בקמפוס חברת גוגל שבתל אביב נערך אירוע לקהילת אנשי העסקים הבכירים המלווים את ארגון "תגלית", בהשתתפות איש העסקים והפילנתרופ, סילבן אדמס, הנושא גם בתואר שגריר של "רצון טוב" למען ישראל. את המפגש הנחתה מירי נבו, ששוחחה עם אדמס על ציונות, פילנתרופיה, תדמיתה של ישראל בעולם, ועל פעילותו הענפה לחיזוק מיתוגה החיובי של ישראל בעולם דרך אירועי ספורט, תרבות, וחדשנות ענקיים, שהוא מביא לישראל.
באירוע נכחו: גידי מרק - מנכ"ל תגלית; מאיר שמיר - בעל השליטה במבטח שמיר ויו"ר הבורד של תגלית בישראל, גדי טפר - מנכ"ל ארקיע, אריק פרישמן - מנכ"ל Paybox , שלי לנצמן - לשעבר מנכ"לית מייקרוסופט ישראל, לימור אבידור - משנה למנכ"ל במבטח שמיר ועינת נמש - מנהלת הפעילות העסקית של גוגל בישראל.
פדרמן מוסיקלי
שלומי טחן - מנכ"ל מלונות דן, וגיא אדירן - מנכ"ל מלון דן אילת, אירחו את קוקטייל הפתיחה של "פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית", המתקיים זאת השנה העשירית במלון דן אילת. באירוע השתתפה צמרת הניהול של רשת מלונות דן, נותנת החסות הראשית של הפסטיבל, כולל הבעלים מיכאל פדרמן, עם רעייתו ליאורה. התמנגלו באווירה קלאסית: ראש העיר אילת - אלי לנקרי, וסגניו: מתן בארי וסטאס דינקין; אבי כהן מנכ"ל החברה הכלכלית אילת; מנהל הפסטיבל - לאוניד רוזנברג, יחד עם חובבי מוסיקה קאמרית, ובהם: דליה רבין, כרמי גילון, טלי ליפקין שחק ועוד. במסגרת הפסטיבל נערכה הופעה של מארק אליהו, ברסיטל אינטימי שכלל יצירות מקוריות המושפעות מתרבויות שונות, בשילוב מוסיקה אלקטרונית.
נשים מובילות בוולפסון
בחמישי האחרון ביקרה מנכ״לית הבנק הבינלאומי, סמדר ברבר-צדיק, במרכז הרפואי ע"ש אדית וולפסון, בחולון, שם פגשה את מנכ״לית ביה"ח ד״ר ענת אנגל, ושוחחה עמה על אתגרי ניהול בית החולים, פיתוח הארגון ועוד.
ביחד סיירו השתיים במחלקת היולדות החדשה בהנהלתה של ד״ר ענת שמואלי. המחלקה עברה שיפוץ נרחב באופן שמאפשר לכל יולדת לקבל חדר פרטי. ממחלקת היולדות המשיך הסיור לפגייה, בהנהלתה של ד״ר ענת אורון, מחלקה שזכתה בפרסי מצוינות לאומיים בשנים האחרונות, ולבסוף ביקרו השתיים במחלקה לטיפול נמרץ ילדים בניהולה של ד"ר רחלי שיאון-שריד, כדי לעמוד מקרוב על הטיפול המתקדם רפואית וטכנולוגית, לו זוכים הילדים מהארץ ומהעולם, המאושפזים במחלקה.
בינה מלאכותית בתל אביב
שבוע ה-AI , בהובלת המרכז למחקר סייבר בינתחומי ע"ש בלווטניק, ביחד עם המרכז לבינה מלאכותית ומדעי הנתונים של אוניברסיטת ת"א, נפתח היום (שני) בקמפוס אוניברסיטת ת"א.
הכנס מהווה נקודת מפגש מרכזית למומחי בינה מלאכותית וחוקרים בולטים מהארץ ומהעולם, לצד סטארט-אפיסטים, דיפלומטים ואנשי עסקים בכירים, ונועד להציג את הסוגיות והמגמות החדשות ביותר בתחום, לצד פיתוחים חדשניים והמידע העדכני ביותר. במהלך ימי הכנס יידונו מחקרים ויישומים שונים של בינה מלאכותית, ושימושים שונים בתחומים כדוגמת - ביטחון, אפליקציות, ראיית מחשב, בריאות, קיימות וסביבה, אסטרטגיה לאומית, פיננסים ועוד.
בין המשתתפים הבולטים: יו"ר הכנס וראש המרכז למחקר סייבר באוניברסיטת ת"א ע"ש בלווטניק - אלוף (מיל') פרופ' יצחק בן ישראל; ראש מפא"ת וממציא כיפת ברזל תא"ל (מיל.) ד"ר דני גולד, ראש המרכז לבינה מלאכותית ומדעי הנתונים באוניברסיטת ת"א - פרופ' מאיר פדר, מפקד מרכז ה- data science וה- AI ביחידת 8200 אל"מ י', מנכ"לית המרכז למחקר סייבר באוניברסיטת ת"א - גילי דרוב-היישטיין, מנכ"ל רשות החדשנות דרור בין, ראש מערך החדשנות בקופת החולים כללית - פרופ' רן בליצר, וחוקרים ומומחים מחברות ומוסדות אקדמיים מובילים בעולם.
פלצ׳יק חשמלי
הג׳ודוקא האולימפי פיטר פלצ׳יק התחדש ברכב חשמלי חדש מתנת ׳אלבר׳, לכבוד הזכייה שלו במדליה בטורניר הגרנד סלאם היוקרתי בפריז. פלצ׳יק הוזמן עם נחיתתו בישראל ע״י נותנת החסות שלו, חברת ׳אלבר׳, היישר לאולם התצוגה שם התקבל בחום על ידי מנכ״ל קבוצת 'אלבר' דוד לנקרי, שהעניק לו את הרכב החשמלי BYD ATTO 3.
האוסטרים משיקים
בחמישי האחרון התקיים אירוע השקת קמפיין התיירות העולמי לשנת 2023 של אוסטריה. מכל המקומות בעולם בחרה אוסטריה להשיק את הקמפיין באולם האירועים "רייברסייד" שבתל אביב, אליו הגיעה משלחת של כ- 40 אנשי תיירות אוסטרים. לדברי המארגנים, אוסטריה רואה בישראל שוק חשוב ואסטרטגי ולכן בחרה בו כיעד הנכון ביותר להשיק את קמפיין התיירות העולמי שלה. נפגשו באירוע: ניקולאוס לוטרוטי, שגריר אוסטריה בישראל, ד"ר מרטין קוכר שר הכלכלה והעבודה האוסטרי, סוזאנה קראוס- ווינלקר מזכירת המדינה ומיכאל טאוסמן, ראש משרד התיירות הלאומי האוסטרי במזרח התיכון.
ג'אז ואהבה מלגו
לרגל יום האהבה, ערכה 'לגו סטור ישראל', בראשות המנכ"ל יואב גאון, ערב "לגו, ג'אז ואהבה", בסניף הדגל שלה בדיזנגוף סנטר שבתל אביב.
במקום נערכה הופעה חיה של אומן הג'אז הישראלי תום אורן יחד עם להקתו, וכן הוצב לגו ג'אז עצום המורכב מאלפי חלקים, ותמונת ה'מוזאייק מייקר' - מוצר חדש שמושק לרגל יום האהבה וקיים רק ב-50 חנויות לגו הרשמיות בעולם, שהופך תמונה אישית לפסיפס.