- מנכ"ל אל-על, לוי הלוי, הציג בראשון בבוקר, במתחם "רידינג 3" שבתל אביב, את אחד המהלכים הגדולים ביותר של החברה בשנים האחרונות: השקת "אל-על TRAVEL". מדובר בפלטפורמה דיגיטלית חדשה שמאפשרת להזמין מלונות בחו״ל ומהווה צעד ראשון כחלק ממהלך רחב שנועד ללוות את לקוחות אל-על לאורך כל החופשה - מהטיסה, דרך לינה ועד אטרקציות מסביב לעולם. המהלך יאפשר לראשונה צבירת ומימוש נקודות גם על הזמנת מלונות, לצד התקדמות במעמד המועדון וצבירת יהלומים בשהייה במלונות, ללקוחות "הנוסע המתמיד". במסגרת ההשקה הוזמנו לשיר שיר, שנכתב עבור האירוע, הפרזנטורים של החברה - חנן בן ארי ועמוס תמם. 

- באירוע VivaTech שמתקיים בפריז, הוקם ביתן ייחודי שנקרא: “Abraham In Tech” המוקדש לחזונו של זוכה פרס נובל לשלום - שמעון פרס ז"ל.  VivaTech – אירוע הסטארטאפים והטכנולוגיה הגדול והחשוב ביותר באירופה, מפגיש מדי שנה בפריז עשרות אלפי יזמים, משקיעים וחברות מובילות. השנה הוחלט להקדיש מקום של כבוד, יוצא דופן, לנשיאה התשיעי של מדינת ישראל שמעון פרס שהאמין בשלום ובכוחה של הקידמה. נכחו: יו"ר מרכז פרס - חמי פרס, יו"ר פובליסיס - מוריס לוי, ושגריר ישראל בצרפת - יהושע זרקא

חמי פרס, מוריס לוי ויהושע זרקא (צילום: Patrick Anidjar)
חמי פרס, מוריס לוי ויהושע זרקא (צילום: Patrick Anidjar)

- רשות הטבע והגנים השיקה בראשון את "הצליל השמיני" - תערוכת וידאו-ארט המוצגת במערות הפעמון בגן הלאומי בית גוברין. התערוכה, פרי יצירתם של המוזיקאי והיוצר אהוד בנאי ואמן הוידאו-ארט רונן תנחום, משלבת מוזיקה, טקסט ועבודת וידאו שנוצרה במיוחד עבור החלל, ולוקחת את המבקרים למסע רב חושי אל תוך מערות הפעמון. בערב ההשקה של התערוכה השתתפו: היוצרים, מנכ"לית רשות הטבע והגנים - רעיה שורקי; מנהלת תוכן והמסרה מחוז מרכז ברשות הטבע והגנים - אדר סטולרו-מליחי; מנהל הגן הלאומי בית גוברין ומייסד גלריית מערת הפעמון ברשות הטבע והגנים - תומר סרגוסטי.

רונן תנחום, אהוד בנאי ורעיה שורקי (צילום: סטודיו 4040)
רונן תנחום, אהוד בנאי ורעיה שורקי (צילום: סטודיו 4040)

- כ-1500 בכירים ובכירות מעולמות השיווק, הפרסום, המדיה והתקשורת בישראל, התכנסו באולם סמולרש באוניברסיטת תל אביב, למפגש השנתי של איגוד השיווק. את הכנס שהנחתה מעיין אדם, פתחו סיגלית הורן גלפרין - מנכ"לית איגוד השיווק הישראלי, ועופר בלוך - מנכ"ל קבוצת ממן ויו"ר איגוד השיווק הישראלי. המושב הראשון כלל הרצאה של השף ואיש העסקים אסף גרניט תחת הכותרת “ללא פשרות”, ואחריו עלה לבמה יגאל ברקת - סמנכ"ל שיווק בנק הפועלים, שדיבר על תפקידו של איש השיווק בעולם שמשתנה ללא הרף. ריאיון מיוחד בהנחיית שרון כידון, נערך עם סילבן אדמס - איש העסקים והפילנתרופ הישראלי-קנדי ונשיא הקונגרס היהודי העולמי, בנושא “Branding a Nation”. הכנס ננעל בפאנל שעסק בקולנוע ובשיווק וכלל את המפיק משה אדרי, מבעלי סינמה סיטי וקבוצת יונייטד קינג NMC, ואת חברי שלישיית “מה קשור”: ציון ברוך, אסי ישראלוף ושלום מיכאלשווילי.

עופר בלוך, אסף גרניט וסיגלית הורן גלפרין (צילום: גדי סיארה)
עופר בלוך, אסף גרניט וסיגלית הורן גלפרין (צילום: גדי סיארה)

- הפרסומאי גדעון עמיחי השיק השבוע את ספרו החדש והרביעי במספר: "לא סקיצה". הספר עוקב אחר מסעו של עמיחי הצעיר בניו יורק של לפני 35 שנים, כאשר ניסה להגשים את חלומו ולפרסם את ציוריו במגזין ה"ניו-יורקר". במהלך השנה הזאת ניסה להגיש מאות פעמים קריקטורות לפרסום ב"ניו-יורקר" ומתוך מאות ציורים שהגיש שניים בלבד, התקבלו לבסוף. נכחו בהשקה הספר לקוחותיו של עמיחי לאורך השנים, אנשי עסקים, ועמיתים מעולם הפרסום והתקשורת, ובהם: בעל השליטה באקרו נדל"ן - צחי ארבוב, מנכ"ל איילון ביטוח - שרון רייך; ואדריכל העל - משה צור.

צחי ארבוב וגדעון עמיחי (צילום: חן מיקא)
צחי ארבוב וגדעון עמיחי (צילום: חן מיקא)

- ישראלה שטיר - נשיאת קבוצת שטיר, וגיל שטיר - המנכ״ל, פתחו את אירועי שבוע התעשייה והטכנולוגיה בישראל INTEC 2026 - לחיזוק התעשיה הישראלית, המתקיים ב-Expo בתל אביב. תערוכת IN-TECH בייזום וארגון של קבוצת שטיר ובשיתוף התאחדות התעשיינים בישראל מביאה ומציגה שלל פיתוחים ופתרונות לענפי התעשייה השונים. הפתרונות והטכנולוגיות בתערוכה ילוו את עתיד התעשייה הישראלית, יסייעו בהתמודדות עם האתגרים העומדים בפניה, ויבטיחו את המעבר לתעשייה דור  4.0 ולייצור מתקדם. עשרות חברות מובילות מישראל ומעולמות התוכן השונים לקחו חלק באירוע. נראו בתערוכה: אברהם נובוגרוצקי - נשיא התאחדות התעשיינים ומנכ"לי חברות ביניהם: רפאל מיכאלי - מנכ"ל in.p.c לפתרונות לתעשייה ועוד.

גיל שטיר וישראל שטיר (צילום: קונסטנטין גרוסמן)
גיל שטיר וישראל שטיר (צילום: קונסטנטין גרוסמן)

- שיתוף פעולה בין מותג הטיפוח והביוטי BYNETA לבין מותג בגדי ים ובגדי החוף BANANHOT נחשף בראשון בבוקר בקניון רמת אביב. מדובר בחמאת שיזוף SPF15 למראה עור שזוף וזוהר כבר מרגע המריחה. האירוע נערך בפופ-אפ של BANANHOT בקניון רמת אביב בנוכחות ניצה בילט – יושבת ראש קבוצת לילית קוסמטיקה; יעל בילט-צין - מנכ"לית לילית קמעונאות בקבוצה; אשת העסקים, היזמית והדוגמנית - נטע אלחמיסטר; ומנכ"ל קניון רמת אביב - דויד בן משה.

יעל בילט-צין ונטע אלחמיסטר (צילום: Persona)
יעל בילט-צין ונטע אלחמיסטר (צילום: Persona)