- בסינמטק ת"א נערכה בראשון בערב הקרנת הבכורה לפרויקט התיעודי-היסטורי של "כאן 11" – תחת השם "היום שלא נגמר", העוסק באירועי השבעה באוקטובר, היום ששינה את פניה של ישראל.  הפרויקט מתעד ומנציח את אירועי היום הנורא ההוא דקה אחר דקה, ממאות זוויות, ומפיהם של מעל למאה מרואיינות ומרואיינים – שורדי פסטיבל הנובה, תושבי העוטף, שדרות ואופקים, תציפיתניות ששרדו את מסע הרצח של חמאס, לוחמים, טייסים, מח"טים ורבים נוספים – חלקם נחשפים למצלמה בפעם הראשונה. יוצרי הפרויקט - אמנון רבי וגלעד טוקטלי, קיבלו את פניהם של הבאים בהם גם איש העסקים נעם לניר, לצפייה בפרקים הראשונים מתוך הסדרה.

- קבוצת תדיראן ציינה את תחילתה של השנה העברית החדשה בהרמת כוסית חגיגית, בהשתתפות לקוחות, שותפים וספקים, שהתקיימה ב- Tadiran Center - אולם התצוגה החדש של החברה, המציג את התפתחות המותג משנות ה-60 ועד היום. משה ממרוד - מנכ"ל ובעלי תדיראן, בירך את הנוכחים ואיחל שנה של צמיחה, חדשנות והצלחות משותפות. במהלך האירוע התקיימה הרצאה של איש התקשורת אודי סגל מחדשות 13, בנושא: "תובנות, מחשבות ושאלות על הכרעה וניצחון". 

אודי סגל ומשה ממרוד (צילום: גיל נחושתן)
אודי סגל ומשה ממרוד (צילום: גיל נחושתן)

- המרכז לאמנות דיגיטלית הוזמן, בפעם השנייה ברציפות, לאצור תערוכה חדשה במסגרת הביאנלה ה-15 הנערכת בגוונגג'ו , שבדרום קוריאה. בתערוכה מציגים אמנים עכשוויים מישראל ובינהם: "תנועה ציבורית", אנה ווילד וניר שאולוף, אמיר יציב, גיא שגיא, יעל פרנק, מוטי מזרחי ועוד. מדובר בביאנלה הוותיקה באסיה ואחת החשובות ביותר בעולם, שצפויה לארח השנה מעל חצי מיליון מבקרים. לפתיחה החגיגית הגיעו: מנהל המרכז לאמנות דיגיטלית - אודי אדלמן, ראש העיר גוונגג'ו - קאנג גי ג'ונג, נשיא הביאנלה - יאנג קו פארק, ואורחים רבים נוספים.

קאנג ג'י ג'ונג, אודי אדלמן ופארק יאנג קו (צילום: Choi Gwanho and Park Jinwoo)
קאנג ג'י ג'ונג, אודי אדלמן ופארק יאנג קו (צילום: Choi Gwanho and Park Jinwoo)

- המועדון העסקי-אקדמי של אוניברסיטת תל אביב ציין בשבוע שעבר את העברת שרביט נשיאות האגודה מהנשיא היוצא, אמנון דיק, לנשיאה הנכנסת - יפעת אורון. האירוע כלל ערב מוזיקלי והתקיים בביה"ס למוזיקה ע"ש בוכמן-מהטה. ברכו: נשיא האוניברסיטה - פרופ' אריאל פורת; סגן הנשיא לקשרי חוץ, פיתוח משאבים וענייני בוגרים - עמוס אלעד; ומנכ"לית האגודה - עו"ד עדי אולמרט. בין המשתתפים שהגיעו לחלוק כבוד נצפו: סמי סגול, פרופ' יעקב פרנקל, שאול קוברינסקי, תמיר גילת, דני ימין, תלמה בירו, בעז ו-ורדה דותן, דוד גרנות, מיקי קני, שלמה זיו ועוד. 

שאול קוברינסקי ואמנון דיק  (צילום: יעל צור)
שאול קוברינסקי ואמנון דיק  (צילום: יעל צור)

- רוני ויפעת אירני ויוסי אירני - בעלי קבוצת אירני, השיקו השבוע את חנות הדגל החדשה של "פקטורי 54" במתחם ביג בבאר שבע. החנות משתרעת על פני לא פחות מ- 2,250 מ"ר, והושקעו בה כ-22 מיליון שקלים. נמכרות בה הקולקציות החדשות של המותגים המובילים ביניהם דולצ'ה וגבאנה, ברברי, איזבל מארה, דסקוורד, בוס, לקוסט, פולו ראלף לורן ועוד. 

רוני ויפעת אירני ויוסי אירני (צילום: רפי דלויה)
רוני ויפעת אירני ויוסי אירני (צילום: רפי דלויה)

- מירן בוזגלו - הפרזנטורית של מותג הניקיון טאצ׳ התייצבה על סט הצילומים לצילום קמפיין חדש, הפעם ביחד עם בעלה מאור וארבעת ילדיהם. בקמפיין שכמובן מתבסס על אהבתה של בוזגלו לניקיון, יושקעו כחמישה מיליון שקלים. פסח ברנט - מנכ"ל שניב - סאסאטק, בעלת מותג טאצ', הגיע לסט הצילומים ללוות את בני משפחת בוזגלו. 

מירן ומאור בוזגלו ופסח ברנט (צילום: אור גפן)
מירן ומאור בוזגלו ופסח ברנט (צילום: אור גפן)

- אפליקציית "משלוחה" - אפליקציית משלוחי האוכל והמרקט הישראלית, השיקה לאחרונה את פרויקט 'משלוחה Sessions'. מדובר בסדרת אירועים ומארזים קולינריים, של מנות שפים ומנות ממסעדות שף, מהם ניתן יהיה להנות גם באמצעות משלוחים דרך האפליקציה עד הבית. ה"סשן" הראשון במיזם התקיים בסטודיו ובבר היין - MoBo בתל אביב, שם התארח השף ניר לוי יחד עם צוות מסעדת 'טלביה' הירושלמית, מוסד מקומי ומהמסעדות האהובות בבירה בנוכחות דניאל רחמים מנכ''ל ומייסד משלוחה. לצד מנות שף, כיכבו באירוע גם קינוחיו של הקונדיטור המוביל עופר בן נתן, ויינות ארטיזנליים מהפורטפוליו של יבואנית היין הטבעי MoBo, שהותאמו בקפידה על ידי אשת היין ובעלת הסטודיו, נועם גלילי.

נועם גלילי, עופר בר נתן, דניאל רחמים וניר לוי  (צילום: יח''צ)
נועם גלילי, עופר בר נתן, דניאל רחמים וניר לוי  (צילום: יח''צ)