אוקיי, TMI לא כל כך יודעים איך לעכל את הרגע הזה, בעיקר כי הם מרגישים כרגע האנשים הכי זקנים בעולם. ככה זה כשאחד הילדים המזוהים ביותר בעשורים האחרונים בהוליווד הגיע כבר לגיל 33 והפך בתחילת השבוע לאבא.

דניאל רדקליף, לנצח הארי פוטר, זכה לתהילת עולם כשהוא עוד לא בן 12 בסדרת הסרטים האייקונית שהפכה לאחת הנמכרות בעולם. ביחד עם אמה ווטסון ורופרט גרינט (הרמיוני גריינג'ר ורון וויזלי כמובן), השלושה הפכו לסמלי אייקון של כל חובבי ז'אנר הפנטזיה ברחבי הגלובוס, אלא שהשלושה כבר ממזמן לא ילדים ולראייה, רדקליף תועד השבוע כשהוא סוחב את עגלת התינוק החדש שלו.

השחקן המצליח, נמצא בזוגיות של יותר מעשור עם ארין דארק (38). השניים הכירו, על סט הצילומים של סרטם המשותף "Kill Your Darlings" בשנת 2012 ומאז מתחזקים זוגיות יציבה ובעיקר חשאית הרחק מאור הזרקורים. השניים הצליחו לשמור על ההיריון בסוד כמעט עד הסוף, אלא שבחודש מרץ הם תועדו כשדארק סוחבת בטן הריונית ונאלצו לאשר את הידיעה. 

ביום שני, נצפו הזוג שוב כשהם צועדים ברחבי ניו יורק, אלא שהפעם הם עשו זאת עם עגלת תינוק וכך אישרו את הידיעה על הגעת התינוק לעולם. לא ידוע עדיין האם מדובר בבן או בת, מה שבטוח שזה שכרגע יושבים להם מיליוני מעריצי הארי פוטר בבית וכנראה לא מעכלים שהילד האהוב עליהם עם צלקת הברק, מגדל כעת ילד משל עצמו. 

View this post on Instagram

A post shared by Canal PeeWee (@canalpeewee)