הפאוור קאפל ההוליוודי ג'ניפר לופז ובן אפלק חוגגים היום (שני) את יום השנה לנישואיהם. הזמרת והשחקנית שיתפה באינסטגרם תמונות מטקס החתונה של השניים, בליווי הודעה מתוקה לבעלה. כזכור, לופז ואפלק החליפו נדרים ב-17 ביולי 2022, בחופ לבנה ואינטימית בלאס וגאס. כחודש לאחר מכן, ב-20 באוגוסט הם ערכו חגיגת חתונה מפוארת בביתו של השחקן המצליח ברייסבורו, ג'ורג'יה. 

עם ציון הדרך המיוחד הזה, לופז שיתפה צילומים גלויים מהאירוע המיוחד שלהם, והביעה את חיבתה העמוקה לבעלה. בפוסט שלה באינסטגרם היא כתבה סוג של שיר-ברכה לבעלה: "היום לפני שנה אחת... בן היקר, יושבת כאן לבד, מסתכלת על הטבעת שלי, מרגישה המומה. זה עושה לי חשק לשיר לשיר, איך הגענו לכאן בלי החזרה לאחור. אוי, אלו הם החיים שלי...".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)

ההיסטוריה של ג'ניפר לופז ובן אפלק מתחילה בשנת 2002, כדרכיהם הצטלבו לראשונה על הסט של הסרט "Gigli". באותה תקופה, לופז הייתה נשואה לקריס ג'אד, בעלה השני. עם זאת, דרכיהם התפצלו בשנת 2003. זמן קצר לאחר מכן, לופז ואפלק החלו לצאת, מה שהוביל לאירוסין שלהם. עם זאת, הרומן שלהם לא נמשך זמן רב והם נפרדו ב-2004. לאחר כמעט עשור בנפרד, הצמד הצית מחדש את הקשר שלהם בשנת 2021. בסופו של דבר, לופז אישרה את הקשר ביניהם. באפריל 2022, השניים התארסו שוב, אבל הפעם הם נשבעו לבלות את חייהם יחד.

בן אפלק, ג'ניפר לופז (צילום: רויטרס)
בן אפלק, ג'ניפר לופז (צילום: רויטרס)