לפני שנים כשהייתה שחקנית, מייגן מרקל כתבה לעתים קרובות בבלוג שלה "The Tig" על הקבוצה שהיא כינתה 'החברים הכי קרובים שלה'. חלקם היו חברי נפש, אחרים היו מפורסמים שפגשה באירועים של תעשיית הבידור ובמסיבות שונות. בהדרגה, מעגל החברים הזה התרחב לכלול מעצבי בגדים, אנשי חברה ופעילי צדקה.

ביניהם היו גם הכדורגלן בדימוס דיוויד בקהאם ואשתו ויקטוריה בקהאם, שהתארחו בחתונתה עם הנסיך הארי בווינדזור בשנת 2018. אלא שנראה שהחברות ביניהם הסתיימה. מרקל והנסיך הארי לא היו אורחים בחתונת בנם של דיוויד וויקטוריה, ברוקלין עם היורשת האמריקאית ניקולה פלץ באפריל בשנה שעברה.

דיוויד בקהאם - עלייתה של הפרמייר ליג (צילום: באדיבות yes דוקו)
דיוויד בקהאם - עלייתה של הפרמייר ליג (צילום: באדיבות yes דוקו)

כעת ישנה סברה שפורסמה ב-The Mail on Sunday כי בני הזוג בקהאם חשודים בהדלפת סיפורים של בני המלוכה לשעבר. השמועה הותירה את הכדוגלן בדימוס בזעם גדול, כך על פי מקורבים. מקור המקורב לבקהאם אמר: "דייוויד וויקטוריה הלכו לחתונה של מייגן והארי ותמכו מאוד כשמייגן הגיעה לבריטניה".

ההאשמות הגיעו בשיחת טלפון מתוחה ושברו את הידידות שנרקמה בין משפחת בקהאם למייגן והארי. המקור הוסיף: "כל חידוש עכשיו של הקשר הוא כל כך לא סביר". מקור אחר אמר: "ויקטוריה היא כוח דינמי. היא מישהי שבנתה עסק אבל גם התגברה על מצוקות בחייה הפרטיים. היא ומייגן נקשרות ברמות רבות. הן מאוד קרובות, הן מעריצות אחת את השנייה״.

הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום:  REUTERS/Dylan Martinez/File Photo)
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום: REUTERS/Dylan Martinez/File Photo)