הזמרת סלין דיון הודיעה אתמול (שישי) על ביטול תאריכי סיבוב ההופעות העולמי שלה עד שנת 2024 ו"ככל הנראה לעולם לא תחזור לסיבוב הופעות נוסף". כך אמר מקור המקורב לדיון ל-CNN. "היא סובלת מאוד", הוא הוסיף, "היא עושה פיזיותרפיה יומיומית".

"אני כל כך מצטערת לאכזב את כולכם שוב", נכתב בהודעה ברשתות החברתיות של הזמרת. "אני עובדת קשה מאוד כדי לבנות בחזרה את הכוח שלי, אבל טיולים וסיבוב הופעות יכולים להיות מאוד קשים, גם כשאתה 100%. זה לא הוגן כלפיכם להמשיך לדחות את ההופעות, ולמרות שזה שובר לי את הלב, עדיף שנבטל הכל עכשיו עד שאהיה באמת מוכנה לחזור לבמה שוב. אני רוצה שכולכם תדעו, אני לא מוותרת... ואני לא יכולה לחכות לראות אתכם שוב!".

View this post on Instagram

A post shared by Céline Dion (@celinedion)

דיון דחתה מספר הופעות בדצמבר לאחר שהודיעה כי אובחנה עם תסמונת האדם הנוקשה (SPS), מצב, לדבריה, שאינו מאפשר לה "לשיר כמו שאני רגילה". ההפרעה, על פי המכון הלאומי להפרעות נוירולוגיות ושבץ, היא "תסמונת נדירה ומתקדמת המשפיעה על מערכת העצבים, ובמיוחד על המוח ועל חוט השדרה".

"בעוד שאנחנו עדיין לומדים על המצב הנדיר הזה, אנחנו יודעים עכשיו שזה מה שגרם לכל העוויתות שהיו לי", אמרה דיון בעבר. "למרבה הצער, התכווצויות אלו משפיעות על כל היבט בחיי היומיום שלי, לפעמים גורמות לקשיים כשאני הולכת ולא מאפשרים לי להשתמש במיתרי הקול שלי כדי לשיר כמו שאני רגילה.