הוליווד נושאת את עיניה ביומיים האחרונים אל עבר מטרה אחת בלבד - בריטני ספירס, ונראה שכולם, אבל כולם מודאגים ממצבה הנפשי. ביום רביעי האחרון, הגיש סאם אשגרי (29), בעלה של ספירס בשנה האחרונה, בקשה לגירושים מהכוכבת בטענה שזו בגדה בו, ונראה שמאז לא מפסיקים לצוץ עוד דיווחים על מצבה ההולך ומחריף של הזמרת שידעה עליות, אבל בעיקר מורדות בעשור וחצי האחרונים. 

ספירס ואשגרי, מאמן כושר במקצועו, הכירו בשנת 2016 כשהוא היה ניצב בקליפ לשיר שלה "slumber party" ומאז השניים תחזקו זוגיות יציבה באחת התקופות המורכבות בחייה. כזכור, היא ניהלה קרב פומבי נגד אביה על מנת להשתחרר מצל האפוטרופוסיות שלו שנמשכה 13 שנים ובכל אותה תקופה, היה שם אשגרי לצידה. השניים אף הכריזו על היריון לפני כשנה, לאחריו הגיעה הפלה מצערת. 

אמנם למרות החתונה המפוארת אליה הוזמנו כוכבים ענקיים כמו סלינה גומז, פריס הילטון ומדונה, משפחתה של ספירס ניתקה עמה מגע כמעט לחלוטין וסאם נותר האדם הקרוב היחיד אליה. בחודשים האחרונים, החלו לצוץ מחדש שמועות על מצבה הבריאותי של ספירס, שמועות שמקבלות כעת אישור כמעט רשמי ממקורבים שבטוחים - "בריטני שוב הולכת לאיבוד".

על פי אותם מקורבים, נסיכת הפופ העולמית נמצאת כעת במצב בו אין לה סביבה תומכת כלל. שני בניה - שון פרסטון (17) וג'יידן (16) מבעלה הראשון קווין פדרליין, עברו להתגורר בהוואי מבלי להיפרד מאימם וגם אחותה, ג'יימי לין, לא בקשר איתה בכלל. בחודש מאי האחרון, חידשה הכוכבת את הקשר עם אימה, לין ספירס, אולם גם הקשר הזה נותק כעת. בציטוט לאתר TMZ האמריקאי, אמר מקור נוסף כי: "לספירס יש כרגע בן אדם אחד יציב בחייה, קאד האדסון המנהל האישי שלה. לאחר מכן יש את צוות האבטחה שלה וזהו, מלבד אלה, היא נמצאת כרגע לבד".

אם כל זה לא מספיק, השבוע היא צולמה כשהיא ללא טבעת הנישואין שלה, הוכחה רשמית לטענות על גירושים, שגם הם כפי המסתמן, לא הולכים להיות קלים. אשגרי שכר צוות עורכי דין במטרה לסגור את הגירושים בצורה מהירה ויעילה, אולם על פי מסמכים שדלפו, הוא דורש מהכוכבת שתשלם לו סכומי כסף נכבדים ואם לא, "יפרסם דברים מביכים אודותיה". 

לסיכום, אמרו אותם מקורבים, כי הזמרת מסתגרת כעת בביתה ומסרבת להתמודד עם הדברים. בפעם האחרונה שספירס הסתגרה כך בביתה, אי שם בשנת 2008, זה נגמר בהתמוטטות עצבים ואשפוז כפוי, אולם הוליווד וגם אנחנו, מקווים שההיסטוריה לא תחזור על עצמה. 

View this post on Instagram

A post shared by LA.GOSSiP (@la.gossiptv)