סוניה נסטסה - מנכ"לית נספרסו ישראל, אירחה בשני אירוע הרמת כוסית, לציון השקת שיתוף פעולה חדש של מותג הקפה הבינלאומי עם השף ענר בן-רפאל פורמן, ממסעדת "תריסר" והשפית שיראל ברגר ממסעדת opa. במסגרת שיתוף הפעולה יוגשו במסעדות של שני השפים, תערובות הקפה של החטיבה העסקית Nespresso Professional. לקוחות נספרסו יוכלו ליהנות מתפריט בראנץ' שישי מיוחד, המותאם לטקס הקפה של הבוקר, כאשר לבוקר אחד בלבד, השפים יפתחו את דלתות המסעדות שלהם בשעת בוקר ויגישו ארוחת פיין דיינינג בראנץ' בת חמש מנות, במסגרת תפריט הכולל תערובת קפה חדשה Forte  Extra - תערובת המחוזקת בתוספת קפאין, לצד תערובות הקפה האורגני של נספרסו קונגו וברזיל.

ענר בן רפאל פורמן, סוניה נסטסה, שיראל ברגר (צילום: גיא יחיאלי)
ענר בן רפאל פורמן, סוניה נסטסה, שיראל ברגר (צילום: גיא יחיאלי)

קווין קוסטנר ואשת העסקים רונית רפאל בעלת המותג L. Rephael השתתפו באירוע הגאלה השנתי של עמותת Better World Fund שהתקיים במסגרת פסטיבל הסרטים ה-81 בוונציה. רפאל, אחת מנותנות החסות של האירוע העניקה במשותף עם קוסטנר את פרס Best Achievement for Peace למוזיקאי עומר הרפויך המצליח לקרב בין עולמות שונים באמצעות המוסיקה שלו.

רונית רפאל, קוין קוסטנר (צילום: get images)
רונית רפאל, קוין קוסטנר (צילום: get images)

לאון קופלר - בעלי סופר-פארם; ניצן לביא - המנכ"ל; דני לוזון - המשנה למנכ"ל; הרצליה אשכנזי - מנהלת שיווק וסחר קוסמטיקה ברשת; ושירן אליצור - מנהלת פיתוח וייבוא מותגים; השיקו בשלישי בבוקר יחד מיתוג וקולקציה חדשה למותג הביוטי MILUCCA. מותג MILUCCA הושק לפני כשש שנים, ועד מהרה הפך לאחד ממותגי הביוטי האהובים והפופולאריים בארץ. במסגרת החידוש מושקים למעלה מ-100 מוצרים בקטגוריות האיפור, טיפוח הפנים ואביזרי הביוטי בצבעי אפור, לבן וכסוף, בטווח מחירים של 20-60 שקל.

דני לוזון, שירן אליצור, ניצן לביא (צילום: שוקה כהן)
דני לוזון, שירן אליצור, ניצן לביא (צילום: שוקה כהן)

תואר עמית כבוד של עזריאלי, מכללה אקדמית להנדסה ירושלים לשנת 2024  הוענק לד"ר יוסי ורדי מאבות ההיי טק הישראלי. אות הכבוד הוענק לד"ר ורדי ע"י פרופ' תמר רז נחום נשיאת המכללה, גארי ליבלר יו"ר חבר הנאמנים וירון רביד יו"ר הוועד המנהל של המכללה בטקס הענקת תארים ל- 258 בוגרי המכללה מחזור תשפ"ג.

יוסי ורדי, ירון רביד, גארי ליבלר, תמר רז (צילום: מכללת עזריאלי)
יוסי ורדי, ירון רביד, גארי ליבלר, תמר רז (צילום: מכללת עזריאלי)

בסוף שבוע האחרון התקיימה תערוכת IFA המתרחשת מדי שנה בברלין. מדובר בתערוכת הטכנולוגיה מהמדוברות והגדולות ביותר באירופה, שנוסדה לפני מאה שנה. גם השנה הציג המותג Hisense בתערוכה ביתן מרשים עם חידושים בתחום מוצרי החשמל לבית ולמטבח, ו'ליינים' של מוצרים ממותגי הפרימיום Gorenje וASKO שכללו טכנולוגיות AI חדישות. את שלושת המותגים מייבאת לארץ קבוצת ח.י., מהקבוצות המובילות בישראל ליבוא ולשיווק של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה. נכחו בתערוכה : יוסי סרודי - יו"ר ובעלי קבוצת ח.י., משה דניאל- מנכ"ל סינודן בקבוצת ח.י., ובכירים בחברה.

משה דניאל, יוסי סרודי  (צילום: יחצ)
משה דניאל, יוסי סרודי  (צילום: יחצ)

במתחם האירועים East בתל אביב נערך אירוע של הסניף הישראלי של ענקית הסייבר העולמית Trend Micro בשיתוף חברת זברה ובהפקת אנשים ומחשבים. באירוע שהתקיים לאור סיכומי המחצית הראשונה לשנת 2024 בזירת הסייבר, הוצגו נתונים אודות העלייה במתקפות שחווים ארגונים בישראל נוכח מלחמת חרבות ברזל. האירוע נפתח בדבריה של מנכ"לית טרנד מיקרו ישראל רוויטל אוחיון וכלל מופע סטנדאפ  הומוריסטי ושנון של ערן זרחוביץ'. 

רוויטל אוחיון, ערן זרחוביץ' (צילום: ניב קנטור)
רוויטל אוחיון, ערן זרחוביץ' (צילום: ניב קנטור)

הזמן הצהוב

ליאור בונפיס - נשיא פיליפס ישראל

"אחד הדברים החשובים ביותר להנהלת פיליפס ישראל ולעובדיה מאז ה 7 באוקטובר הוא העלאת המודעות בנושא החטופים. כחברה שהאחריות החברתית נמצאת בראש סדר העדיפויות שלה, בוחרת פיליפס ישראל לפעול למען העלאת המודעות הן בקרב הציבור הרחב בישראל, והן בקרב בעלי השפעה בפיליפס העולמית. במקביל מושיטה החברה סיוע פרקטי, לדוגמא באמצעות ארגון תרומה מרוכזת של ימי חופש מטעם העובדים, שהגיעה למטה משפחות החטופים וסייעה להן. התקשורות המשלחות מהנהלת פיליפס ישראל להנהלת פיליפס העולמית נפתחות בקביעות באזכור החטופים, ומניין הימים שהם נמצאים בשבי, ובעדכון על פעילויות משמעותיות כמו הרצאות ומפגשים שמתקיימות עם משפחות חטופים. כך למשל, נערך מפגש מרגש בין עובדי החברה לבין קובי אהל, אביו של אלון אהל שנחטף מהמיגונית ברעים. רגע משמעותי נוסף היה המפגש של העובדים עם דניאל אלוני ששוחררה משבי חמאס לאחר כ-49 יום, שסיפרה את סיפורה. בנוסף, הוצבו כסאות צהובים בכל אתרי החברה בארץ ובאופן שוטף מועלים פוסטים לרשתות החברתיות הארגוניות כדי לתמוך בהישארות הנושא על סדר היום הציבורי. כל זה, בתקווה שבמהרה לא יהיה עוד צורך בהעלאת המודעות לנושא החטופים ושכולם יחזרו לחיק משפחותיהם".

ליאור בונפיס (צילום: PASFOT'S)
ליאור בונפיס (צילום: PASFOT'S)