- ג'ייקוב לו, שגריר ארה"ב בישראל, סייר יחד עם אבי יעקובוביץ - מנכ"ל חברת גב-ים, בפארק ההייטק "גב-ים נגב" בעיר באר שבע, ונפגש עם נציגי חברות אמריקניות מובילות הפועלות בפארק, בהן DELL, I.B.M ו-NVIDIA . במסגרת המפגש הציג יעקובוביץ לשגריר לו, שהיה בעבר שר האוצר של ארה"ב, את החזון מאחורי הקמת הפארק ואת הפעילות הענפה של חברות ההייטק הגלובליות והישראליות הפועלות בו. בסיום הביקור הוענק לשגריר שמן זית ישראלי, שהופק מעצי הזית מהמרחב שבו נמצא פארק גב-ים נגב.

- דירקטוריון תנובה, בראשות היו"ר חיים גבריאלי, התכנס ברביעי האחרון בקיבוץ עלומים שבעוטף, וקיים שם ישיבת דירקטוריון מיוחדת, כאות הזדהות ותמיכה ביישובי העוטף. בתום הישיבה סיירו חברי הדירקטוריון ברפת עלומים, אשר ניזוקה קשות בשבעה באוקטובר. אל הסיור הצטרפו גדי קוניא - מנכ"ל תנובה; ענת גרוס-שון - משנה למנכ"ל תנובה; ומי שהוביל אותו היה אפרי רייקין - מנהל אגף חלב גולמי ומנהל קשרי יצרנים בתנובה. בין היתר נפגשו אנשי תנובה עם אבי פריימן - מנהל רפת עלומים; שמיל בלברמן - רכז התארגנות אזורית של רפתות העוטף; צביקה בלומשטיין - מרכז המשק; ועם תמיר עידאן - ראש מועצה אזורית שדות הנגב.

חיים גבריאלי  (צילום: רפי דלויה)
חיים גבריאלי (צילום: רפי דלויה)

- יפתח רמון, שכבש לאחרונה את לבבות הצופים בתוכנית הריאליטי "המרוץ למיליון״, מכהן גם כיו"ר הוועד המנהל של 'קרן רמון', הפועלת בתחומי המדע, החלל והטכנולוגיה. במסגרת זו ביקר רמון ב"מרכז אילן רמון לנוער שוחר פיזיקה" באוניברסיטת בן-גוריון שבנגב. את הביקור ליוו אפרת מנחם, מנהלת תחום גני ילדים בקרן, וד"ר שמרית ממן - חברה בוועד המנהל של הקרן וחוקרת באוניברסיטת בן-גוריון בנגב. ׳קרן רמון׳ נוסדה ע"י אמו של יפתח, רונה רמון ז"ל, במטרה להנציח את זכרם של בעלה - האסטרונאוט הישראלי אילן רמון ז"ל, ובנם אסף רמון, שנהרג בתאונת טיסה. הקרן מתמקדת בחינוך מדעי-טכנולוגי ובעידוד חקר החלל בקרב תלמידים מגיל הגן ועד התיכון, בישראל ובעולם, בדמותם וברוחם של אילן רונה, ואסף רמון, ולשמר את אהבתם לחלל, למדע ולמדינה.

אפרת מנחם ויפתח רמון  (צילום: באדיבות מרכז רמון)
אפרת מנחם ויפתח רמון  (צילום: באדיבות מרכז רמון)

- חברת בזק קיימה אירוע הוקרה מיוחד עבור כאלף מעובדי החברה ובני משפחותיהם, אשר משרתים בשירות מילואים, או מפונים כמעט שנה שלמה מבתיהם. האירוע נערך בסופרלנד בראשון לציון, ונועד להעניק לאותם עובדים ובני משפחותיהם רגעי הפוגה, נחת ורענון. אל העובדים ובני המשפחות הצטרפו ניר דוד - מנכ״ל בזק; איציק בסלו - יו"ר ועד עובדי בזק; מורן קיטה - סמנכ"לית משאבי אנוש, ועוד חברי הנהלה.  מתחילת המלחמה בזק העניקה למשרתי המילואים מבין עובדיה מענקים כספיים מיוחדים של עד ששת אלפים שקלים לאדם, בסך מצטבר כולל של ארבעה מיליוני שקלים. 

איציק בסלו, ניר דוד ומורן קיטה (צילום: יח''צ בזק)
איציק בסלו, ניר דוד ומורן קיטה (צילום: יח''צ בזק)

- מותג המשקפיים הבינלאומי "רייבאן", השיק את הדגם החדש change בישראל, באירוע שנערך במסעדת ״התרנגול הכחול״ בתל אביב. באירוע נחשפו לראשונה הדגמים החדשים של המותג, בעלי טכנולוגיה מתקדמת וייחודית, שמאפשרת למשקפיים לשנות את צבעם בהתאם למצבי אור וחושך. אלינור בור בן-צבי, סמנכ״לית חברת ״לוקסאוטיקה״ בישראל, שאירחה את הערב, סיפרה לנוכחים על הייחודיות של הדגמים ועל הטכנולוגיה הרבה שהוטמעה בהם. על התפריט ניצח השף שאול בן אדרת, ואת החלק האומנותי תפס המנטליסט הצעיר, נבו אבוטבול.

נבו אבוטבול, אלינור בור-בן צבי, ושאול בן-אדרת (צילום: אור גפן)
נבו אבוטבול, אלינור בור-בן צבי, ושאול בן-אדרת (צילום: אור גפן)

- נתנאל אוחיון יו"ר ובעלי ארגניה Argania GROUP, יחד עם אורטל אלון - מנכ"לית הקבוצה, ערכו אירוע השקה למוצרי שיער חדשים של המותג ARGANIA. לאירוע הוזמנו חיילי מילואים מסיירת צנחנים, שאותה מאמצת הקבוצה, אשר הגיעו יחד עם בנות זוגם. במסגרת האירוע הציגה אלון, את תוכנית ההתרחבות של הקבוצה, ואת נבחרת השגרירות של הקבוצה הכוללת משפיעניות מובילות, שיהוו חלק מהפעילות בשנה הקרובה. 

נתנאל אוחיון ואורטל אלון (צילום: רועי שור)
נתנאל אוחיון ואורטל אלון (צילום: רועי שור)

- רשת יוחננוף חנכה סניף חדש בבית שאן בנוכחות נועם ג'ומעה - ראש העיר; איתן יוחננוף - בעלי ומנכ"ל הרשת; אלעד חרזי - משנה למנכ"ל הרשת, ובכירים נוספים. יוחננוף, המפעילה כיום 44 סניפים בפריסה ארצית, הודיעה בהזדמנות זו על מהלך התרחבות נוסף שיכלול עוד לפחות 18 חנויות מכר בערים שונות בארץ, בתקופה הקרובה.