- בכירי קבוצת מגדל ביטוח ופיננסים, בהם פרופ' חנן מלצר, יו"ר מגדל אחזקות; פרופ' אמיר ברנע, יו"ר מגדל ביטוח; יוסי בן ברוך, מנכ"ל מגדל אחזקות; רונן אגסי, מנכ"ל מגדל ביטוח ופיננסים; אדוה שלנגר מאירי, משנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת ביטוח כללי במגדל וכל חברי הנהלת החברה אירחו את ערב משחק גמר גביע המדינה בכדורסל. מאז שנת 2021, משמשת מגדל כנותנת החסות הראשית למשחקי גמר הגביע, לגברים ולנשים. השנה, לראשונה, אירחה הקבוצה מעל 200 לקוחות ושותפים עסקיים בכירים לארוחת ערב וצפייה משותפת במשחק מיציע הכבוד.
צפו באוהדי הפועל ירושלים חוגגים את הזכייה בגביע: איש העסקים יעקב לוקסנבורג, בעל השליטה בלפידות קפיטל; מיקי ודוד פדרמן, מבעלי רשת מלונות דן; רינה באום, דירקטורית באלביט ומנהלת בכירה במלונות דן; דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום; צביקה לבנת מבעלי השליטה בקבוצת תעבורה; טיקו גדות, מנכ"ל בפועל של חברת נמלי ישראל; שלומי אמיר מבעלי שופרסל; איציק פרנק, מנכ"ל קבוצת ברן; מולי אייזנברג, מנכ"ל רוגובין תדהר; אבי אורטל ועוד.
- בערב שבו נערך גמר גביע המדינה בכדורסל, התקיימה חתונתם של אוהד חומסקי עם בחירת ליבו דנה ב'זאפה מידטאון' שבתל אביב. החתן הוא בנו של הפרסומאי אייל חומסקי שהיה במשך שנים בעלי הקבוצה הירושלמית, ונותר אוהד שרוף שלה, אהדה שאותה הנחיל לכל בני משפחתו. כך יצא שמשתתפי החתונה חגגו במשך כל הערב את השמחה הכפולה של הנישואין והזכייה בגביע.
- ברביעי האחרון התקיים באוניברסיטת רייכמן שבהרצליה אירוע לציון השקת מרכז אריסון ל-ESG . האירוע נערך תחת הכותרת: "ישראל שלאחר השבעה באוקטובר- תפקיד המגזר העסקי בריפוי החברה הישראלית". מרכז אריסון ל-ESG (סביבה, חברה וממשל), נועד להיות מרכז אקדמי-מעשי ראשון מסוגו בישראל, שתפקידו המרכזי הוא הובלה והטמעה של שיח המהדק את הקשר בין "חברה" (company) ל"חברה" (society) בישראל, ומעצים את תפקידו של המגזר העסקי כמרכיב מרכזי בחברה האזרחית, בשיקום והבניית חברה ותרבות הגונה יותר. באירוע ההשקה נכחו אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון - הבעלים של קבוצת אריסון ובנה ג׳ייסון אריסון, יו״ר הקרן המשפחתית על שם תד אריסון. נשאו דברים: פרופ' אוריאל רייכמן - הנשיא המייסד ויו"ר דירקטוריון של אוניברסיטת רייכמן; דיויד אריסון - דירקטור באריסון השקעות ובקרן המשפחתית ע"ש תד אריסון; פרופ' ניראון חשאי - דיקן בית ספר אריסון למנהל עסקים, באוניברסיטת רייכמן שריאיין את פרופ' קולין מאייר מאוניברסיטת אוקספורד; ויאיר אבידן - לשעבר המפקח על הבנקים. במהלך האירוע התקיים פאנל שעסק בתפקיד המגזר העסקי בריפוי החברה הישראלית שאותו הנחה פרופ' עלי בוקשפן, מבית ספר הארי רדזינר למשפטים באוניברסיטת רייכמן. השתתפו בפאנל: ג'וליה זהר - מייסדת מותג טחינת אל ארז; אורי לוין - מנכ"ל קבוצת תדהר; וד"ר מיכל צור-שלו - מייסדת ומנכ"לית משותפת Remepy.
- שגריר ארה"ב בישראל - ג'ייקוב לו, נועד לפגישה עם רביב צולר - מנכ"ל ICL, חברת המינרלים הגלובלית. במסגרת הפגישה הוצגה לשגריר פעילות החברה ונוכחותה של ICL בארה"ב, וכן דובר בהרחבה על הפרויקט להקמת המפעל הראשון לייצור סוללות לרכבים חשמליים בארה"ב. בתום הפגישה הוענקה לשגריר תעודת הוקרה על שיתוף הפעולה והקשר העמוק וכן גביש מלח מים המלח.
- בעלי מותג הוודקה הבינלאומי Blue Storm (סופה כחולה), גבריאל אדזישווילי, החליט להשיק את המותג בישראל דווקא בימים אלה. אדזישווילי שהוא יהודי וציוני, החליט לדבריו, לשווק את המותג בישראל דווקא עכשיו, לטובת עידוד העסקים בישראל בכלל, ובקטגוריית האלכוהול בפרט. הוודקה מזוקקת חמש פעמים ועשויה מחיטה מלאה צרפתית, אשר גדלה בחבל קוניאק, הידוע באיכות מי המעיינות הטבעיים הזורמים באזור. השקת מותג הוודקה צוינה באירוע שנערך בחדר הפרטי של מסעדת פופ & פופ בתל-אביב, ובארוחה בת 11 מנות שבישל שף המסעדה - שחף שבתאי. שגריר המותג בישראל - יותם שילה, בעלי מותג הקוקטיילים "ספייסהאוס", רקח קוקטיילים מיוחדים מהוודקה, וסיסיליה סיוון - שותפה במותג סמנכ״לית השיווק ובעלת חברת הדיגיטל והמיתוג הנושאת את שמה, סיפרה על המתכון המשפחתי העתיק שהביא לוודקת הסופה הכחולה מדליות בתחרויות וודקה.
- איל שני, מנכ״ל ובעלי קבוצת שלדג, וליאור נאור, מבעלי הקבוצה, אירחו אירוע להשקת קולקציית משקפי שמש לקיץ 2024 . הקבוצה מייבאת לשוק הישראלי משקפי שמש של מעצבי על עכשוויים, ומותגי בוטיק מהמובילים בעולם המזוהים עם עיצובים ייחודים ובעלי חותם אישי.
- חברת כתר בראשות המנכ"ל אודי שגיא, העניקה חסות לאירוע ה pink party השנתי של יאנה דרום, למען חולות ומחלימות מסרטן שד. האירוע השנה התקיים בסימן "גיבורות בריבוע" וחיבר נשים אשר התמודדו בעבר עם סרטן שד ונפגעו כעת גם מהמלחמה. חברת כתר מובילה מזה מספר שנים את פרוייקט "הכסא הורוד" שנועד לתמוך במאבק בסרטן השד, ובמסגרת זו נתנה חסותה לאירוע שנערך בקניון עזריאלי תל אביב.
- אורי סמיט, מנכ"ל קניון TLV ואורי שפט, בעלים "מאפיית לחמים" נפגשו בהשקת פופ אפ קרו- דק, הקרואסון השטוח שמגיע לישראל. קניון TLV בשיתוף נדב בורנשטיין ומאפיית לחמים יפתחו ביום שלישי הקרוב את פופ-אפ של המאפה טרנדי - הקרואסון השטוח כאשר עשרה אחוז מההכנסות יועברו כתרומה לעמותת "עטופים באהבה" אשר תומכת בילדים שאיבדו הורה בשבעה באוקטובר, ומעמידה לרשותם מענקים פיננסים והזדמנויות לצמיחה אישית.