העיתון "דיילי מירור" מואשם בפריצה לטלפון של דיאנה בניסיון להשיג פרטים על פגישותיה הסודיות עם הקומיקאי מייקל ברימור. המשפט החל היום (שני) עם קטעי שמע בהם דיאנה הציעה לתמוך בברימור, שהיה אחד מכוכבי הטלוויזיה המובילים במדינה בזמנו.

במכתב אחד, שנשלח בתחילת 1997, סיפקה הנסיכה את מספר הטלפון שלה וכתבה: "מייקל היקר. איזו שמחה הייתה לפגוש אותך סוף סוף הערב. כן רציתי להדגיש שאני כאן בשבילך - בכל פעם. מאוד קל לי להסתובב איתך ולראות אותך".

חודשים לאחר מכן, דיאנה כתבה שוב ואמרה שהיא "הרוסה" מכך שפרטים על הפגישות הסודיות שלהם הושגו כביכול על ידי ה"דיילי מירור". היא התנצלה בפני ברימור על ההדלפה, הביעה את סלידתה מהעיתונות בצהובונים, ואמרה שאינה יודעת כיצד יצאה הידיעה. בית המשפט שמע שבארימור לא השיב למכתב זה, והדגיש את "הבידוד" שנגרם לדיאנה כתוצאה מחדירת עיתונות.

עורך הדין דיוויד שרבורן גם אמר שהעורך דאז של ה"דיילי מירור", פירס מורגן, היה לא הגון כשכתב מאוחר יותר באוטוביוגרפיה שלו שהוא "שמע שמועות" על ידידות בין דיאנה לברימור. שרבורן אמר שהאופן שבו מורגן "שמע" את השמועות היה ברור. שרבורן טען שהסיבה האמיתית לכך שמורגן ידע כל כך הרבה על ידידותה של דיאנה עם ברימור הייתה כי "הדיילי מירור הקשיב להודעות שלה".

מורגן הכחיש ביודעין שהשתמש בחומר מהפריצה לטלפונים. ההאשמות הועלו במשפט המתמשך של פריצת טלפונים נגד עיתוני מירור גרופ.