השחקן והתסריטאי ליאור רז, האדריכלית ברכה חיוטין – זוכת שלושה  פרסי רכטר (הניתנים ע"י משרד התרבות והספורט עבור הישג אדריכלי), האדריכלית ורד גינדי, אמן הקליפים ירון ישינסקי שברפרטואר שלו שיתופיי פעולה עם U2, Coldplay, Maron 5; האדריכל ארז אלה; ואיש הקריאייטיב ומומחה ה- AI ארז רובינשטיין. בין המוזמנים הרבים שהגיעון : חינס נבארו - סגן נשיא קוסנטינו העולמית, שמעון אבודרהם, צחי אהרוני, מורן פלמוני,  גל מרום, ירון טל, אלון ברנוביץ ואירנה קרוננברג, אלברט אסכולה, רחל פלר, יואב מסר ועוד ועוד. 

אדיר לוי, ירון ישינסקי, דרור גלוברמן וארז אלה (צילום: טל שחר)
אדיר לוי, ירון ישינסקי, דרור גלוברמן וארז אלה (צילום: טל שחר)

אירנה קרוננברג ואלון ברנוביץ (צילום: טל שחר)
אירנה קרוננברג ואלון ברנוביץ (צילום: טל שחר)

יס לפאודה 5
בשני בערב קיימה חברת  yes אירוע נוסף לקהל הרחב במסגרת "סדרה על הבר". מדובר בסדרת מפגשים שיזמה החברה בברים ובמוקדי בילוי ברחבי הארץ, עם האנשים שעומדים מלפני ומאחורי הקלעים של הפקות המקור של yes.

באירוע ביום שני התארח היוצר והעיתונאי אבי יששכרוף במפגש שהתקיים בבר ה-Cappella בת"א, ובמהלכו הוא שיתף את הנוכחים בסיפורים אמיתיים על הסודות של המזרח התיכון שהיוו השראה ליצירת "פאודה" ו"רוחות ביירות". מנכ"ל yes אילן סיגל, הודיע באירוע באופן רשמי כי yes תפיק ותשדר עונה חדשה וחמישית לסדרה הישראלית המצליחה ביותר בעולם - "פאודה".

אבי יששכרוף ואילן סיגל (צילום: ניר פקין)
אבי יששכרוף ואילן סיגל (צילום: ניר פקין)

הילפיגר לסתיו
בחנות הדגל הישראלית של מותג האופנה האמריקאי טומי הילפיגר TOMMY HILFIGER  הנמצאת בקניון רמת אביב, הושקה השבוע קולקציית אופנה חדשה לחג ולסתיו 2023. יפעת אירני, מבעלי קבוצת פקטורי 54 המייצגת את המותג בישראל, אירחה באירוע את נציגי טומי הילפיגר מהמטה הבינלאומי - ליסה פרפור - מנהלת השיווק הראשית של אזור מזרח התיכון ואפריקה, ופראן באוסה - מנהל מכירות בכיר בהנהלת טומי הילפיגר.

במסגרת ההשקה התקיימה במקום הרצאה מפיה של העיתונאית ואשת הטלוויזיה אדוה דדון.

ליסה פרפור, יפעת אירני ופראן באוסה (צילום: דנה קופל)
ליסה פרפור, יפעת אירני ופראן באוסה (צילום: דנה קופל)

אסוס מדריך ליוקרה וקיימות
רשת הבישום והביוטי ביונד סקין (BEYONDSKIN) מבית לילית קוסמטיקה, קבוצת הקוסמטיקה והנציגה הרשמית של המותג KILIAN PARIS בישראל ביחד עם קבוצת אלקליל, ערכה השקה חגיגית למותג הבישום הצרפתי KILIAN PARIS לרגל הגעתו לישראל של מנהל ההדרכה העולמי הבכיר של המותג- סטיב אסוס.

המותג KILIAN PARIS  חרט על דיגלו את נושא האקולוגיה והקיימות, כך שכל אריזות הבשמים מאפשרות שימוש חוזר על ידי רכישת מילוי-״ריפיל״ לבושם ואף ניתנות למחזור. 

סטיב אסוס (צילום: גלה טולצינסקי)
סטיב אסוס (צילום: גלה טולצינסקי)