הראפרית קארדי בי, הידועה בלהיטים שלה כמו "WAP", שוב כובשת את הכותרות, אבל הפעם זה לא רק בגלל המוזיקה שלה. סרטון ויראלי כבש את הרשת ובו האמנית זרקה מיקרופון לעבר מישהי בקהל לאחר שהיא השליכה עליה משקה באמצע הופעתה. התקרית הזו התרחשה שעות ספורות לאחר שהיא הפגינה התפרצות דומה בהופעה אחרת בלאס וגאס.

התקרית התרחשה במהלך הופעה בשעות היום בו קארדי בי ביצעה את השיר "Bodak Yellow". תוך כדי השירה, ניתז במפתיע על פניה ממשקה שנזרק מהקהל. בלי לחשוב פעמיים קארדי בי הגיבה במהירות בכך שאחזה במיקרופון שהחזיקה והשליכה אותו לעבר האחראית למעשה הלא מכובד.

בתגובה לסרטון כתבה גולשת ברשת: "היא עשתה מה שהיה צריך לעשות! אנשים צריכים להפסיק לזרוק דברים על זמרים!". אחר כתב: "כולכם תלמדו להפסיק לזרוק דברים על אמנים על הבמה, קארדי היא לא היחידה". בהערה שלישית נכתב: "הטרנד הזה של השתתפות בהופעות של אמניות רק כדי לתקוף אותן הוא מגעיל ואני מקווה שכל אחד מהמשתתפים יקבל את האנרגיה הזו בחזרה".

זו לא הייתה הפעם היחידה שקארדי בי הפגינה את התסכול שלה במהלך הופעותיה באותו סוף שבוע. בלילה שלפני תקרית זריקת המיקרופון, היא הופיעה במועדון החוף של Drai's ושם התעצבנה על התקליטן שכביכול חתך את השירים שלה לפני הזמן. סרטון שרץ ברשת תיעד את הרגע שבו קארדי בי הביעה את חוסר שביעות הרצון שלה בכך שצעקה את שמה לפני שהשליכה את המיקרופון לעבר התקליטן ואז ירדה מהבמה.