אתי לנגרמן, מייסדת-שותפה בפירמת הבנקאות להשקעות מור-לנגרמן

אתי לנגרמן, מייסדת-שותפה בפירמת הבנקאות להשקעות מור-לנגרמן (צילום: ליה יפה)
אתי לנגרמן, מייסדת-שותפה בפירמת הבנקאות להשקעות מור-לנגרמן (צילום: ליה יפה)

סרנדיפיטי

'סרנדיפיטי' היא המילה שתוביל את תוכנית העבודה שלנו לשנת 2026.


המונח מבטא עבורי יכולת אקטיבית לזהות הזדמנויות שנקרות בדרכנו המתוכננת, שלא במסלול המתוכנן, ולמנף אותן לטובה. הניהול העסקי מוקפד, מתוכנן ומנוהל - היעדים, האסטרטגיה, החזון. אבל לאורך הדרך ויישום התוכניות חולפות אפשרויות חדשות, שאם הן לא בפוקוס המתוכנן אנחנו נוטים לפספס אותן. אז אני בוחרת להפוך את הסרנדיפיטי לאסטרטגיה: להישאר עירניים, לבחון כל סימן ואיתות בסביבה העסקית הרחבה, להחליט באופן מודע אם הוא "רוח" שעלולה להסיט אותנו מהמסלול או להיפך – הזדמנות לייצר ממקריות תוצאה של כוונה, נוכחות וחדות, ולשלב בתוכנית הרחבה. בשנת 2026 נמשיך לפעול בדיוק כך - לשלב בין תכנון מוקפד לבין פתיחות להזדמנויות שמופיעות בדרך, ולנצל אותן לטובת צמיחה וחיזוק החברה ולקוחותינו .

אביב מסה – מנכ"ל ג'ירף

אביב מסה – מנכ''ל ג'ירף (צילום: יחצ)
אביב מסה – מנכ''ל ג'ירף (צילום: יחצ)

מנהיגות

ב- 2026 כפי שלמדנו מהאתגרים הדרמטיים שעבר ענף, כבר לא מספיק אוכל מעולה ושירות מצויין כדי להצליח. שם המשחק הוא ניהול בענף רווי כוח אדם, שמתמקד בשרות. מנהלים בעלי תכונות מנהיגות שפועלים בארגונים עם ערכים ברורים - מצליחים יותר. מנהיגים יודעים לכוון צוותים למצוינות, להניע אותם ולגרום להם להצליח. כפועל יוצא, המסעדה לא רק מצליחה היא גם מרוויחה. ב 2026 נדאג להשקיע בשימור המנהלים המנהיגים שלנו ולצרף כישרונות מובילים נוספים   לנבחרת. האנשים שלנו הם הכוח המניע שיוודא שג'ירף תמשיך להוביל את סצנת המסעדות האסיתיות בישראל. כי הכול בסוף זה אנשים.


גיל סתיו, מנכ״ל רשת בתי הקולנוע של הוט סינמה

גיל סתיו, מנכ״ל רשת בתי הקולנוע של הוט סינמה (צילום: שואלי לנדנר)
גיל סתיו, מנכ״ל רשת בתי הקולנוע של הוט סינמה (צילום: שואלי לנדנר)

חוויה

מילה שתוביל את תוכנית העבודה שלנו לשנת 2026 היא: חוויה


אחרי תקופה מאתגרת במדינה ובענף הקולנוע, אנחנו מבינים שהקהל הישראלי צמא ליותר.


הוא לא מחפש רק "לראות סרט", הוא מחפש לברוח, להתרגש ולהרגיש חלק ממשהו גדול יותר.


הוא מחפש אסקפיזם אמיתי. ב-2026, לצד המסך הגדול, נעשיר את עולם התוכן שלנו במופעי סטנדאפ, הרצאות, הצגות אירועים עסקיים ועוד, נשיק את מועדון ה-Dream Stage, נשדרג את חווית המזנון ונתמקד בלהוביל את תחום הבילוי והבידור ולהעניק לאורחים שלנו את "ה-חוויה"

רמי דנה מנכ״ל בורגר סאלון 

רמי דנה מנכ״ל בורגר סאלון  (צילום: דנה לביא)
רמי דנה מנכ״ל בורגר סאלון  (צילום: דנה לביא)

שורשיות 

“שורשיות” עבורי היא תפיסת עולם. 

בחרתי במילה הזו כי היא מייצגת חיבור עמוק לאותנטיות, למסורת ולמקור שממנו הכול מתחיל.  

שורשיות היא מחויבות לאמת של חומרי הגלם, לטעמים כנים ולאווירה שמרגישה ביתית אבל איכותית. עבורי, זו הבטחה ליציבות, לערכים ולדרך עבודה שמכבדת את היסודות מהם נבנתה הרשת.  שורשיות היא הזיכרון, הרגש והטעם שממשיך הלאה — והיא מה שמייחד אותנו ויוצר חוויה של אוכל שיש לו סיפורים, עומק ומשמעות. 

אורטל אלון מנכ״לית קבוצת ארגניה ARGANIA GROUP:

אורטל אלון מנכ״לית קבוצת ארגניה ARGANIA GROUP (צילום: פרטי)
אורטל אלון מנכ״לית קבוצת ארגניה ARGANIA GROUP (צילום: פרטי)

חדשנות

בשנת 2026 נקודות המבט של חדשנות תהווה יסוד מרכזי בכל החלטה.


חדשנות היא לא רק טכנולוגיה או צעד שיווקי, היא היכולת לזהות מציאות משתנה, להגיב אליה במהירות, וליצור פתרונות שמקדימים את צרכי הלקוחות. בקבוצה שלנו החדשנות מתרגמת לשיפור מתמיד, לשבירת מוסכמות ולבניית חוויות שמציבות רף חדש במשק. זהו לא מהלך חד־פעמי אלא, דרך חיים ניהולית: חושבים אחרת, פועלים אחרת, ומובילים קדימה מתוך אחריות, יצירתיות ותעוזה. שינוי שהוא אקטיבי, יוזם, מוביל שוק אני לא מחכה לעתיד אני יוצרת אותו.