הדוגמנית המצליחה אירינה שייק נהנית מחופשת סוף הקיץ עם האקס בראדלי קופר על רקע הרומן האחרון שלה עם טום בריידי. בסדרת תמונות ששותפו באינסטגרם, ניתן לראות את דוגמנית העל הרוסייה מצטלמת חשופת חזה על שטח סלעי על שפת הים. אם ציפיתם לראות את שייק טופלס, אז תתאכזבו לשמוע שהיא כיסתה את החזה בידיה כשהיא לובשת ביקיני שחור עם גרביים ונעלי ספורט של נייקי.

מעניין שהיא גם פרסמה סלפי ללא חולצה של שחקן והאקס בראדלי קופר, כשהוא שוכב על קיאק במה שנראה כמו אותו המיקום. שייק בת ה-37, וקופר ה-48 נפרדו ב-2019 לאחר ארבע שנים ביחד. השניים חולקים את בתם בת ה-6 ליאה דה סיין.

View this post on Instagram

A post shared by irina shayk (@irinashayk)

בעוד שסטטוס היחסים הרומנטיים ביניהם אינו ברור, התמונות האלה מגיעות בזמן שהדוגמנית מתקרבת לכוכב הפוטבול בדימוס טום בריידי. לפני כמעט שבועיים, שייק ושחקן הפוטבול המפורסם בן ה-46 צולמו ביציאה של אותו מלון חמישה כוכבים בלונדון. פפראצי תפס את השניים עוזבים את המלון היוקרתי מוקדם בבוקר - בהבדל של חמש דקות בלבד זה מזה.

בינתיים, מקורות אמרו ל-Page Six ביולי שקופר לא מוטרד מהרומן המתהווה של האקסית שלו עם כוכב ה-NFL. "כרגע, הוא נוקט בגישה של לחכות ולראות", אמר המקורב. "[בריידי ושייק] לא הצהירו על אהבתם. זה יכול להיגמר תוך שבועיים, שלושה". המקור הוסיף כי קופר: "לא מתחרפן".

בראדלי קופר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בראדלי קופר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)