השחקנית גווינת' פאלטרו התראיינה אמש ונזכרה באקסים מהעבר ואולי שיתפה קצת יותר מדי. פאלטרו סיפרה על כישורי חדר המיטות של האקסים שלה בן אפלק ובראד פיט. לאחר שסיפרה למאזיני "קרא לה אבא" בפרק של יום רביעי ששני השחקנים היו "נשקנים טובים" בתקופה בה הם יצאו, שאלה המנחה אלכסנדרה קופר מי טוב יותר במיטה.

"זה ממש קשה", הודתה פאלטרו בת ה-50. "כי בראד היה כמו סוג של כימיה מרכזית, אהבת חיי. ואז בן היה, כאילו, מצוין מבחינה טכנית", המשיכה השחקנית. עוד היא הוסיפה: "אני לא מאמינה שהבת שלי [אפל] מקשיבה לזה!".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כשהשתיים המשיכו במשחק "להורג, להינשא או לשכב" ובאופציות היו אפלק, פיט ובעלה לשעבר סולן להקת קולדפליי כריס מרטין, השחקנית אמרה שהייתה מקיימת שוב יחסי מין עם פיט. "אני חושבת שבראד", אמרה פאלטרו שאלת הסקס וציינה שהיא תבחר "להתחתן מחדש" עם סולן להקת קולדפליי. "בן, כן, אלוהים יברך אותו", היא המשיכה ואמרה שבעוד שאפלק הצחיק אותה יותר, פיט היה בן זוג רומנטי יותר.

אשת העסקים התארסה לבראד פיט ב-1996, אלא ששנה לאחר מכן השניים נפרדו. לאחר הפיצול שלהם, פאלטרו המשיכה הלאה עם אפלק והשניים יצאו לסירוגין מ-1997 עד 2000. מערכת היחסים הבאה של הכוכבת הייתה עם מרטין, לו היא נישאה ב-2003 וחולקת איתו שני ילדים. פאלטרו שיבחה את המוזיקאי באותה התכנית ואמרה שהיא "תתחתן" איתו מחדש ו"תעשה את זה שוב" כי הוא נתן לה את "אהבות חייה", ילדיה. הזוג נפרד ב-2014, והגירושים שלהם הושלמו שנתיים לאחר מכן. פאלטרו נשואה כעת ליוצר המשותף של "Glee", בראד פלצ'וק.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

גווינת' פאלטרו, בראד פיט (צילום: Diane Freed  Getty Images)
גווינת' פאלטרו, בראד פיט (צילום: Diane Freed Getty Images)