- בני משפחת בובליל, מבעלי קלאב הוטל, השיקו במגדלור ׳קלאב הוטל אילת׳ את יצירת האמנות ״האור החי״ שנועדה להנצחת זכרו של משה בובליל ז״ל. אלמנתו בת שבע כתבה לחבריה בפייסבוק: "משה שלנו, היום ה-20 ביוני, היית אמור לחגוג יום הולדת, הערב אנו מנציחים את אורך ואת ההשראה שלך במלון קלאב הוטל אילת באמצעות מגדלור חדש. המגדלור עוצב במיוחד ע״י מעצב של דיסני והגיע אלינו מפלורידה. בטקס הערב נסיר את הלוט ונחשוף את המגדלור. משה שלנו, אורך לא יכבה לעולם!!!" התרגשו עם בת שבע, הילדים: תום, אדם, בן, ועדן בובליל.
- אוניברסיטת בר-אילן, יחד עם היזם עוזי ימין, משיקים השבוע אתUNIC - סטודיו יזמות חדש (Venture Studio) לסטודנטים ולבוגרי האוניברסיטה, בסדרת אירועים בהשתתפות מאות מוזמנים. לאירועים שאותם אירחו זהר ינון, מנכ"ל ומשנה בכיר לנשיא, אוניברסיטת בר-אילן וגלעד זינגר, מנכ"ל יוניק, הוזמנו יזמים, חברי הנהלת האוניברסיטה, סטודנטים ובוגרים.
UNIC קמה במטרה לטפח חברות סטארט-אפ בעלות פוטנציאל צמיחה גלובלי. המודל משלב ליווי מקצועי צמוד עם השקעה כבר בשלבים הראשונים - מגיבוש הרעיון, דרך פיתוח מוצר ובדיקת היתכנות עסקית ועד הקמת חברה עצמאית והכנה לגיוסי הון. הסטודיו החדש שיוקם בשותפות עם איש העסקים והיזם עוזי ימין, יכשיר בשלב הראשון 6-8 צוותים שיזכו לליווי מקצועי ולהשקעה של עד 250 אלף דולר למיזם.
- השבוע התקיים מפגש מיוחד לציון השקת מסלול הלימודים לתואר ראשון בדימות רפואי, שייפתח ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון. בטקס החגיגי השתתפו מטעם SCE המייסד והרקטור פרופ' יהודה חדד, ומנכ"ל המכללה ד"ר אבשלום דנוך; מבית החולים סורוקה: מנהל המרכז הרפואי פרופ' שלומי קודיש, ומנהל מערך הדימות פרופ' אילן שלף, ומטעם בית החולים ברזילי: מנהל בית החולים ד"ר חגי פרנקל, ומנהלת מערך הדימות ד"ר יבגני הצרניאבסקי.
- תומר רוזנברג - מנכ"ל רשת ״עד 120״ ולירון מרחב - מנכ"לית עד 120 בעיר מודיעין , השיקו קומפלקס מגורי Longevity יוקרתי וחדש בהשקעה של כ-600 מיליון שקלים הממוקם בעיר מודיעין. מרכז ה-Longevity כולל בין היתר סטודיו לאימון קוגניטיבי, תוכניות תזונה מותאמות אישית, חדר כושר מבוסס AI, בריכה חצי אולימפית מחוממת ומקורה, ג'קוזי, סטודיו לפילאטיס מכשירים, סטודיו למוסיקה, סטודיו לריקודים סלוניים, סטודיו לתנועה וריקוד, יוגה, פלדנקרייז, פעילויות מים ועוד. בנוסף, הקומפלקס החדש כולל מסעדה ובייקרי, מרכז ספורט וספא, Rooftop וטרקלין דיירים, גינות קהילתיות, מרפאה, מכון פיזיותרפיה, שטחי מסחר, בית כנסת ומרחבים קהילתיים מגוונים.
- טקס סיום חגיגי נערך השבוע לחניכות תוכנית "צוות AIR", מיזם חינוכי-לאומי משותף של קרן רמון וחיל האוויר. תוכנית "צוותAIR", הנקראת על שמם של אסף (A), אילן (I) ורונה (R) רמון, פועלת מתוך מטרה להגדיל את שיעור הנערות המשתלבות בתחומי התעופה, החלל והטכנולוגיה. בין המשתתפים באירוע: רמ״ח חות״ם אל״ם ע׳ בלהק כוח אדם של חיל האוויר, מנכ"ל קרן רמון - גיל דורון; יפתח וטל רמון; מנהלת תוכנית AIR בארגון ידידי צה״ל בארה״ב(FIDF) - שרית גומז; ראשת מינהל החינוך בעיריית אופקים, רחל אוחנה וסגנית ומ"מ ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך בעיריית באר שבע, ד"ר חפצי זוהר. המיזם, בהובלת קרן רמון וחיל האוויר, פועל בשיתוף עיריית אופקים, עיריית באר שבע, קרן רש"י, רשת דרכא, משרד החינוך, ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF), חברת אדמה מכתשים וחברת פריסבי.
- מעצב האופנה דרור קונטנטו מרחיב את פעילותו העסקית ומשיק את KONTENTO מותג מסגרות משקפיים פרימיום שייוצרו באיטליה בשיתוף עם TWL בית המותגים . השקת המותג החדש שאותו פיתח בשנה האחרונה התקיימה בשלישי במתחם ה״ריבר סייד״ בתל אביב, בנוכחות סיגל דדון-לוי מנכ"לית מכבי שירותי בריאות, וקרן שכטר אורן מנכ״לית מכבי יזמות.
- האו"ם אירח משלחת מיוחדת שיצאה מישראל בנושא שוויון לאנשים עם מוגבלות, הכלה והנגשה לצד סובלנות בינלאומית לצרכיהם. במסגרת המשלחת שאירח יונתן מילר סגן שגריר ישראל לאו"ם, וכללה את דן רשל נציב שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות ומייקל פמבק נשיא Zero Project International וחבר הוועד המנהל של הארגון, לקח חלק מנכ"ל בית איזי שפירא, עמיר לרנר, שבנאומו שיתף את הנוכחים מכל העולם בהתמודדות אנשים עם מוגבלות בישראל בשלוש השנים האחרונות תחת איומי טילים ומלחמה. לצד זאת לרנר הדגיש כי למרות שהאו"ם עומד על חשיבות השוויון, בפועל בעתות חירום הוא נכשל פעם אחר פעם ביישום הדבר.
בפנטן השיקה את סדרת מוצרי הדרמו־קוסמטיקה החדשה שלהל טיפוח עור הפנים, באירוע שנערך בהשתתפות הנהלת Bayerישראל. במסגרת האירוע הוצגה לראשונה הסדרה החדשה, המסמנת את כניסתו של המותג לקטגוריית טיפוח עור הפנים. בין הנוכחים: יוסי איפרגן, מנהל חטיבת ה-Consumer Health של באייר ישראל, רוני לוי, מנהל הכספים, ליטל מרקוביץ־קרקו, מנהלת מותג בפנטן, יעל ובר־פוסק, מנהלת הסחר, ומאיה דולב, מנהלת הדיגיטל. לאירוע הגיעה גם הפרזנטורית החדשה של המותג, דנה פרידר, שנבחרה לאחרונה להוביל את קמפיין ההשקה.