קבוצת אירני, בעלת רשת האופנה 'פקטורי 54', השיקה בשניאת FIVE POINT FOUR (חמש נקודה ארבע) - רשת חנויות קונספט בינלאומית חדשנית לעולמות ה- Street wear. החנות הראשונה של הרשת שנפתחה השבוע במתחם שרונה בתל-אביב, משתרעת על לא פחות מאלף מ"ר, ובהקמתה הושקעו כ-16 מיליון ש"ח. את החנות עיצב האמן הישראלי-אמריקני רועי נחום.
במהלך שנת 2024 צפויות להיפתח חנויות נוספות של הרשת החדשה בערים מיאמי וניו יורק שבארה"ב. החנות שנפתחה השבוע מציעהלמעלה מ- 30 מותגי אופנה בינלאומיים, קולקציות קפסולה ייחודיות, פריטים במהדורות מוגבלות, ודגמים שיגיעו היישר ממסלולי התצוגות בשבועות אופנה ברחבי העולם. בקבוצת אירני מקווים כי החללהייחודי והמושקע של החנות יהווה מקום מפגש עבור קהילת חובבי הסטריט, מוסיקאים ואמנים, ובכוונתם לערוך במקום הופעות חיות, תערוכות, ולהציג שיתופי פעולה עם יוצרים מקומיים ובינלאומיים.
התייצבו בערב הפתיחה, התרשמו מהעיצוב המרהיב, נהנו מסושי, מתצוגת אופנה ומ'אפטר פרטי': יפעת ורוני אירני - מבעלי קבוצת אירני ורשת פקטורי 54, יוסי וריבי אירני, תומר אירני, איתמר ריין - מנכ"ל רשת FIVE POINT FOUR , ליאורה עופר, סאמר חאג' יחיא ורעייתו עדן, לילך אשר-טופילסקי ומארקטופוליסקי, משה טרי, אייל ברקוביץ', אריאלה ורטהיימר, דניאל ודניאל אריסון, ישראל אהרוני ובנו מייקל, מירי חבס, דנה אונגר, שני פרידן, אירמה אורנשטיין ובתה מאיה, אירית רחמים ועמוס לוזון, רמי שביט, דפנה פושינסקי ובנותיה, קובי רוגובין, שני פרידן, אנדי רם, אבי נימני, עודד קטש, גפן ברקאי, אורי פפר, יהודה לוי, אנחל בונני ועוד.
מעלה עם מעלה
לרגל ההישג של בית הספר לקולנוע 'מעלה' – עם זכייתו של הסרט 'ילדה מס' 60427' של בוגרת 'מעלה' שולמית ליפשיץ ושותפה אוריאל ברקוביץ', בפרס הבאפטא (תחרות האוסקר הבריטית), התקיים לאחרונהבסינמטק ירושלים אירוע הוקרה לכבודם של הזוכים. הסרט, המשלב דרמה ואנימציה, מבוסס על זיכרונותיה של הבמאית, כנכדה של ניצולת שואה, אשר תיעדה את חייה ביומן אישי במהלך השואה.
לצד הסטודנטים, שוחרי קולנוע, וידידי 'מעלה', הגיעו לפרגן לביה"ס ולזוכים, גם ראש עיריית ירושלים משה ליאון, שגריר אנגליה בישראל ניל וויגן, מנהלת 'מעלה' נטע אריאל, יו"ר יד ושם דני דיין, אייל בנבנישתי, מנהל המיזם לקולנוע ולטלוויזיה בירושלים, יונתן מנדלבאום-שור מנהל המועצה הבריטית בישראל, ורות דיסקין מנהלת מחלקת פרויקטים ותחום התרבות בקרן ירושלים.
אום כולתום בדרך למרוקו
רגע לפני שתיאטרון יפו יוצא למסע במרוקו, לסיבוב הצגות ראשון, הגיע שגריר מרוקו בישראל, עבד אל־רחים ביוד,לתיאטרון ביפו וצפה בהצגה "אום כולתום" בכיכובה של גלית גיאת. צפו בהצגה ונפגשו עם השגריר: ציקי ורפי וולדן, יוסי ונירית דהאן, יוסי יונה ועוד.
מארינה עושה מרינה
קמפיין פרסום חדש, בתקציב של 3.5 מיליון ₪, של המותג 'מרינה פטריות הגליל', עלה השבוע לאוויר. החברה בחרה, ולא במקרה, ביוצרת ובזמרת מארינה מקסימיליאן להוביל את הקמפייןהחדש, אשר כולל השקת לוגו, סיסמה, ועיצוב חדש למותג הפטריותהוותיק. את התהליך האסטרטגי והמיתוג מחדש הוביל ברוך נאה, ואת הקמפיין התקשורתי יצר משרד הפרסום ראובני-פרידן המתמחה בפרסום מותגי מזון.
זהב לארונוב
אלעד לוי מנכ"ל רשת התכשיטים והשעונים 'אימפרס' נפגש בחנות הרשת עם אנה ארונוב הפרזנטורית החדשה של הרשת. המפגש עם הפרזונטורית נערך לרגל השקת חמש קולקציות חדשות של תכשיטי זהב משובצים יהלומים.