התזמורת הפילהרמונית וקרן התזמורת הפילהרמונית הישראלית הקדישו, בשני האחרון, קונצרט מסדרת הגאלה לכבודם של ליזיקה ועמי שגיא. הזוג שגיא, יחד עם בנם המיליארדר טדי שגיא, הם תורמים ותיקים של התזמורת ומלווים אותה לאורך זמן. הקונצרט המיוחד נערך בהיכל התרבות בתל-אביב והמוזמנים נהנו מקבלת פנים במועדון סלע, ומקונצרט חגיגי בניצוחו של מאסטרו זובין מהטה. מדובר באחד הקונצרטים שחותמים את העונה ה-83 של התזמורת, שהיא גם עונתו המלאה האחרונה של מאסטרו מהטה כמנהלה המוזיקלי. טלי גוטליב - מנכ"לית קרן התזמורת הפילהרמונית, אירחה את עשרות ידידי התזמורת שהגיעו לכבד את בני הזוג שגיא ביניהם: אלפרד אקירוב, שרה סלע, אילנה ויאיר המבורגר, שגריר איטליה בישראל ג'אנלואיג'י בנדטי, איתן בן אליהו ורווית טרלובסקי, טובה וסמי סגול, עדיה סוארי, רותי וזאב רוטשטיין, עו"ד אלי זהר, רחל אדטו, מזכ"ל התזמורת הפילהרמונית - אבי שושני ועוד.
הוקרה ליהודאי
במרכז הכנסים Avenue בקרית שדה התעופה נערכה השבוע הוועידה הכלכלית הרביעית מבית מידע כנסים. אירחו: תומר ישראל מנכ"ל מידע כנסים, לי וקסלר מנהלת הוועידה וליאת אברהם סמכ"לית מידע כנסים. במסגרת הועידה הוענק לאורי יהודאי מנכ"ל פרוטרום לשעבר פרס הוקרה על תרומתו הענפה לכלכה הישראלית. עוד דיברו כלכלה: רו"ח גידי בר זכאי, משה חוגג , גלי ארנון ,פרופסור אבי דגני ,רועי כהן עו"ד אוריאל לין ח"כ הרב משה גפני ועוד.
דבח קובע מזוזה בסין
אחרי שהודיעה על רכישת 'בוגרט' - אחת מיצרניות החזיות הגדולות בעולם, הנהלת 'דלתא גליל' קיימה השבוע טקס של קביעת מזוזה במפעל הראשי של החברה בסין. את הטקס הובילו אייזק דבח - מנכ"ל ובעלי דלתא גליל, ויוסי חג'ג המשנה למנכ"ל, יחד עם חברי ההנהלה המקומית. מרבית מפעלי 'בוגרט', המייצרת מוצרי חזיות עבור מותגים פרטיים של חברות בולטות בארה"ב ובאירופה, ובכלל זה 'ויקטוריה'ס סיקרט' ו'טומי הילפיגר',ממוקמים בסין וחלקם בתאילנד ומיאנמר, ובקבוצה מועסקים כ-10,000 עובדים, מרביתם במפעלים.בברכתו ציין דאבח שהוא מקווה שהמזוזה תביא עמה גם מזל, ברכה והצלחה עסקית.
מרטין בממילא
כריס מרטין, סולן להקת 'קולד פליי', הגיע לעוד ביקור בארץ הקודש. מרטין הזמין כמה לילות במלון ממילא אל מול חומות העיר העתיקה ועצר לתמונה עם מנכ"לית המלון אורלי כהן.
הקיץ של ברקוביץ'
בחברת האופנה Twentyfourseven בבעלות אלי ברקוביץ' ויוסי ברוש, ובניהולו של סרג׳ דרעי, ציינו את פתיחת הקיץ והשקת הקולקציה החדשה, באירוע ססגוני במיוחד שנערך על גג מתחם האירועים 'מונדו 2000'. דרעי ציין כי הבחירה בנטע אלחמיסטר כפרזנטורית של המותג, היתה חלק מאסטרטגיית השיווק, שמתמקדת ברשתות החברתיות והוסיף כי הרשת תעלה בקמפיין ניו קולקשיין בפלטפורמת הסטורי באינסטגרם.