אייל מליס יו"ר איגוד השיווק ותלמה בירו, מנכ"לית האיגוד אירחו בשלישי את הכנס השנתי של איגוד השיווק הישראלי לשנת 2017, בגני התערוכה בתל אביב. השנה עמד הכנס בסימן מחשבות עתידיות על מקומה של הטכנולוגיה בחיינו ועל הדרכים שבהן היא תשפיע על עולם השיווק החדש. מולי אדן, לשעבר סגן נשיא אינטל העולמית, סקר את השינויים הטכנולוגיים הצפויים בעתיד הלא-רחוק, וכיצד הרובוטיקה והבינה המלאכותית ישפיעו על חיינו. במושב המנכ"לים השתתפו איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל, ציון בלס מנכ"ל שטראוס ושלי לנצמן מנכ"ל מיקרוספט ישראל, שדיברו על השיווק של העתיד ועל התכונות הנדרשות מאנשי השיווק של המחר.
אשת העסקים אלונה ברקת התכבדה בתואר: אשת השיווק של שנת 2016 , על חלקה המרכזי בבניית המותג הפועל באר שבע, כמותג חזק, יציב, בעל ערכים, המשנה מושגים והתנהגויות. ביו הנוכחים נצפו: פרופ' יובל נח הררי מחבר הספר "קיצור תולדות האנושות", טוני סטור מוביל החדשנות הדיגיטלית ב-IBM, ד"ר תום רן ממכון ויצמן, דינה נבות, אילן סיגל, אייל בירן, עדית שרויטמן וסופי מלניק-אמיתי, רן גוראון, אסף אביב, אלירן בו יהודה, אילן צינמן, עינת ינאי, שרון שפירא, אבי זיתן, גיל שגיב וטרי ישכיל.