טרגדיה: בן זוגה של השחקנית סנדרה בולוק מזה שמונה שנים, בריאן רנדל, הלך לעולמו בגיל 57. רנדל מת בעקבות מאבק בן שלוש שנים במחלה הנוירולוגית טרשת אמיוטרופית צידית (ALS), הידועה גם בשם מחלת "לו גריג", כך סיפרה משפחתו למגזין "People". "בצער רב אנו מודיעים על כך שב-5 באוגוסט, בריאן רנדל נפטר בשלווה לאחר מאבק של שלוש שנים ב-ALS", אמרו בהצהרה. "בריאן בחר לשמור על המסע שלו עם ALS פרטי ואלו מאיתנו שטיפלו בו עשו כמיטב יכולתנו לכבד את בקשתו".



הצהרתם נמשכה: "אנו אסירי תודה לרופאים הבלתי נלאים שניווטו איתנו בנוף המחלה הזו ולאחיות המדהימות שהפכו לשותפות שלנו, ולעתים קרובות מקריבות את משפחותיהן כדי להיות אצלנו". משפחתו ביקשה פרטיות כשהם "אבלים ולהשלים עם חוסר האפשרות להיפרד מבריאן". סנדרה, בת 59, נקשרה לראשונה לבריאן ב-2015, זמן קצר לאחר ששכרה אותו לצלם את מסיבת יום ההולדת החמישית של בנה לואיס.

עד השנה שלאחר מכן, אמר מקור למגזין הבידור "E!" חדשות שבריאן "עברה לגור באופן רשמי". "הוא היה כל כך שמח, אבל הוא פחד", סיפרה בולוק בעבר על יחסיהם. "אני בולדוזר. החיים שלי כבר היו על המסלול והנה הבן אדם היפה הזה שלא רוצה שום קשר לחיים שלי, אבל הוא הבן אדם הנכון להיות בהם".