קייטי פרי סיפרה בגילוי לב מדוע ניסחה "הסכם" עם ארוסה אורלנדו בלום להגמל מאלכוהול. הזמרת שיצאה בפברואר האחרון עם הצהרה על פיכחון של שלושה חודשים מגלה עכשיו שהיא "לא ממש שותה" במהלך השבוע אבל "מתפנקת קצת" בסופי השבוע.

"כרתנו ברית כי הוא (בלום) מצלם עכשיו סרט בלונדון שלוקח כל גרם מהפוקוס שלו", סיפרה קייטי על ההסכם. "זה באמת קשה לעשות ניקוי או איפוס, אלא אם בן הזוג שלך עושה זאת גם. אז לעשות זאת ביחד מקל הרבה יותר על העניינים". בנוסף, כפי שציינה כוכבת הפופ, "זו הייתה הזדמנות להתאפס ופשוט לתת לגוף שלי להתאושש קצת".

"הייתה לי מערכת יחסים די טובה עם מציאת איזון", הסבירה קייטי, שחולקת פעוטה בת שנתיים בשם דייזי דאב עם בלום. היא הוסיפה, "אני אוהבת לקבל את רגעי האיפוס והאיזון בין הקריירה האינטנסיבית שלי לבין פעוטה שאוהבת לרוץ". פרי התחילה את ההסכם עם בלום בפברואר ומאז האמנית "שואגת" ואינה מראה סימני דעיכה.

ההיסטוריה מוכיחה שלפרי אין בעיה בלדבוק בתוכניות בריאות. לאחר גירושיה מראסל ברנד ב-2012, היא עברה גמילה נוספת של שלושה חודשים ללא אלכוהול. "עשיתי הרבה דברים שונים, הקפתי את עצמי בחברים טובים, עשיתי ניקוי וזה היה הרסני, בלעתי ויטמינים ותוספי מזון, ועשיתי טיולים ומדיטציה ותפילה".