יונתן גדול מנכ״ל Dome expo ים המלח 

יונתן גדול מנכ״ל Dome expo ים המלח  (צילום: מורן ביטון)
יונתן גדול מנכ״ל Dome expo ים המלח  (צילום: מורן ביטון)

רנסנס

2026 עומדת להיות שנת רנסנס - לא חזרה לשגרה, אלא יצירה מחדש.

אחרי תקופה של שוק בהלם, מלחמה, אי־וודאות ודהייה של יוזמות, אני מגיע לשנה הקרובה עם החלטה אחת: להוליד מחדש את מה שיש, ולהקים מעליו משהו טוב, יצירתי ומדויק יותר.

רנסנס עבורי הוא שילוב של תעוזה, עומק וחשיבה מחוץ לקופסה – עבודת בנייה אמיתית, לא קוסמטיקה.

זו השנה שבה אנחנו מגדירים מחדש את הרמה, מייצרים תרבות עבודה חדשה, ומרימים את השוק מהקרקע  בפוקוס, בעוצמה, ובאפס רעש מיותר.

יניב חלילי, מנכ"ל קרן משפחת עידן ובתיה עופר ויועץ אסטרטגי

יניב חלילי, מנכ''ל קרן משפחת עידן ובתיה עופר ויועץ אסטרטגי (צילום: יחצ)
יניב חלילי, מנכ''ל קרן משפחת עידן ובתיה עופר ויועץ אסטרטגי (צילום: יחצ)

סיפור

בשנת 2026 המילה שתלווה אותי היא "סיפור" - לא מטאפורה סיסמאתית, אלא כלי ניהולי מהותי. בעולם רווי ידע ורעש דיגיטלי, המנצחים הם אלה שמספרים את הסיפור האנושי ביותר. גם חברות מובילות מבינות: בלי נרטיב, מותג נותר חסר נשמה. בעידן של שווקים וטכנולוגיות משתנים, הסיפור הוא העוגן - המצפן שמחזיר אותנו למהות, למטרה וללב. תחת קרן משפחת עידן ובתיה עופר ובשיתוף מרכז פרס לשלום וחדשנות, נשיק את תוכנית המנהיגות והיזמות החברתית הראשונה לנוער בישראל, "דור חדש" -  מסע שמחבר בני נוער מכל רחבי הארץ ומזמין אותם לחלום, ליצור ולהוביל. נערים ונערות מהנגב, מהגליל, מהערים ומהיישובים הקטנים יתכנסו כדי ללמוד, להקשיב ולגלות שהם יכולים להשפיע כבר עכשיו. יחד הם יכתבו סיפור חדש על החברה הישראלית - סיפור של עשייה, אחריות ותקווה; סיפור שמאיר את מי שאנחנו, ואת מי שאנו יכולים וצריכים להיות.

ירון מינקובסקי, מעצב ובעלי בית האופנה ירון מינקובסקי

ירון מינקובסקי, מעצב ובעלי בית האופנה ירון מינקובסקי (צילום: רונן אקרמן)
ירון מינקובסקי, מעצב ובעלי בית האופנה ירון מינקובסקי (צילום: רונן אקרמן)

זינוק 

לאחר שנים של עשייה יציבה, בטוחה ומבוססת, נצא לזינוק משמעותי קדימה — קפיצה תודעתית ושיווקית שנועדה לחבר את המותג לדור הבא של הלקוחות. הבשלות של לקוחות העבר לצד הרצון לחדש, לרענן ולהצעיר את הקהל, יוצרים צורך אמיתי "להזניק" את המותג לעידן חדש: כזה שמביא איתו אנרגיה רעננה, דם חדש, ונוכחות מעודכנת שממשיכה את המורשת ומפתחת אותה קדימה.

ענת פרג’, מנכ״לית MK Illumination Israel

ענת פרג’, מנכ״לית MK Illumination Israel (צילום: פרג' צילומים)
ענת פרג’, מנכ״לית MK Illumination Israel (צילום: פרג' צילומים)

אור

אור היא המילה שתוביל אותי בשנת 2026 לא רק כמטאפורה, אלא כמצפן מקצועי. אור הוא היכולת לראות ולהאיר בו זמנית. תכונה טבעית למי שמובילה מיזמי תאורה מרהיבים שהפכו מוקדים עירוניים ברחבי המדינה לחוויות אור חיות ונושמות. אור משנה לא רק מרחב  אלא תודעה. איפה שיש אור יש דרך; איפה שיש יצירה יש משמעות. בכל פרויקט שאנחנו מובילים, אנחנו רואים שוב ושוב כיצד האור יוצר מציאות חדשה כזו שבה חדשנות, אסתטיקה וחשיבה יצירתית הופכות לחוויות עמוקות, מרגשות ומעוררות השראה.

גליה מויאל, מייסדת ובעלי המותג Magnus

גליה מויאל, מייסדת ובעלי המותג Magnus (צילום: יחצ)
גליה מויאל, מייסדת ובעלי המותג Magnus (צילום: יחצ)

אנושיות

2026 עבורי היא שנה של אנושיות. אחרי שנתיים מטלטלות  ושובם הביתה ואל משפחותיהם  של החטופים החיים, עם המתנה לחזרתם של כל החללים החטופים, משהו בלב קצת נרגע ומבקש לבנות מחדש מתוך חמלה. האנושיות הזו מלווה אותי גם בעשייה העסקית, בצמיחה המדויקת שבחרתי ל Magnus, בצד הבחירה לא להציף את השוק בשיווק אגרסיבי, מתוך כוונה ברורה של שמירה על המותג ועל  קשר ישיר ואמיתי עם כל לקוח. המוצרים שלנו נוצרים באהבה ובתשומת לב קפדנית לכל פרט, מתוך רצון אמיתי לשפר את חוויית המטבח בבית. אנושיות, דיוק ותעוזה הם הדרך שבה אני בוחרת להמשיך קדימה לשנת 2026

עדית בכר - מנכלית פיצה האט

עדית בכר - מנכלית פיצה האט (צילום: ענת קזולה)
עדית בכר - מנכלית פיצה האט (צילום: ענת קזולה)

אחריות 

בשנת 2026, יותר מתמיד, המילה אחריות נוכחת בחיים שלי.

מילה שהיא עול והיא זכות, שהיא נקודת הפתיחה של כל ריפוי חברתי שעתיד לקרות. 

מעגל אחריות אחד עבורי הוא הפנימי: עובדי הארגון. בין אם את.ה מוכר.ת את הפיצה הטובה בעולם, מייצר.ת שבבים, או מנהל.ת בנק - את.ה מוביל.ה מקום שמעניק לאנשים יציבות, התחדשות, רלוונטיות. ערכים ותחושות שחשובים היום יותר מתמיד. מקום שבו אנשים מרגישים בעלי ערך: מפרנסים, תורמים, יוצרים ושייכים. במקביל, מתקיים המעגל החיצוני: הלקוחות שלנו. עבורם אנחנו הטעם המוכר של השגרה - מעגל משפחתי סביב הבצק העבה, שנוטף גבינה מהולה בנחמה, בחיבוק ובחיבור. כמו תמיד, ויותר מתמיד, אנחנו מחוייבים לשרת את לקוחותינו מתוך אחריות לטוב. פנימה והחוצה, אחריות היא המילה שלי.