במהלך השבוע האחרון קיבלנו תזכורת כואבת לכמה מסוכנים יכולים להיות חיי התהילה, כשהנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל נקלעו יחד עם אימה של מרקל למרדף פפראצי שכמעט ונגמר באסון. לפי דובר בני הזוג, "הדוכס והדוכסית מסאסקס וגברת רגלנד היו מעורבים במרדף מכוניות כמעט קטסטרופלי בידי שיירת צלמי פפראצי אגרסיביים מאוד", כשברקע דיווחים על התנגשויות של מכוניות ופגיעה כמעט ממשית בחיי אדם.

אי אפשר שלא לעשות את ההשוואה המתבקשת בין המקרה הנוכחי למותה הטראגי של אימו של הארי, הנסיכה דיאנה שקיפחה את חייה במהלך מרדף פפראצי בשנת 1997. TMI החליטו לבדוק האם מדובר במרדפים שמתנהלים נגד משפחת המלוכה בלבד, וגילו שכוכבים הוליוודיים רבים נקלעו במהלך חייהם לסיטואציות מסכנות חיים מול צלמי הפפראצי, חלקם אפילו נגמרו בצורה טראגית למדי.

הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום:  REUTERS/Dylan Martinez/File Photo)
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום: REUTERS/Dylan Martinez/File Photo)

ג'סטין ביבר
אולי המקרה הכי טראגי קשור דווקא לג'סטין ביבר, אלא שהקורבן במקרה הנוכחי היה לא אחר מאשר צלם הפפראצי עצמו. בשנת 2013 נתפסה מכונית הפרארי הלבנה של ביבר כשהיא נוסעת במהירות מופרזת. צלם הפפראצי כריס חוארה בן ה-29 שהיה במקום רץ עם המצלמה כדי לצלם את ביבר נעצר, אלא שהכוכב כלל לא נכח במקום ומי שנהג ברכב היה חבר שלו. חוארה התבקש על ידי המשטרה לעזוב את המקום וכשהתקדם לכיוון רכבו, נדרס על ידי משאית ונהרג במקום.

ג'סטין ביבר (צילום: REUTERS/Mario Anzuoni)
ג'סטין ביבר (צילום: REUTERS/Mario Anzuoni)

סקרלט ג'והנסון
בשנת 2019 יצאה סקרלט ג'והנסון יחד עם צוות האבטחה שלה מצילומי הלייט נייט של ג'ימי קימל והחלה בנסיעה יחד עם ביתה הקטנה. במהלך הנסיעה נקלעה הכוכבת למארב של לא פחות מחמש מכוניות שלטענתה היו "מלאות כולן בגברים צלמי פפראצי", שהחלו לרדוף אחריה כשהם מסכנים מכוניות אחרות והולכי רגל. בשלב מסוים, הפפראצי כמעט והצליחו לגבור על צוות האבטחה של השחקנית עד שהצוות נאלץ להבריח אותה לתחנת משטרה שהיתה בקרבת מקום שם היא נשארה עד שהמשטרה השתלטה על הסיטואציה. 

סקרלט ג'והנסון (צילום: רויטרס)
סקרלט ג'והנסון (צילום: רויטרס)

כריס בראון
בשנת 2013 נקלע הכוכב השערורייתי כריס בראון למרדף פפראצי כשהוא בדרכו לאירוע צדקה. במהלך הנסיעה, התקילו את הזמר שני צלמי פפראצי שיצאו ממכוניתם, חסמו לו את הדרך והחלו לצלם אותו באגרסיביות. בראון שניסה להתחמק מהסיטואציה פנה לסמטה צדדית, שם חיכו לו עוד שני רכבי פפראצי שהחלו לרדוף אחריו. התוצאה: רכב הפורש השחור של הכוכב התנגש חזיתית בתוך קיר וניזוק משמעותית. לזמר שלום, לאופי הבעייתי שלו, קצת פחות.

כריס בראון (צילום: Frazer HarrisonGetty Images)
כריס בראון (צילום: Frazer HarrisonGetty Images)

סלינה גומז
לא מדובר באירוע מסכן חיים במיוחד, אבל בהחלט אחד שיכול היה להיגמר ככה בסיטואציות מסוימות. בשנת 2019 יצאה סלינה גומז ממספרה יחד עם חברתה, השחקנית ליה מישל, כשהשתיים נקלעו למארב פפראצי. הכוכבות עלו על הג'יפ השחור של גומז, וכשזו ניסתה לנסוע מהמקום היא גילתה שהיא מוקפת צלמים ופלאשים שגרמו לה לסינוור. כתוצאה מכך, ניסתה גומז לקחת רוורס, אולם נתקעה בגדר שהיתה מאחור ואף הפילה אותה בזמן שהצלמים ממשיכים לצלם ולא נותנים לה לעבור. 

סלינה גומז (צילום: Jon Kopaloff/Getty images)
סלינה גומז (צילום: Jon Kopaloff/Getty images)

לינדזי לוהן
בשנת 2005, כשהיא בשיא התהילה שלה, נקלעה השחקנית לינדזי לוהן למארב פפראצי כשהיא נוהגת במכונית המרצדס השחורה שלה. בזמן שהיא ניסתה להתחמק, ניסו הצלמים להשיג תמונות שלה בכל מחיר, עד שצלם אחד, גאלו סזאר רמירז בן ה-24 החליט להתנגש במכוון במכוניתה כדי להצליח להשיג תמונה איכותית של הכוכבת. לוהן הצליחה להימלט עם רכבה החבול ולהזעיק משטרה שעצרה את הצלם ושיחררה אותו מאוחר יותר בערבות של 35,000 דולר.

לינדזי לוהן (צילום: רויטרס)
לינדזי לוהן (צילום: רויטרס)