דוגמנית העל היילי בולדווין ביבר משתפת איך היא באמת מרגישה לגבי הקמת משפחה עם בעלה, ג'סטין ביבר. בראיון ל"סאנדיי טיימס", אמרה הדוגמנית בת ה-26: "אני ממש בוכה על זה כל הזמן". "אני כל כך רוצה ילדים אבל אני מפחדת," ​​המשיכה היילי. "מספיק שאנשים אומרים דברים על בעלי או על החברים שלי. אני לא יכולה לדמיין שאצטרך להתעמת עם אנשים שאומרים דברים על ילד".

ביבר המשיכה: "אנחנו יכולים לעשות את הטוב ביותר כדי לגדל אותם, כל עוד הם מרגישים אהובים ובטוחים". היילי סיפרה בעבר לגבי הקמת משפחה עם בעלה כוכב הפופ. באוגוסט אמרה היילי ל"הארפר'ס בזאר" שנישואיהם דורשים "מאמץ" וכך גם להביא ילדים לעולם. "הוא עדיין האדם שאליו אני רוצה למהר לחזור", אמרה אז.

ג'סטין ביבר, היילי בולדווין  (צילום: אינסטגרם)
ג'סטין ביבר, היילי בולדווין (צילום: אינסטגרם)

"אולי אטוס לאנשהו ואסע לעבוד, אבל אני לא יכולה לחכות לחזור ולבלות איתו". "אני מרגישה שזה בגלל המאמץ שהושקע משני הצדדים. בסופו של יום, כאילו, הוא החבר הכי טוב שלי, אבל עדיין צריך הרבה עבודה כדי שזה יעבוד", המשיכה ביבר. "ואז אני יודעת שבסופו של דבר, כשילדים ייכנסו לתמונה, זו הולכת להיות עונה אחרת לגמרי ונצטרך לנווט ולבדוק איך לגרום לזה לעבוד", סיכמה. ב"תוכנית של אלן דג'נרס" ב-2020, ג'סטין אמר למארחת שהוא מוכן לילדים ואמר: "כמה שהיילי תרצה".

"אשמח שיהיה לעצמי שבט קטן", המשיך. "אבל, כן, זה הגוף שלה וכל מה שהיא רוצה לעשות... אני חושב שהיא רוצה כמה". בשנת 2021, ג'סטין אמר למגזין GQ: "לא עכשיו, אבל אנחנו נעשה בסופו של דבר". היילי וג'סטין ביבר ערכו חתונה בבית המשפט בספטמבר 2018 לפני שקשרו את הנישואים מול חברים ובני משפחה בדרום קרוליינה ב-2019.

ג'סטין ביבר, היילי בולדווין (צילום: אינסטגרם)
ג'סטין ביבר, היילי בולדווין (צילום: אינסטגרם)