מה דניאלה פיק תגיד על זה? מסתבר שלבן זוגה, הבמאי המצליח קוונטין טרנטינו, יש חיבה יתרה לכפות רגליים. מנהל מועדון חשפנות טען שהבמאי המפורסם שילם פעם  10,000 דולר לרקדנית כדי למצוץ את אצבעות כף רגלה. הבמאי המפורסם כנראה יטען שהסיפור הזה הוא בדיה, במיוחד בהתחשב בעובדה שזה קרה במועדון חשפנות הוליוודי בשם 'Crazy Girls'. אך זה מה שנטען על ידי מישהו שעבד בעבר בתעשייה.

חבר צוות לשעבר במועדון בשם Lowlife, העלה את טענותיו בפודקאסט "Get in the Car", והציע שטרנטינו לא היה זר לצוותים במועדוני חשפנות. למרות שזו לא בהכרח הדרך המכובדת ביותר להשיג מידע, איש הצוות צפה במה שטרנטינו והרקדנית עשו באמצעות טלוויזיה במעגל סגור בחדר האחורי של המועדון.

קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק (צילום: רויטרס)
קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק (צילום: רויטרס)

"הוא יושב, היא מורידה את החלק העליון שלה והוא קם, זורק אותה על המושב, מוריד את המגפיים שלה בזה אחר זה ופשוט מתחיל ללקק את החלק התחתון של כף הרגל שלה ולמצוץ את הבהונות שלה", אמר איש הצוות לכאורה. "כפות הרגליים שלה נראו כמו... אתה יודע מתי שאתה עושה אמבטיה? כמו שזיפים מיובשים. אני חושב שהוא נתן לה 10,000 דולר".

זו לא הפעם הראשונה שרצות שמועות על טרנטינו ועל הפטיש שלו רגליים, ורבים בהוליווד מרבים להתבדח על הנושא. לפי מגזין page six, כוכבת "קיל ביל" בבימויו, אומה ת'ורמן הגישה לו פעם שמפניה מתוך נעלי הקטיפה השחורות שלה, בעוד שהרבה מהסצנות שלו כוללות לעתים קרובות צילומי רגליים ארוכים למדי שלא בהכרח משתלבים עם עלילת הסיפור.

קוונטין טרנטינו (צילום: רויטרס)
קוונטין טרנטינו (צילום: רויטרס)