- במסגרת אירוע קולינרי ייחודי, תחת הכותרת: "תפריט העתיד 2025", שהתקיים במתחם EAST-TLV בתל אביב, הוצג סקר בינלאומי מקיף של "יוניליוור פודסולושיינס", בהשתתפות למעלה מ-1,100 שפים מרחבי העולם, כולל שפים מישראל, החושף את המגמות הקולינריות המובילות לשנה הקרובה. את האירוע אירחו ארנון שפירא - מנכ"ל יוניליוור ישראל, ומאיה אלמוג – מנכ"לית יוניליוור פודסולושנס. השפים אסף גרניט וברק יחזקאלי לקחו חלק באירוע שבו הוצגו ארבע המגמות העיקריות שצפויות לעצב את תפריטי המסעדות, המלונות ועולם ההסעדה בשנה הקרובה: שורשים קולינריים, אוכל רחוב פרימיום, חוויה מותאמת אישית, ומטבח ללא גבולות.
- השבוע נפתח המחזור השלישי של Azrieli Pop Up Academy. מדובר ביוזמה של קניוני עזריאלי במטרה לעודד קמעונאות אופליין למותגים הנמכרים באונליין. המחזור השלישי של מתלמדי האקדמיה כולל בעלי מותגי אונליין שרוצים לעשות את הצעד הראשון לעולם הפיזי של הקמעונאות. בין "הסטודנטים" של המחזור הנוכחי ניתן למנות את: ליבר בלילתי - בעלת מותג La Fille De"" מותג לייף-סטייל יוקרתי לכלות הנועד לתת מענה לכלה מיוחדת, ואופנתית, שלא מתפשרת על איכות וסטייל ביום המיוחד שלה; אלינור קופלר – יזמית ומעצבת, מייסדת מותג בגדי התינוקות "Take Me Home", המציע קולקציות אלגנטיות ונוחות בהשראת עולמות העיצוב והאופנה, ועוד. רון אבידן - מנכ״ל קבוצת עזריאלי הגיע לברך את הסטודנטים שיעברו הכשרה ע"י מומחים בתחום הקמעונאות אשר בסופה כל בוגר/ת של הקורס יוכלו לפתוח פופ אפ של המותג שלהם, במספר קניוני עזריאלי, לתקופה של שבועיים, בפריסה ארצית.
- ניר טל - מנכ"ל משכית, ושרון טל - מעצבת האופנה הראשית של משכית והמנהלת הקריאטיבית, אירחו בשלשי בצהריים תצוגת אופנה בשוק הכרמל בתל-אביב, כחלק ממהלך מיתוגי שמחבר בין אופנה עילית לשוק המקומי. על המסלול הוצגו 25 לוקים מקולקציית הקיץ 2025, בהשראת השווקים הישראליים והזהות התרבותית הרב־שכבתית. לצד התצוגה נהנו המוזמנים מדרינקים וממנות בבר “מוריס” של מסעדת “הבסטה”, מה שהעניק למהלך ממד קולינרי אותנטי, כחלק מחוויית מותג רב־חושית.
- כ-1,500 מנהלי ומנהלות שיווק, מנכ״לים ובכירים ובכירות מחברות מובילות במשק, השתתפו בכנס השיווק השנתי של איגוד השיווק הישראלי, שנערך בשני תחת הכותרת "יוצא מן הכלל". בכנס השתתפו: סיגלית הורן גלפרין, מנכ״לית איגוד השיווק, עופר בלוך - יו"ר איגוד השיווק ומנכ"ל קבוצת ממן; דרור בהט - סמנכ"ל שיווק yes ופלאפון, הילה בז'יז'ינסקי - סמנכ"לית שיווק טוטו-ווינר, ישי מנדיל - סמנכ"ל שיווק אלטשולר שחם, אסף אביב - סמנכ"ל שיווק פרטנר, ורבים אחרים. עוד השתתפו: ד"ר הילה קורח, אשת תקשורת ורופאה, שדיברה על גמישות מחשבתית ועל יכולת פריצת גבולות מנטליים; יובל רפאל והיוצרת קרן פלס - שסיפרו על המסע שלהן אל האירוויזיון בבזל; וכוכבי ארץ נהדרת – שני כהן, רועי בר נתן, גיה באר גורביץ׳ והתסריטאי דוד ליפשיץ – בריאיון הומוריסטי, שחשף מעט מאחורי הקלעים של אחת מתוכניות הסאטירה המצליחות בטלוויזיה הישראלית.
- ישראלה שטיר בעלים ונשיאת קבוצת שטיר לתערוכות וכנסים, וגיל שטיר - מנכ"ל הקבוצה, ערכו את RAX , התערוכה המקצועית והמקיפה בישראל לכלל נושאי החשמל, התאורה והאנרגיה. לראשונה הוצגו בממסגרת התערוכה פתרונות חדשניים בתחום אנרגיה מתחדשת ואגירת אנרגיה לשעת חירום.
- תערוכה של האמן והאקטיביסט אורן פישר נפתחה בשישי האחרון בפרויקט "הכוורת" של האספן הבינלאומי סרג' תירוש. היצירות המוצגות בתערוכה שנקראת "דרך טלאים", הן תוצאה ישירה של שהות יוצרת של פישר בחוות מרפא רשפון - מיזם קהילתי־טיפולי שהוקם מיד לאחר ה־7 באוקטובר במטרה להעניק תמיכה טיפולית רגשית לנפגעי המלחמה. באופן חריג מהמקובל בעולם האמנות, תורמים תירוש ופישר את ההכנסות מהתערוכה לטובת המשך פעילותה החשובה של חוות מרפא רשפון.