ראובן קרופיק - יו"ר בנק הפועלים, ידין ענתבי - מנכ"ל הבנק הנכנס, ואיתמר פורמן, המשנה למנכ"ל והממונה על החטיבה העסקית, אירחו בכירים מהקהילה העסקית, באירוע לרגל השנה העברית החדשה, שהתקיים בהיכל התרבות בתל אביב. האירוע עמד בסימן "נוף ילדות" והתקיים תוך חיבור לרוח התקופה, בנוכחות של למעלה מ-2500 איש מלקוחות החטיבה העסקית של בנק הפועלים יחד עם בני ובנות זוגם. הוא נפתח במילות ברכה ותודה מפי מנהלי הבנק ואחריהם נערך מופע של הזמר שלמה ארצי. במהלך המופע, הקדיש ארצי שיר לזכרו של סרן יפתח יעבץ ז"ל, קצין עוצבת הקומנדו ביחידת מגלן שנהרג בקרב בשבעה באוקטובר בהיותו בן 23. שיר מרגש נוסף הוקדש לדניאלה גלבוע, בתה של אורלי גלבוע - עובדת החטיבה העסקית בבנק הפועלים, שנחטפה מבסיס נחל עוז ונמצאת כבר למעלה מ-344 ימים בשבי חמאס בעזה. 

איתמר פורמן (צילום: אביב גוטליב)
איתמר פורמן (צילום: אביב גוטליב)

- עירית שטראוס וליאון קופלר ליוו בחמישי בערב את בתם הצעירה גבריאל קופלר לחופתה. השבוע השמח של בני המשפחה החל בערב הפרשת חלה, המשיך במסיבת חינה מסורתית, והגיע לשיא בטקס החתונה שבמהלכו נישאה קופלר לבחיר ליבה אליאב. החתונה שנערכה במושב בני ציון שבשרון הייתה שמחה במיוחד. בין המברכים נצפו: דורית בר אור, רני והילה רהב, אל ששון, סעיד אבולעפיה, מימי ודני לוזון ועוד. 

- בשישי בבוקר נערכה בסינמטק ת״א הקרנת בכורה לסרט ״יהלום משגע - סיפורו של סמ״ר ירון אורי שי ז״ל״. ירון ז״ל, בנם של יזהר והילה שי, היה לוחם בחטיבת הנח״ל ונפל בקרב על כרם שלום בשבעה באוקטובר. בני גנץ, יו"ר המחנה הממלכתי, שנכח באירוע כתב אחר כך: "רק יהלומים נופלים. ירון שי, בנו של חברי יזהר, לא היסס. הוא קפץ אל הקרב עם חבריו בשבת ההיא, להגן על קיבוץ כרם שלום. יש בו, בירון, שילוב כל כך נוגע ללב של הישראליות האמיצה, החצופה והיזמית, של ילד בכיתה ג׳ שנבחר לכהן כיו״ר מועצת התלמידים ומונה לו סגן מכיתה ו׳; של לוחם עז נפש ביחידה מובחרת, שמפנצ׳ר את גלגלי הג׳יפ כדי להיתקע באמצע הדרך - וללכת למשחק של הפועל במקום להגיע למוצב – כי אין ברירה, יש דרבי.

אני כותב ״יש״, ולא ״היה״, משום שהילה, אימו של ירון, מסיימת היום את אירוע הקרנת הסרט ״יהלום משגע״ אודותיו בתובנה, שפתאום, כשהיה לה יום טוב אחד אחרי חודשי אבל קשים – היא הבינה שזה בזכותו. זה ירון, שאומר להם – תחיו לצד השכול. לא תחתיו.

הכאב על הנופלים הוא כל כך קשה. אלו רק הטובים ביותר, שמוכנים לצאת אל הקרב ולמסור את נפשם.

וכפי שסיפרה הילה היום, שבזכות ירון פתאום היה לה יום טוב – כך, בזכות כל אותם יהלומים שכבר אינם עוד איתנו, יהיו לכולנו ימים טובים ובטוחים.

רק לפני כחודש, הגענו לטקס מרגש לרגל נטיעת כרם – בכרם שלום, שעל הגנתו נפל ירון בקרב. הלוואי שהוא יודע, שהוא הצליח. 

בזכותו, בזכות הנופלים כולם, יש לנו תקווה".

בני גנץ (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
בני גנץ (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

- בלאס וגאס נערך בשבוע שעבר כנס Oracle CloudWorld. מדובר בכנס השנתי של ענקית הטכנולוגיה אורקל, המרכז אליו את בכירי תעשיית ההיי-טק מהעולם וגם מישראל. במסגרת הכנס, נערכה ארוחת ערב חגיגית לנציגי המשלחת הישראלית, שבה השתתפה גם מנכ"לית אורקל העולמית – הישראלית צפרא כ"ץ, הנחשבת כיום לאחת הנשים המשפיעות בעולם. במסגרת האירוע, בו נכחו ערן פייגנבוים - מנכ"ל אורקל ישראל, ויעל הר-אבן, משנה למנכ"ל אורקל ישראל, חזרה כ"ץ על מחויבותה למדינת ישראל, והביעה תקווה להשבת החטופים והחטופות.

ערן פייגנבוים, צפרא כ''ץ ויעל הר-אבן (צילום: באדיבות אורקל)
ערן פייגנבוים, צפרא כ''ץ ויעל הר-אבן (צילום: באדיבות אורקל)

- אדיר לוי - מנכ"ל "קוסנטינו ישראל", אירח אירוע לכבוד השנה העברית החדשה. האירוע שהתקיים מחוץ לאולם התצוגה של קוסנטינו בהרצליה, עוצב בהשראת לאונג' אינטימי שבמרכזו ניצבה "מזרקת משאלות" שעוצבה על ידי האמן יונתן צ'ציק, אשר כולה עשויה מהקולקציה החדשה של משטחי Dekton. המזרקה עוצבה בהשראת "פונטנה די טרווי" ברומא, וזימנה את האדריכלים והמוזמנים להטיל מטבע ולהביע משאלה. באומנותי: הופעת ג'ז של הזמר פרנק עוז; ובקולינרי מטעמים של קייטרינג "פלפל". מי שהגיע במיוחד לאירוע הוא חינס נבארו - סגן נשיא קוסנטינו העולמית. עוד נכחו: השף מושיק רוט, האדריכלים: מרק טופילסקי, עודד לביא, רחל פלר, גיל שנהב, קיקה בראז, ויואב מסר; ועוד ועוד. 

מושיק רוט, חינס נבארו ואדיר לוי  (צילום: איציק בירן)
מושיק רוט, חינס נבארו ואדיר לוי  (צילום: איציק בירן)

עודד לביא ומרק טופילסקי (צילום: איציק בירן)
עודד לביא ומרק טופילסקי (צילום: איציק בירן)

- שי אופיר מנכ"ל המותג קסטרו וצביקה רוזנטל מנכ"ל קניון עזריאלי ירושלים (מלחה), השיקו בחמישי האחרון את חנות הדגל החדשה של קסטרו, בקניון בבירה. החנות  מתפרסת ע"פ 600 מ"ר, ונפתחה מחדש לאחר שיפוץ ועיצוב מחדש, בימים אלה מוצגת קולקציית הסתיו והחגים החדשה לנשים, לילדים ולגברים.

שי אופיר וצביקה רוזנטל (צילום: רפי דלויה)
שי אופיר וצביקה רוזנטל (צילום: רפי דלויה)

- גיל צוק - מנכ"ל חטיבת היוקרה לוריאל ישראל; עידו אמיר - בעלי פלאזה קפה; ולילה אלפר - מנהלת שיווק LANCOME , השיקו בישראל את הבושם החדש La vie est belle L'Elixir וזאת במסגרת ארוחת טעימות בסגנון  afternoon cocktail  שנערכה בplaza café-   בכיכר דיזינגוף. הארוחה הוכנה בהשראת הבושם החדש ומרכיביו. 

לילה אלפר, גיל צוק ועידו אמיר (צילום: בת שחר ניסן)
לילה אלפר, גיל צוק ועידו אמיר (צילום: בת שחר ניסן)